A
Anoniem
Guest
@Janien, hier vlak bij delft is het ook niet veel beter hoor, blijf lekker binnen.
Zou nu ook niet weten wat ik buiten moet doen, iedereen is aan het werken en mijn boodschappen zijn er ook al.
Wij lopen inderdaad precies hetzelfde,spannend hoor,
Ben benieuwd,
Ik vind het allemaal wel spannender dan ik dacht dat ik het zou vinden, dacht steeds ach als ik stop met de pil duurt het nog even dus hoef me nergens druk om te maken!
Hebben jullie trouwens een voorkeur voor een meisje of een jongen?
Ik absoluut niet, wel een tijd gehad maar ben helemaal bijgedraaid.
Vind sommige verhalen trouwens wel leuk.
De een zegt dat als de man de sokken tijdens het klussen aanhoudt, het een grotere kans word op een jongen en zo heb je nog tig van die fabeltjes.
Ik geloof er niet echt in en jullie? kennen jullie nog een paar van deze uitspraken?
Zou nu ook niet weten wat ik buiten moet doen, iedereen is aan het werken en mijn boodschappen zijn er ook al.
Wij lopen inderdaad precies hetzelfde,spannend hoor,
Ben benieuwd,
Ik vind het allemaal wel spannender dan ik dacht dat ik het zou vinden, dacht steeds ach als ik stop met de pil duurt het nog even dus hoef me nergens druk om te maken!
Hebben jullie trouwens een voorkeur voor een meisje of een jongen?
Ik absoluut niet, wel een tijd gehad maar ben helemaal bijgedraaid.
Vind sommige verhalen trouwens wel leuk.
De een zegt dat als de man de sokken tijdens het klussen aanhoudt, het een grotere kans word op een jongen en zo heb je nog tig van die fabeltjes.
Ik geloof er niet echt in en jullie? kennen jullie nog een paar van deze uitspraken?