gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

O ja nog vergeten: heb een familieverpakking testen in huis gehaald via www.sensitest.nl. De compacte HCG-test is snel afleesbaar en betrouwbaar. Altijd handig om er een aantal te hebben want als je denkt dat je zwanger bent, je baalt als dat moment zaterdag is en alle winkels dicht zijn....

hey meiden!

Gezellig dat de meeste weer aanwezig zijn!!!

@ Sabien: je zit op het wachtbankje.....spannend laat snel weer wat van je horen he!

@MissX : thx voor het lijstje aanpassen alleen ik kom uit op 3 aug.
                            minder zijn die dagen als je met van alles bezig bent twijfelen enzo....
                            en heerlijk dat je er lekker over kan praten met jevriend blijven doen hoor    
                            (maar daar twijfel ik niet aan) Het lijkt mij ook een heerlijk idee dat straks die
                            druk van je af is voor je afstuderen..........
                            Suc 6 vandaag met je scriptie!

@ Janien:   Heerlijk toch even lekker uitslapen heeft een mens ook nodig!
                               Zo te horen heb je volgens mij precies op die dag je eisprong
                              gehad.....Duim voor je meid! ik herkende het ook wel(denk ik)
                              had toen er ook zon dag tussen zitten.
                              En de dag ernaa geen klachten meer die begonnen nu toen een week
                              voor me ongi ongeveer.
                              Ben ook wel blij met een cyclus van 28 dagen(lekker makkelijk uitrekenen)
                              Heb toevallig vandaag aan mijn moeder gevraagt hoeveel dagen haar  
                              cyclus was,precies het zelfde als ik.ze vertelde ook daarbij toen ze
                              eenmaal stopte met de pil na 3 maanden zwanger was......
                              Ben echt heel nieuwschierig hoe het bij mij gaat.

@ Hopje:   vervelend die hoofdpijn  even doorzetten meid!
                             Ook duim ik voor jou,ben heel benieuwd of je ook as vrijdag
                            je eisprong voelt.....?laat je het even weten.
                            Veel plezier met klussen deze week! en mag er een wondertje
                            uit voortkomen.

En ja ik had het ook gelezen van de 70 jarige vrouw!
vind het wel erg knap op die leefijd,maar vind het echt te oud!!!
Hoelang maak je dan je kind mee???

Liefs lis

@ Jannie: welkom!!! gezellig dat je mee komt kletsen
                              Kreeg de kriebels ervan toen ik net je verhaal zat te lezen.....
                              lijkt mij ook vreselijk om zoiets mee te maken.
                              Super dat je je er al weer klaar voor voelt na zon (...periode)
                              we gaan voor je duimen!!

Oja goeie tip trouwens!!!

Mijn ouders deden er vier jaar over om mij te krijgen...
Mijn vader komt uit een gezin van 9 en nog een aantal miskramen dus mijn oma was wel echt vruchtbaar...
In mijn moeders familie waren er een aantal onvruchtbaar.. wil ik niet teveel aan denken.
Bovendien lijk ik heel veel op mijn vader. Daarnaast is de dochter van mijn vaders broer in verwachting van de 2e. Beide kinderen 1e ronde raak...
En hoe zit dat bij jullie?

hey Jannie!!

Leuk dat je er bij bent! Hoe mee zielen hoe meer vreugd.. Heb je alles terug gelezen of wil je even in het kort weten wie we zijn en wat we doen??

Zal alvast even een het een en ander over mezelf vertellen, zoveel als mogelijk is want ik heb liever niet dat iemand me hier herkend...

Ben Janien, 21 jaar, alweer een jaar getrouwd, gelukkig getrouwd en we gaan voor ons eerste kindje, eerste ronde ook.
Heb mijn NOD op de 21e alhoewel mijn eisprong dus gisteren was en ik denk dat ik dus de 23e mijn NOD heb.
Bedankt voor de die website! Altijd handig!

Heb je getest op de dag van je NOD of heb je het al een paar dagen eerder gedaan?

Groetjes Janien

Hey Jannie!

Welkom! Wat heb je veel meegemaakt de laatste tijd! Poeh poeh...

Ik zal ook even wat kort iets over mezelf vertellen:
Ik ben hopje, 27 jaar, in mei getrouwd en 22 juni gestopt met de pil.  We zijn meteen voor het echie gaan klussen (heb dus niet eerst een  ongi afgewacht) en als ik uit ga van een cyclus van 28 dagen (ik kan me mijn cyclus van voor de pil niet goed meer  herinneren)  heb ik aanstaande vrijdag mijn eisprong en 25 juli mijn NOD.

Verder wil ik je heel veel succes wensen!

X hopje

Jeetje jullie zijn ook actief! Leuk!
Gelukkig gaat het beter nu, maar 5 weken in diep dalletje gezeten. Hoop het niet meer mee te maken maar een troost is dat we er niet al te lang over hebben gedaan om zwanger te raken. Hoop dat ik snel weer zwanger ben en gelukkig krijg ik vrij snel een echo, de eerste 13 weken zullen wel lang gaan duren....
Ik heb 2 weken voor mijn NOD toen getest, erg vroeg maar ik voelde aan alles dat ik zwanger was. Die was negatief. Op de dag van NOG ook nog negatief, pas 1 week na mijn NOD was de test positief. Eerst zere tepels, beetje buikpijn, misselijk en mn borsten waren 2 keer zo groot en deden al zeer als ik ernaar keek. Correctie: als ik eraan dacht deden ze al pijn! ;-) En t zwangere gevoel herkende ik meteen, heel bijzonder. Alsof er iemand anders in mijn lijf zat.... Maar hoe zeker ik van mn zaak was dat ik zwanger was, hoe zeker ik op n gegeven moment wist dat het niet goed zat. Helaas was dat ook zo.

Maar: nu met goede moed weer aan de slag. Heb vorige keer niet op eisprong gelet en weet niet hoe die voelt. Probeer er nu op te letten.

Mijn moeder was 2 keer ook vrijwel meteen zwanger, mn hele familie zo ongeveer wel. Maar daar zou ik me niet op blind staren. Gezonde leefstijl lijkt me belangrijker!

Hey Jannie,

En natuurlijk nog bedankt voor de tip!

En wat betreft vruchtbaarheid in de familie...  Mijn zus was in ronde 2 al zwanger van de eerste en van de 2e in ronde 1.  En bij mijn moeder ging het zwanger worden ook erg vlot. Tussen mijn 2 oudere broers en zus zit bijvoorbeeld maar krap 1 jaartje tussen. Dus wat dat betreft zou het er voor mij  in principe gunstig uit moeten zien. Maar ja, zekerheid heb je nooit hè.

Succes!

X hopje  

Terug
Bovenaan