Jeetje jullie zijn ook actief! Leuk!
Gelukkig gaat het beter nu, maar 5 weken in diep dalletje gezeten. Hoop het niet meer mee te maken maar een troost is dat we er niet al te lang over hebben gedaan om zwanger te raken. Hoop dat ik snel weer zwanger ben en gelukkig krijg ik vrij snel een echo, de eerste 13 weken zullen wel lang gaan duren....
Ik heb 2 weken voor mijn NOD toen getest, erg vroeg maar ik voelde aan alles dat ik zwanger was. Die was negatief. Op de dag van NOG ook nog negatief, pas 1 week na mijn NOD was de test positief. Eerst zere tepels, beetje buikpijn, misselijk en mn borsten waren 2 keer zo groot en deden al zeer als ik ernaar keek. Correctie: als ik eraan dacht deden ze al pijn! ;-) En t zwangere gevoel herkende ik meteen, heel bijzonder. Alsof er iemand anders in mijn lijf zat.... Maar hoe zeker ik van mn zaak was dat ik zwanger was, hoe zeker ik op n gegeven moment wist dat het niet goed zat. Helaas was dat ook zo.
Maar: nu met goede moed weer aan de slag. Heb vorige keer niet op eisprong gelet en weet niet hoe die voelt. Probeer er nu op te letten.
Mijn moeder was 2 keer ook vrijwel meteen zwanger, mn hele familie zo ongeveer wel. Maar daar zou ik me niet op blind staren. Gezonde leefstijl lijkt me belangrijker!