gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Miss x , balen van je hoofdpijn zeg, heb ik in het verleden ook wel eens goed last van gehad.
Ik ben toen doorverwezen naar mensendiektherapie, om mijn houding aan te passen want het bleek bij mij uit mijn nek te komen.
Misschien dat het bij jou  ook helpt? het valt te proberen!

Verder heb ik weinig plannen voor het weekend was zo gefocust op die 25 miljoen euro en de vakantie die daar op volgde haha, ach dromen heb je ook nodig!
Jullie nog leuke bezigheden voor van het weekend?

x

Weinig plannen dit weekend. Morgenavond gaan we naar een tentfeest hier in de buurt en verder lekker bijkomen van de drukke werkweek.

Werken jullie net als ik ook full time?

En nog een vraagje: drinken jullie ook (veel) koffie? Ik las net dat je ook niet te veel koffie en cola moet drinken wanneer je zwanger wilt worden. Ik dacht altijd dat dat pas van toepassing was al je eenmaal zwanger bent.

Ik ga nu even pauze houden!

X hopje

@ Hopje,
Ik werk 32 uur in de week,wel onregelmatig dan op de dag en dan in de avond.
Ik had dat ook gehoord van de koffie(cola niet)
Nou ben ik ook echt een koffie drinker.....mijn dag begint niet zonder......
Ben daar nu al erg mee geminderd(3 a 4 per dag) en jij?

werkze vanmiddag bijna weekend!!!!!

X

Hey Lis,

Ik ben ook een echte koffie drinker. Mijn ontbijt bestaat alleen uit koffie. Ik drink nu toch zeker wel 3 tot 4 mokken koffie per dag. Ik heb vandaag  gelezen dat 1 à 2 mokken echt de max is. Dus vandaag netjes maar 1 mok koffie op en daar laat ik het vandaag bij.

Hoeveel dagen wil je eigenlijk gaan werken als je een kleintje hebt? En gaat je partner ook minder werken? Mijn man en ik hebben het daar al over gehad. Het is de bedoeling dat ik  waarschijnlijk nog maar 2 dagen ga werken (werk  nu 5 dagen van 8.30-17.00 uur) en mijn man gaat waarschijnlijk ook 1 dagje minder werken om toch ook een beetje huisvader te kunnen zijn.

Ik ben ook wel nieuwsgierig hoe het bij de andere  meiden  zit?

Fijn weekend allemaal!

X hopje  

Hey hopje,

Voor mij is het dan de bedoeling dat ik 3 dagen blijf werken,Mischien wel 2 hoor maar denk 3.(2 op lokatie en 1 dag thuis)
Mijn vriend gaat dan 4 dagen werken in plaats van 5
Bij ons is het goed te doen,ik kan bv 3 avonddiensten blijven werken vanaf 4 uur
Mijn vriend is dan ook al net thuis dus dat zouden we goed kunnen combineren
Wij hebben ook allebei een moeder die huisvrouwen zijn en zouden evt geweldig vinden om 1 dagje op te passen,hun zouden wel meer willen maar wij vinden 1 dag genoeg.
ik werk ook 1 weekend in de maand zat en zo.Dan is mijn vriend ook thuis

Kortom genoeg mogelijkheden voor ons!!

X

Mijn man werkt 5 dagen in de week. 40uur.
Ik werk nu 20uur en blijf dat ook werken.

Houd absoluut niet van koffie. Mijn ontbijt bestaat uit Optimel.
Haha lekker hoor.
Cola drink ik meestal s' avonds.2 Glazen want ik drink ook graag sinas of een sapje.

BAH!! Nog steeds geen Rd'tjes, maar wel een negatieve test  Ik kreeg gisteren ineens ontzettend last van een ontstoken spieraanhechting in mijn rug. Dat had ik al eens eerder gehad, maar dan op mijn borst. Heel eng, want als ik adem haalde verkrampte alles en deed vreselijk zeer. (De laatste keer eindigden we zondagavond in paniek bij de HAP ) Nu had ik gelukkig nog ontstekingsremmers van de vorige keer. Maar ja...niet geschikt bij zwangerschap. Dus toch maar getest. Mijn hart zonk toch wel een beetje van dat lege venstertje hoor.  Gelukkig kon ik nu wel mijn medicijnen innemen. Heel slecht geslapen, maar nu gaat het wel weer. Nu de RD'tjes maar afwachten.
Sorry, moest mijn verhaal even kwijt...

@ hopje, ik werk als interimmer op verschillende opdrachten, meestal 36 soms 32 uur. Als we straks een gezinnetje hebben gaan we waarschijnlijk allebei terug naar vier dagen in de week. Ik vind dat best een  lastige beslissing, maar vind mijn werk wel ontzettend leuk.

@Liss Ik drink alleen 's ochtend koffie, 's middags ben ik een echte theeleut. Dat kan trouwens ook nog een beetje meespelen, omdat veel theïne het zelfde effect heeft als caffeïne. Dus: lekker  kruidenthee en rooibos enzo! Moet je natuurlijk wel van houden haha...   Wat heerlijk dat jullie moeders ook op willen passen! Dat is veel fijner dan de creche!

We gaan vanavond lekker naar de bios en geven dit weekend een bbq.  Hopen dat het weer een beetje wil.  Heb de hele zomeruitverkoop van de WE  leeggekocht, maar  het voelt nu meer als herfst!  

x Sabien

Hallo allemaal, ik ben nieuw hier! Even voorstellen. Ik ben 31. Mijn man en ik zijn 6 jaar getrouwd en velen dachten dat er snel kinderen zouden komen omdat we na 2 jaar verkering al gingen trouwen. Maar wij hadden zoiets van this is it! Waarom wachten. De afgelopen jaren is reizen echt onze passie geworden. Noem een land in Azië en we zijn er geweest. Ik kom daarnaast uit een hechte familie en tot voor kort had ik al mijn opa's, oma''s en zelfs nog een overgrootmoeder van 104. Afgelopen Kerst is mijn oma gestorven en dat heeft een diepe indruk bij me achtergelaten. Na heel lang twijfelen, wist ik het zeker: ik wil heel graag kinderen. De twijfel kwam doordat we het reizen alletwee zo super vinden. Echter op onze onze laatste reis door cambodja en thailand in maart waren we eruit! We gaan ervoor. 14 april was een zware dobber voor me. Een tweede sterfgeval in mijn familie (mijn overgrootmoeder van 104) en mijn partner in crime haakte af. Hij was er niet klaar voor. we zijn door een dal gegaan en hebben gelukkig dankzij heel veel praten het kunnen oplosen. We gaan ervoor en zijn druk aan het klussen :)-) zoals jullie dat noemen). Van 9 juli tot de 16de juli is mijnvruchtbare periode. Dus duimen maar!

Terug
Bovenaan