gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey hey,

Wat leuk dat er steeds meer mensen mee komen kletsen!
Ga het gebabbel straks wel missen als we op vakantie zijn. Haha
Voel me verder helemaal okidoki, alleen mn tepels en borsten maar goed dat heb ik al een dikke week.
Verder dus nergens last van.
Gister druk dagje op het werk altijd zo natuurlijk laatste werkdag. Haha
Ci Lo kletst hier geloof ik niet meer mee... meer op haar eigen topic. Jammer.
Maja niks aan te doen.

Verder nog mensen iets te melden/
gr Janien

Hoi meiden!

Alles goed met jullie? lekker van het weekend genieten.....
Hier alles rustig,lekker geslapen voel me verder goed!
Ben stiekum wel een beetje aan het aftellen want 21ste is mijn eisprong....
vind het weeeer erg spannend!

@ sabien: al ongie geworden meid?

fijne dag meiden!

Hey meiden!

Ik las binnen het eigen topic van Ci lo dat ze zwanger is!! Eerste ronde, vierde kindje. Echt zo leuk voor haar! Ci lo, als je hier nog mee leest: GEFELICITEERD!! Zo meiden, dat moet ons goede moed geven, het kan in een keer raak zijn! Denk ook dat Ci lo hier niet meer meekletst nu ze haar eigen topic heeft. Ik zal haar ook uit het NOD lijstje halen. Denk dat ze anders hier wel had laten weten dat ze zwanger was. Maar goed, anders staat ze er gauw genoeg weer in!

Hier z'n gangetje. Hoop dat ik morgen m'n eisprong heb. Merk dat ik echt aan het aftellen ben joh. Nog 6 weken (als we van die 28 dagen uit mogen gaan) en dan kunnen we voor het echie! Vind dat de tijd toch nog best wel snel gaat. Vooral omdat ik zo druk ben. Op dit moment zijn in onze vriendengroep 3 meiden zwanger. Twee dagen terug hoorden we het van de nummer 3. Merk dat ik dan echt wel jaloerse gevoelens heb... Maar onze tijd komt nog wel.

Moet nog even iets kwijt over m'n mannetje. Hij is echt zo lief! Vrijdagavond was ik  bij een vriendin. Hij smste me dat ik even moest laten weten hoe laat ik thuis zou komen. Ik hem gebeld dat dat rond 21.30 uur zou zijn. Toen ik thuis kwam, was beneden alles donker en stil. Dacht dat er niemand thuis was. Toen ik naar boven liep, was boven alles donker en stonden op de overloop allemaal waxinelichtjes in de vorm van een hart. LIEF!!! Ik de badkamer in. Daar allemaal kaarsen aan en lag m'n vriend in bad met heel veel schuim. Zo schattig! We hebben heerlijk gebadderd en ik kreeg een lekkere massage. Je raadt wel waar het op uit liep, haha . Kreeg in bad echt een huilbui, gewoon van geluk! Ben echt zo gelukkig met hem. We hebben een heel gesprek gehad. Heb hem verteld dat ik wel hoop dat we samen leuke dingen blijven doen en ook echt tijd voor elkaar maken als er een kleintje is. Vind ik zo belangrijk! Gelukkig was hij het helemaal met me eens.

Weet niet wie van jullie het daar laatst over had, maar ik merk in de afgelopen 4 dagen dat ik veel sneller emotioneel ben. Zou dat kunnen komen door het stoppen met de pil? Kan zomaar huilen, haha. Slaat helemaal nergens op.

Nou, sorry voor m'n egoverhaal. Hoe is het met jullie meiden?

Liefs, ikke

Hoi hoi,

@ MissX, ik las het van ci lo! idd het kan dus maar zo
      Wat heerlijk zon weekend,krijg gewoon een smile op mijn gezicht als ik je verhaal lees.......We treffen het maar met onze mannen!!!!!
Voor je het weet zijn je 6 weken om.............
Wij zijn gisteravond naar mijn vriend zijn ouders geweest(was al weer even geleden)
Over van alles en nog wat gehad,we kregen allebij een kadootje
weet je wat vond het echt lief en schattig: 2 zwangerschapstesten......
Vandaag heerlijk uitgeslapen,ontbijtje op bed met als einde.......
lekker rustig dagje met zen tweetjes heeeerlijk.

@ de rest, hoe is het meiden?

X

Hey Lis,

Wat een origineel cadeau van je schoonouders! Echt lief joh. Nu maar hopen dat jullie er maar een nodig hebben en dat die positief aangeeft!

Kus, ikke

Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september

NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje  
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli? 1e ronde na mk, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile, ............, 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :

Zwanger:

Goedemorgen meiden!

Lekker weekend gehad?

@MissX: Tentfeest was erg gezellig. Nee, ik heb niks gedronken maar dat deed ik toch al nooit. Dus daaraan zal niemand het kunnen merken. Haha. En hoe gaat het met jou? Merk je al wat van je eisprong?

@Liss: leuk cadeau! Dat die testen je maar veel geluk mogen brengen bij het testen!

@Lisa: Welkom! Ik hou het verder kort want ben al weer druk aan het werk.

@iedereen: zullen we ook even een lijstje maken wanneer iedereen met vakantie is?
Als we dan van iemand even geen berichtjes krijgen dan weten we waarom...

Verder gaat het met mij nu zijn gangetje. Sinds mijn eisprong afgelopen donderdag heb ik verder geen klachten. Zaterdagavond had ik wel een erg vol gevoel, alsof ik veel te veel gegeten had terwijl ik niks op had. Maar dat is nu al weer over. Dus nu maar afwachten....

Zal ik beginnen met het vakantielijstje?...

Vakantie
Hopje, ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X,
Sabien,
Janien,
Liss,
Lisa,

X hopje

Goedemorgen allemaal!!!

Iedereen een fijn weekend gehad?

@Miss x Wat ontzettend lief van je mannetje zeg!
Dat is nog eens een leuke verassing!

Merken de andere meiden trouwens ook een verschil bij de mannen.
Ik heb het gevoel dat mijn mannetje veel meer op me let (op een goede manier hoor)  sinds ik gestopt ben met de pil. Hij doet zo lief!

Ik ga trouwens 3 augustus voor 2 weken weg!

Veel liefs

goeiemorgen meiden!

Goed idee dat vakantielijstje!!!!

Ik ben vanaf 1sept t/m 14 sept op vakantie.

Vandaag weer werken vanaf 12 uur, ga nu lekker rustig opstarten..

@ hopje,waar ben je geweest op honeymoon???

X

Terug
Bovenaan