gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi!

Aan de ene kant wil ik wel testen, maar aan de andere kant is 31 dagen helemaal niet raar. Zullen jullie misschien gek vinden maar...een test is zo definitief. En omdat de kans zo klein is, is het al heel bijzonder om voorzichtig te hopen. Maar, heel lang kan ik ook niet meer wachten hoor!
Ik voel me verder helemaal niet anders. Wel moe, maar ik slaap ook niet zo best. Ik dacht gisteren wel wat meer bobbeltjes op mijn tepels te zien, maar ja, hoe vaak bestudeer je je tepels nou helemaal  En ik ben al twee dagen ontzettend warrig! Ik vergeet zowat wat ik een minuut eerder gezegd heb.

Ik kom trouwens midden uit het Groene Hart. Beetje uit de buurt dus voor Hopje, Lis en MissX. De regen komt hier met bakken uit de lucht. Brrrrrr Bij jullie ook?

Was een korte wandeling door de regen ja  Vond het wel prima toen de hond z'n behoeftes gedaan had!

@Lis, haha, idd, hoezo blonT?? Haha, maar Utrecht is niet zo ver weg nee. Kwam er gisteren nog langs op toen we naar m'n vader gingen ;-) Hoop echt voor jullie dat jullie met z'n drieen op vakantie gaan, dat zou mooi zijn!

@Sabien, ik snap je helemaal hoor. Vind het juist ook erg knap dat je nog niet getest hebt. Ik zou in jouw geval het geduld denk ik niet hebben. Mijn vriend zou zeggen 'we wachten nog even' en ik heb hem beloofd dat we alle testen samen doen, dus...

Ik ben weg nu, ga lekker lunchen zo. Hoop vanmiddag weer even mee te kunnen kletsen!

Dikke kus, ikke

Vind het gewoon hartstikke koud! En dat voor juli! Lijkt  wel herfst. Heb gelukkig gisteren wel een vakantietje naar Kreta geboekt! Als de zon niet naar ons komt....

Ha meiden!!

@ Sabien: ik begrijp je volkomen. Ik weet ook niet wat ik in jouw situatie zou doen. Het is allemaal zo nieuw en spannend hè.

@ Desiree: ik ben nog niet normaal ongi geworden. We zijn meteen gaan klussen en ik moet eind deze maand dus voor het eerst ongi worden na het stoppen  met de pil. Liever niet natuurlijk!! Maar spannend is het allemaal wel. En hoe  lang ben jij eigenlijk al gestopt? En had je ook al gezegd hoe oud je was en hoe lang  je je vriend al  kent en  zo?  Vind ik leuk om te weten...

X hopje  

meiden,

Ik moet echt weer even aan de slag,vanmiddag werken tot vanavond laat.
zal vanmiddag als het lukt en tijd weer even op het forum komen.

iedereen een hele fijne dag! ondanks het pfffff weeer

dikke kus

@hopje1980 dit is voormij ook de eerste echte maand dat ik bezig ben ik ben  in mei wel gestopt met de pil maar heb een week daarna een operatie gehad waardoor we niet konden klussen dus ben dus eigenlijk twee weken  geleden echt begonnen.
Verder ben ik 23 en ga ik al 5,5 jaar met mijn vriend en hoe zit het bij jou?
Mijn 1 e NOD (niet ongesteld dag)  is als het goed is,  21 juli en die van jouw?

Goedemiddag!

Ik ben net terug van mijn werk en hier in het hoge Noorden komt de regen met bakken uit de hemel vallen.
Gisteravond er 8er gekomen dat ik mijn eisprong wel gewoon op maandag moest hebben. Ben dus helemaal blij, d8 namelijk dat ik hem die zaterdag ervoor zou moeten hebben.  Verkeerd geteld! BLOND  Ik had hem maandag en moest hem volgens mijn bereking ook gewoon op maandag hebben!
Dus dat betekend dat mn NOD gewoon op de 21e is!

Jeetje Sabien, engelengeduld. Ik had gewoon een test gedaan, dan weet je het zeker en hoef je niet alsmaar te w88...

Vandaag beetje rommelig in mn buik, geen steken, meer krampen. Of gewoon lichte buikpijn...

Terug
Bovenaan