gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey MissX,

Wat lief van je. Je woorden doen me erg goed! Ik ga er inderdaad niet te veel over nadenken. En we gaan er gewoon voor! Want ik ben er inderdaad van overtuigd dat ik een klein wondertje op de wereld kan zetten, ondanks mijn gewicht.

Succes met je scriptie vandaag!

X hopje  

Goedemorgen allemaal,

@hopje1980 Ik heb zelf ook flink wat overgewicht en ik ben ervan overtuigd dat dat geen probleem moet zijn.
Bij mij in mijn omgeving wonen meerdere personen die ook zwaar zijn en die raken om de haverklap zwanger.
En elk lichaam is anders maar dat geldt voor dikke dames maar ook voorslanke,  dunne dames en zo heeft iedereen zijn dingetjes.
Zo kijk ik er tegenaan.

Verder ben ik sinds ik op dit forum ben geweest mezelf gek aan het maken haha
Voel dingetjes en tuurlijk kan het zijn dat het meteen raak is maar ga er nog niet van uit.Want ben er eigenlijk altijd wel vanuit gegaan dat het bij mij een aantal maandjes zou duren en waarom dat weet ik ook niet maar dat zeg ik al jaren.

Missx @ Mijn beste vriendin weet ook van onze plannen af, we raken er soms niet over uitgepraat, zij heeft al een kleintje dus het is ontzettend leuk om die verhalen van haar te horen,
Mijn eigen mannetje die is geen prater, niet dat het hem niets intresseerd hoor maar hij is af en toe zo'n droogkloot haha ook wel leuk hoor!

Meiden wil jullie allemaal bedanken, vind het echt top hier!
Erg gezellig om met jullie alles zo te bespreken!

x

Goeiemorgen meiden!!

@desiree: ik sluit me helemaal bij jou antwoord aan! iedereen heeft wel wat...
in mijn omgeving zie ik ook veel meiden met overgewicht zwanger raken....
Ik heb dan wel geen overgwicht maar ben weer een zwaare roker

@ missX: Ga er wel voor om helemaal te stoppen als het zover mocht zijn...
dus ben al flink aan het minderen.(zit nu op 7 per dag) is eigelijk nog veel
maar voor mij al heel wat!
Ik lust ook wel een wijntje op verjaardagen maar dat laat ik de laaste tijd al staan voordat ik al gestopt was met de pil.Toen zeiden idd ook mensen tegen mij: huh geen wijntje waarom niet  haha.

Gister even nog bij mijn schoonmoeder geweest,was erg gezellig.
Nou is zei iemand van die heeel veel dingen voorspeld..........
Toen ik haar leerde kennen vond ik dat best eng,maar met de tijd niet meer
viel mij ook op dat wat ze voorspelde dat 9 van de 10 het uitkwam!!!!
Nou zei ze gister........Ik denk dat jij erachter komt als jullie op vakantie zijn(vanaf 2 sept)   dat je zwanger bent!.
Aan de ene kant vond ik het wel leuk om te horen hoor maar geloof er niet 100% in
Aan de andere kant wou ik dat eigelijk niet horen wil het zelf ervaren! beetje dubbel gevoel.

Verder gaat hier alles wel goed,ben nog steeds ongi nu (4 dagen) ben benieuwd wanneer het stopt.
want met de pil was ik altijd 3 a 4 dagen ongi.En weet dat het nu wat langer kan zijn
Gelukkig geen klachten meer ervan! Ben weer blij dat het straks weer voorbij is......

Lees hier dat een aantal dames ook last van druk op de blaas hebben,ik had daar ook een aantal dagen last van jezus echt van o ik moet plassen METEEN gaan. vond dat ook heel irri
Kijk ik werd een paar dagen erna ongi  maar jullie mischien niet!!!! kan vanalles betekenen.

Ik duim voor jullie allemaal!!!!!!!!!

@ sabien: meid alles goed???? geen Rdtjes???

@Liss84, Ik geloof normaal ook niet in het voorspellen van dingen maar vind sommige dingen wel erg raar, ik ben in de afgelopen jaren 3 mensen tegen gekomen die van zichzelf zeiden dat ze meer wisten dan andere, ze hebben alledrie gezegt dat ik eerst 2 meiden en dan een jongetje krijg en precies in die volgorde.
Zou wel erg grappig zijn als dat uitkomt.

Ben eigenlijk wel benieuwd of er verder nog andere zijn met leuke voorspellingen en verhalen, vind het wel een leuk onderwerp!

@ desiree: ja grappig he! wil jij zelf ook 3 kids?

Mijn schoonmoeder zei tegen haar dochter 3 jaar geleden denk dat jij 2 kindjes krijgt eerst een jongen daarna een meid,2 jaar geleden een jongen gekregen en nu in aug hoort ze wat de 2de word erg spannend!
Ze heeft tegen ons gezegt: dat ze denkt dat het een meisje word als ik zwanger raak.
Liep gister ook even naar de stad,kwam ik toch langs een winkel met allemaal schattige babykleertjes(weet het is nog heeeeel erg vroeg) maar kon het niet laten....
ZO SCHATTIG!

@ de rest: weet dat iedereen erg anoniem wil blijven,maar dat verandert wel denk ik als erg zwangeren onder ons gaan komen(denk ik) ik wil alleen vast   vertellen kom uit regio Utrecht. nog meer mensen uit deze omgeving?

liefs

Hey hallo!

@Lis: ik kom min of meer ook uit regio Utrecht. Provincie Gelderland, maar niet al te ver van Utrecht vandaan.

@Desiree: dus jij hebt ook overgewicht. Ben je wel al op normale manier ongi geworden? Of heb je niet eerst gewacht op normale ongi en ben je net als ik meteen na het stoppen met de pil gaan klussen? Want dat zit mij nu het meest dwars. Hoe mijn cyclus gaat worden. De normale 28 dagen (wat natuurlijk erg mooi zou zijn) of langer i.v.m. overgewicht... wat ik al vaak gelezen heb.

Maar goed daar probeer ik zo weinig mogelijk aan te denken. En we klussen lekker door....

Succes meiden!

X hopje

Hey Desiree,

Heb jij je eisprong al gehad? En zo ja ook gevoeld?

X hopje

Hoi meiden,

Was gisteren laat thuis, dus ben maar meteen in mijn bedje gedoken. Lekker uit eten geweest en er was toevallig een grappige discussie over de pil en spiraaltjes. Ze moesten eens weten haha

Nog steeds niks!!!! Gisteravond wel buikpijn, dus ik was er eigenlijk van overtuigd dat ik vanochtend de tampons weer uit de kast kon trekken. Maar nee hoor! Lijkt net of ik mijn eigen lijf niet meer ken. Vandaag is voor mij dag 31. Ik las dat een 'normale' cyclus 21 tot 35 dagen duurt...maar begin nu toch te hopen hoor! Durf het bijna niet te typen...

(voor wie later aangehaakt is: mijn man en ik zouden eerst een maandje wachten om te ontpillen. Hebben het maar een keer onveilig gedaan en ik dacht na mijn vruchtbare dagen)

@hopje Om er nog maar een aan toe te voegen: mijn schoonzusje is een hele stevige meid en was ook in de tweede ronde zwanger van haar eerste!!! Laat je niet ontmoedigen hoor!

@ LIss WOW september. Dat wordt dus even doorklussen de komende maanden haha. Wat spannend!

Ik heb een toevoeging voor de mooie verhalen. Mijn  moeder kreeg ooit te horen dat ze  twee kinderen zou krijgen, een jongen en een meisje. Maar ze hadden toen van de dokter al gehoord dat ze nooit  kinderen zouden krijgen. En...het heeft lang geduurd, maar mijn broer  en ik zijn het bewijs!  

Ik ga proberen andaag weer een beetje mee te kletsen. Gezellig!

x Sabien

Terug
Bovenaan