Hey meiden!
Nou, ben net even naar het bezoekuur in het ziekenhuis geweest. De weeen zijn gelukkig vanzelf gestopt bij m'n schoonzus. Ze hebben dus nog maar geen remmers gegeven, want dat schijnt best wel troep te zijn... Nu is het dus afwachten en hopen dat de weeen niet weer terugkomen. Morgenvroeg krijgt ze een onderzoek en als alles oke is, mag ze gewoon naar huis. Wel moet ze complete rust houden, dus dat wordt niet meer werken tot aan het verlof. De verpleegster had gezegd dat zelfs stofzuigen al teveel kan zijn. Jeetje zeg, stel je eens voor. En dan een kleine thuis hebben van 16 maanden die bijna zelf kan lopen en erg beweeglijk is.. Hoop dat alles goed blijft gaan!
Ik heb het gevoel dat ik nu m'n eisprong heb. Weet niet hoe lang dat gevoel bij jullie duurde? Maar heb nu al drie uur een erge druk op m'n blaas en een opgezette buik. Ook een beetje een ongi buikpijn. Hadden jullie dat ook?
@Puk, welkom hier! Wij zijn ook erg gezellig! Leuk dat je mee komt kletsen! We hebben allebei op dezelfde dag de laatste pil genomen, wat leuk! Alleen wij gaan pas voor het echie als ik twee x uit mezelf ongi geworden ben. Dat heeft te maken met het feit dat ik eind september hoop af te studeren. Wil dat graag afgerond hebben, voor we aan ons nieuwe 'project' beginnen. Ik hoop op een cyclus van 28 dagen. Dan zou ik 28 juli en 25 augustus ongi worden en dan kunnen we beginnen met klussen! Tot die tijd duim ik voor alle meiden hier en heb ik misschien een hoop aan jullie verhalen! Jij bent dus de zaterdag na het stoppen met de pil ongi geworden? Ik de maandag. Vandaar dat we denk ik twee dagen schelen. Gefeliciteerd nog met jullie huwelijk! Ik ben trouwens 24 en mijn vriend 32. Wij zijn bijna 5 jaar samen nu. Wanneer gaan jullie op vakantie? Kunnen we dat in het lijstje invullen!
@Dinah, jij ook welkom hier!! Zal jou ook even in het lijstje zetten. Wanneer is je NOD? Wat jammer dat de eerste ronde niet raak was..
Hoe is het met de andere meiden? Ik denk dat ik er pas morgen weer ben. Moet nu echt nog even aan de studie. Is er vandaag nog niet echt van gekomen...
Liefs, ikke
Kinderwens maar nog even wachten :
Ikke: wens voor 1e kindje, voor het echie begin september
NOD :
Janien, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Desiree, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 24 of 25 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Jannie, 30 juli? 1e ronde na mk, 1e kindje
Lis, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Dinah, 10 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Sabien, .........., 2e ronde, 1e kindje