gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi Ci Lo,

Veel plezier deze week hihi !!

MIjn NOD is dan denk ik 7 juli... Zal nu nog niet zwanger zijn, want de eerste twee weken van de cyclus zijn al ruim om en we hebben condooms gebruikt omdat we de eerste 'echte' ongi wilden afwachten. Die pil vond ik al niks, maar na 10 jaar terug op rubber...haha. Voelde me weer helemaal 16! Die gaan als eerste het raam uit! We zijn nu toch al te laat voor de eerste maand.

Wat geweldig dat jullie al aan de 4e beginnen!! Als het weer zo snel gaat als bij de eerste... Veel succes!!!

Even een vraag voor wie het weet: Ik heb al twee dagen ontzettend last van mijn liezen. Lijkt wel of ik iets verrekt heb! Heeft dat te maken met "ontpillen"??

hai sabien
het kan zijn dat je ongie deze keer wat langer op zich laat wachten omdat je met de pil bent gestopt. maar daarna moet het wel weer gewoon lopen 28 dgn.
ik had dat ook 1 week later de eerste keer na de pil.
en ik heb gehoord dat dat wel normaal is en vaker voor komt.

dus als ik het goed begrijp kun jij in juli nog niet zwanger zijn omdat jullie het met condoom hebben gedaan? en ga je voor augustus.
wat spannend en dat wachten is helemaal verschrikkelijk natuurlijk.
want als je eenmaal een babytje wil dan duurt elke dag te lang.
liefs ci lo                 ik duim voor je!!!

Hoi Sabien en Ci lo!

Hoe is het met jullie? Heb net een bericht geschreven onder 'zwanger willen worden maar nog geen baan'. Ben benieuwd hoe het met jullie is!

Kus, ikke

hoi meiden!

zal me eerst even voorstellen....
Ik ben lisette en ben 23 jaar oud,samen met mijn vriend besloten om er voor te gaan.
Nou ben ik ook in juni gestopt met mijn pil om precies te zijn:3 juni en was mijn ongi 10 juni.

Ben heel benieuwd hoeveel dagen mijn cyclus en wanneer mijn ongi weer komt(zonder pil).
Nou heb ik wel het idee dat ik aan het ontpillen ben,pijnen in buik,gevoelige (.)(.)
Had iemand dit ook?
Leuk dat ik me kan toevoegen aan dit forum!

liefs lis

Hoi Lis,

Welkom hier! Wat super dat jullie ook voor een eerste gaan. Hoeveel jaar heb je de pil geslikt en hoe was je cyclus daarvoor? Ik heb vorige week woensdag de laatste pil genomen en ben nu nog ongesteld. Ik merk verder nog niets van het ontpillen. Denk dat dat nog wel heel even duurt. Normaal gesproken had ik vanavond aan een nieuwe strip moeten beginnen. Maar nu niet!!  Wat een fijn gevoel geeft dat he? En wanneer gaan jullie voor het echie? Of zijn jullie ondertussen al aan het klussen? (zoals ze dat hier noemen, haha).

Liefs, ikke

Hey hallo allemaal,

Ik zit nu op mijn werk dus ik hou het kort. Maar ik zal mij even voorstellen.
Ik ben 27 jaar en vorige maand getrouwd. Mijn man en ik hebben besloten om er voor te gaan. Bijna 2 weken geleden gestopt met de pil en nu net ongi geweest. In principe kunnen we dus vanaf vandaag gaan klussen (zoals jullie dat allemaal leuk noemen).
Ik vind het erg spannend allemaal en nog erg onwennig om niet elke avond de pil meer te hoeven slikken (na bijna 10 jaar geslikt te hebben). Het lijkt mij erg leuk om deze dingen met jullie te delen en hoop nog vaak mee te mogen kletsen! Ik ga nu weer snel aan het werk!

X hopje

Hoi Hopje!

Welkom bij de club!  Nog gefeliciteerd met jullie huwelijk! Speciaal hoor, hoop dat ook ooit te mogen meemaken. Alleen die jurk al... Maar wij hebben eerst voor een kleintje gekozen. Ik ben vorige week gestopt met de pil, dus iets later dan de meeste binnen dit topic. Maar vind het ook super leuk dat ik hier m'n gedachten van me af kan schrijven en ervaringen kan delen. Veel succes met klussen zou ik zeggen! Houd je ons op de hoogte?

Liefs, ikke

Hoi MissX,

Dank je wel !!! Ja, het is echt bijzonder zo'n mooie jurk aan. Je voelt je echt prinses voor 1 dag. Tuurlijk ga ik jullie allemaal op de hoogte houden! Lijkt mij erg leuk. Zeker ook omdat mijn man en ik  besloten hebben het tegen niemand te zeggen. Kan ik via deze weg toch even mijn verhaal kwijt. Succes allemaal!

X hopje  

Terug
Bovenaan