Hey meiden!
Wat is het rustig vandaag zeg. Maar goed, het is dan ook weekend en iedereen is vast wat leuks aan het doen met haar mannetje. Ik ga trouwens zo ook lekker banken hoor.
@Lis, ik ben idd ook erg benieuwd of ik iets ga voelen van m'n eisprong. Heb van de week een aantal dagen wat steekjes gehad in m'n onderbuik. Misschien was dat het? Maar dat zou wel vroeg zijn dan, want verwacht het pas maandag... Wat fijn dat jullie moeders straks willen oppassen! Onze moeders zijn ook beide huisvrouw. Ik verwacht dat mijn moeder het helemaal geweldig vindt om op te passen. Maar van m'n schoonmoeder weet ik het niet. Ze heeft nu in kleinkind en krijgt er in september een tweede bij. Daar is ze vaste oppas voor, dus weet niet of ze behoefte heeft aan nog een kindje! maar vast wel voor af en toe. Hoe dan ook, wij redden het wel. Vind dat je niet teveel afhankelijk moet zijn van oppas. Wat vinden jullie?
@Desiree, bedankt voor je tip m.b.t. de hoofdpijn. Is idd iets om in gedachten te houden mocht dit op niets uitlopen. Moet maandag alweer terug. Hoop dat ik er vanaf nu minder last van zal hebben!
@Janien, heerlijk, lekker vakantie!! Wat spannend voor je zeg, al die pijntjes. Wat zou het betekenen???
@Sabien, wat shit voor je dat je negatieg teste! Hoop dat je je niet teveel door ons hebt laten beinvloeden om te testen, maar da je het echt zelf wilde? Zijn de rd'tjes ondertussen al gekomen? Moeten we maar even het lijstje aanpassen... Op naar de volgende ronde meis! Hoe is het nu met je? Helpen de medicijnen? Hoop dat de bios leuk was en dat jullie mooi weer hebben voor de bbq!
@Hopje, jij zult nu wel bij het tentfeest zitten. Veel plezier daar! Enne, geen wijntjes he ! Ik drink trouwens helemaal geen koffie en ook nauwelijks tot nooit cola. Lust geen koffie en cola drink is soms op een feestje ofzo. Thuis eigenlijk nooit. Ben de laatste tijd verslaafd aan Taksi, heerlijk! Haha! Je vroeg nog hoe wij dat gaan doen met werk enzo. Mijn vriend blijft straks 40 uur maken. In zijn werk is het niet mogelijk om te minderen, maar dat vindt hij ook niet erg. De ene week draait hij vroege dienst, van 6.15 tot 14.45. De andere week late dienst, van 14.30 tot 23.00. Op zich straks ideaal! Ik wil maximaal drie dagen gaan werken. Ga ook meteen voor een parttime baan solliciteren. Dan is de kans hopelijk minder groot dat ik eruit gekickt wordt mocht ik zwanger worden.
@Lisa, welkom hier meis! Klets gezellig met ons mee zou ik zeggen! Wat heerlijk dat jullie zoveel gereisd hebben en nu allebei achter jullie beslissing staan! Het is geen makkelijk jaar voor jullie geweest, tijd voor wat leuks nu! Wanneer is je NOD? Dan vullen we die in het lijstje in! Ik ben trouwens 24 en mijn vriend 32. We zijn 5 jaar samen en wonen 4 jaar samen. Wij gaan begin september klussen voor de eerste, spannend! We wachten bewust nog heel even omdat ik bijna afgestudeerd ben. Wachten is nu erg moeilijk, maar wel verstandig... Ondertussen ben ik wel met de pil gestopt en moet ik over twee weken voor de eerste x uit mezelf ongi worden. Ben benieuwd hoe lang m'n cyclus is! Ben jij al met foliumzuur begonnen? Is erg belangrijk! Maar misschien wist je dat allang, haha.
Nou meiden, ik probeer morgenvroeg nog even langs te komen. M'n broer en z'n vriendin komen hier morgen gezellig een dagje. Moet maar even zorgen dat ik alle zoektermen onder google over zwanger worden verwijder, haha. Want ze zullen vast even op de laptop willen. Moeten voorzichtig zijn nu he . Fijne avond allemaal en geniet lekker van jullie weekend en jullie mannen!
Liefs, ikke
Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september
NOD :
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Ci lo, 13 juli, 1e ronde, 4e kindje
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli? 1e ronde na mk, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje