gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey  Liss,

Ja gaaf hé, mijn man kreeg tranen in zijn ogen toen ik vertelde dat ik er klaar voor ben en een mooier cadeau had hij die dag niet kunnen wensen.

Hoe lang ben jij nu gestopt met de pil?

X hopje

quote: MissX_1983 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 12:20:03'));

Hoi Hopje,

Wij hebben ook besloten het nog tegen niemand te vertellen. Denk dat ook niemand het verwacht, omdat ik pas over ongeveer 3 maanden afgestudeerd ben en iedereen volgens mij denkt dat ik eerst wel carriere zal gaan maken. Aan de andere kant, weet ook iedereen dat ik baby's helemaal te gek vind en altijd roep dat ik jong moeder wil worden. Ben dus ook heel erg benieuwd naar de reacties van iedereen als  het zover is!  Alleen m'n beste vriendin weet ervan (vond m'n vriend gelukkig goed). Zo leuk dat ik het ook met een vrouw in real life kan bespreken, haha! M'n vriend en ik zijn zelfs al aan het fantaseren over hoe we het aan de opa's en oma's zullen gaan vertellen, haha. Hebben jullie dat ook?

Dus als ik het goed begrijp, gaan jullie meteen na het stoppen met de pil voor het echie. Heb ook begrepen dat ontpillen helemaal niet nodig is hoor. De reden waarom wij nog twee keer op een ongi wachten, heeft met mijn afstuderen te maken. Ben je wel al aan het foliumzuur? Dat is erg belangrijk! Ze raden aan ermee te beginnen vanaf het moment dat je met de pil stopt totdat je ongeveer 10 weken zwanger bent (dacht ik). Maar dat wist je misschien zelf ook al wel...

Hoe lang duurde je cyclus altijd voor je met de pil begon? Bij mij was dat altijd precies 28 dagen. Ben zo benieuwd of dat nu ook zo is!

Nou, allemaal vragen, haha! Kijk maar wanneer en of je zin hebt erop te antwoorden.

Liefs, ikke

Hey MissX, ik heb ergens onderaan gereageerd. X hopje

hey Hopje,

Mijn laatste pil was 8 juni,werd toen de 10de ongi
Ben zelf ook 8 juni met foliumzuur begonnen.
Had namelijk even bij de apotheek gevraagt wanneer ik het beste daarmee kon beginnen. en zodoende ook de 8ste begonnen daarmee.

wanneer ben jij precies gestopt?

liefs lis

quote: liss84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 13:59:06'));

hey Hopje,

Mijn laatste pil was 8 juni,werd toen de 10de ongi
Ben zelf ook 8 juni met foliumzuur begonnen.
Had namelijk even bij de apotheek gevraagt wanneer ik het beste daarmee kon beginnen. en zodoende ook de 8ste begonnen daarmee.

wanneer ben jij precies gestopt?

liefs lis

Hey Lis,

Ik ben 22 juni gestopt en ben  27 juni ongi geworden. Gister laatste dag ongi, dus vanaf vandaag gaan we klussen! Erg spannend, nu  je weet dat het zomaar raak kan zijn, na jaren van pil slikken. Ik zie wel dat er bij jouw een stuk minder dagen zitten tussen stoppen met de pil en ongi worden dan bij mij. Weet jij  hoe dat kan?  Of dat bij mij dan raar is? Weet jij ook precies wanneer je eisprong hebt? Ik vind het erg moeilijk, weet niet hoe ik dat uit kan tellen.

X hopje    

hey hopje,

Ja me ongi kwam erg snel weet ook niet hoe dat kan eigelijk.....
want dat had ik normaal nooit......

Ik weet zelf nog niet wanneer mijn eisprong is.
wel weet ik als je cyclus 28 dagen is dan is de 14de je eisprong,

maar dat kan ook verschillen heb ook wel eens mensen gehoord met een 30 dagen of 23 dagen cyclus.Het zou plaats vinden 14 dagen voor je aankomende ongi

liefs lis

ps su6 met klussen wie weet he

quote: liss84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-07-2008 14:32:53'));

hey hopje,

Ja me ongi kwam erg snel weet ook niet hoe dat kan eigelijk.....
want dat had ik normaal nooit......

Ik weet zelf nog niet wanneer mijn eisprong is.
wel weet ik als je cyclus 28 dagen is dan is de 14de je eisprong,

maar dat kan ook verschillen heb ook wel eens mensen gehoord met een 30 dagen of 23 dagen cyclus.Het zou plaats vinden 14 dagen voor je aankomende ongi

liefs lis

Hey Lis,
Leuk dat je steeds reageert!
Jij ook onwijs veel succes en dat we elkaar maar snel mogen feliciteren!

X hopje
ps su6 met klussen wie weet he

Hoi!

Sorry voor de late reactie ;-( Beetje druk… Wat leuk dat er al zoveel berichtjes zijn!!! Ik vind het super om verhalen van anderen te lezen!

Ik verwacht aanstaande maandag mijn eerste normale ongi. Heb al een week een heel strak en kramperig gevoel in mijn buik. Bleeehhh Hoop niet dat dat er elke maand bij komt. Ik heb 10 jaar Diane35 geslikt, onder andere tegen de buikpijn…hellup…

Ik heb nu een paar weekjes nagedacht over moeder worden en het voelt supergoed! Maar geduld is al niet mijn sterkste kant. Mijn man ziet het gelukkig ook helemaal zitten. Zoooo lief….

@hopje
Lijkt wel of ik mezelf hoor praten… Ook 27, getrouwd in mei en ook 10 jaar trouw de pil geslikt! Zit nog te wachten op mijn eerste normale ‘ongi’ maar die komt er zo te voelen wel aan. Dat je er nog eens blij mee bent haha. Ik wachtte wel bewust even een maandje af, had het idee dat mijn lijf zo geregeerd werd door die pil!

Heb je genoten van je trouwdag? Hoe hebben jullie het gehad? Gefeliciteerd!!!!!

@ liss84
Gezellig! Spannend hé, wachten tot alles weer normaal werkt. Kun je zelf ook meteen ‘aan de slag’…. Heb ook wel veel last gehad allerlei krampjes en van mijn liezen. Wordt nu wel weer minder. Ik zal voor jullie duimen!!!

@ Janien
Hoi! Klusze haha ;-) Bijzonder hé, dat je ineens tot diep in je hart voelt dat je ervoor wil gaan. Nu nog duimen dat je niet te lang meer hoeft te wachten. Succes!

X Sabien

Terug
Bovenaan