gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

haha leuk woord voor galgje : zwangerschapsverschijnselen haha, sorry hoor dames beetje melig van het weer! ;)

Hopje , ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!
Lien, vakantie 8-18 augustus

Janien ben je er al weer???

Hey dames!!

Zo zeg er is echt veel gebabbeld de afgelopen week!
Klopt ik was idd jarig afgelopen maandag. Lekker in Frankrijk gevierd.
Helaas ben ik niet zwanger. Vorige week maandag had ik mn NOD.
Getest negatief. Baalde wel even...
Die dinsdag erna  22 juli was ik ongesteld. Dus daar zijn we echt blij mee, mooie cyclus d8 ik zo. Ik was verder ook helemaal niet erger ongesteld dan anders..
Heb nu mn agenda er even niet bij, maar volgens mij zo even uit mn blonde koppie gerekend heb ik dan 22 augustus mn NOD. En 5 augustus mn eisprong.
Dus we gaan weer lekker verder.

Voor alle meiden die zwanger zijn: GEFELICITEERD!!!! Ben heel blij voor jullie, en ook wel een beetje jaloers.

Voor alle nieuwe dames... WELKOM!!

liefs Janien

Hey meiden!

Pff, daar ben ik weer. Kom net terug van m'n werk. Jeetje wat is er sinds gistermiddag alweer veel geschreven. Ga even terug lezen en probeer dan op iedereen te reageren.

@Hopje, nog geen ongi. Wat shit he, die onzekerheid! Dus morgenvroeg ga je weer een keer testen. Ik  voor je meis, heel erg!! En anders nog steeds de moed niet opgeven. Zolang de rd'tjes zich nog niet hebben laten zien kan er van alles gebeuren. We houden samen de moed erin!

@Ryanne, welkom hier! Leuk dat je mee komt kletsen. Het is hier errug gezellig! Zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 24 en mijn vriend is 32. We zijn 5 jaar samen en wonen er 4 samen. Wij willen ook voor een eerste gaan. Ik ben 25 juni gestopt met de pil en heb afgelopen zondag m'n eerste eigen ongi gehad. Mooie cyclus van 27 dagen, daar ben ik erg blij mee. We wachten nu nog een cyclus en gaan dan voor het echie. Nog even met condoom dus. De reden dat we nog even wachten heeft te maken met het feit dat ik eind september hoop af te studeren. Stel dat het meteen raak zou zijn, willen we niet al te vroeg voor mijn afstuderen zwanger zijn. Ben bang dat ik me dan helemaal nergens meer op kan concentreren! Mijn vriend werkt fulltime en ik ga straks proberen een baan voor drie dagen te vinden. Spannend allemaal! Nu dus nog en klein maandje wachten!!

@Esther, wat vervelend dat je je zo raar voelt zeg! Zo leuk hoe je dat zegt: hormonaal debiel, haha! Wat leuk dat je je neefje te logeren hebt gehad! Klopt idd wat je zegt over dat handelen naar je eigen gevoel. Ons kleine nichtje van nu 16 maanden heeft hier ook al een aantal keer gelogeerd. Als ze huilt, dan voel je op de een of andere manier wat er aan de hand is he! En straks komt dat moedergevoel helemaal vanzelf zul je zien!

@Liss, hoe is het met jou meis? Hoe voel je je? Morgen ben je er dus niet. Tot vrijdag dan!!

@Lien, ook welkom hier! Wat apart zeg, je verhaal over je ongi. Een dag maar.. Zou dat niet ook een innestelingsbloeding geweest kunnen zijn? Ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven, maar probeer het zo positief mogelijk te bekijken, haha! Maar je hebt er dus nog geen testje tegenaan gegooid? Leuk dat je hier mee komt kletsen! Ik wist trouwens niet dat op de testen van clearblue 'zwanger' komt te staan. Dat is leuk! Kun je die in de winkel kopen of heb je die via het internet besteld? En als je zoiets bestelt, wordt dat dan wel een beetje discreet verpakt? Niet dat de postbode straks van alles begint te denken, haha! Oh, ik lees nu dat de testen van de kruidvat ook 'zwanger' of 'niet zwanger' aangeven, leuk!

@Desiree, hoe is het met de zwangere? Gisteren dus al flink beroerd geweest. Meid, hoop voor je dat je dat niet al te vaak mee gaat maken. Zo apart he, dat de ene vrouw er wel last van heeft en de andere niet. En dan verschilt het ook nog eens per zwangerschap zeggen ze! Wat leuk dat jullie het al aan vrienden hebben verteld. Op welke manier hebben jullie het gezegd? Vind dat zo leuk om te horen! Ben al helemaal aan het fantaseren over hoe ik dat zelf ga doen, haha!

@Lot, leuk dat je er weer bent! Wat shit dat de testen negatief aangeven! Maar het ka idd zo zijn dat je lichaam nog niet voldoende hormoon heeft aangemaakt en de test het dus niet oppikt. Hoop voor je dat de rd'tjes uitblijven en dat je gauw een positieve test in handen hebt!

Zo, volgens mij heb ik het weer een beetje bijgewerkt. Hoe is het met de andere dames? Ik wil allemaal positief nieuws!!!

Zo apart, mijn ongi is alweer bijna over! Normaal werd ik het altijd maandagochtend en was ik er vaak pas zaterdag 's avonds een keer vanaf. Nu ben ik het zondag avond geworden en is het nu alweer zo goed als voorbij! Zou het wel heel fijn vinden als het voortaan zo kort is! Heb wel heel heftige buikkrampen gehad maandag en dinsdag, wel wat erger dan normaal, maar als dat alles is!!

M'n schoonzus is (gelukkig) nog steeds niet bevallen. Wel veel harde buiken en de dosis weeenremmers is weer verhoogd. Afwachten maar...

Nou meiden, morgen hoop ik er weer wat meer te zijn dan vandaag. Ben blij dat m'n hoofdpijn weer weg is. Morgen heeft m'n mannetje een dagje vrij genomen, heerlijk! 's Ochtends gaan we eerst alle 'moeten' dingen doen en dan 's middags als het nog mooi weer is lekker naar het water.

Slaap lekker allemaal!!

Liefs, ikke

Hey Janien,

Wat balen zeg, toch ongi. Maar idd wel een mooie cyclus. Toch is dat ook wel fijn om te weten he. Ook al kan het de volgende keer anders zijn, je hebt wel een beetje een richtlijn... Ik ben ook ongi geworden (had ik ook niet anders verwacht aangezien we veilig vrijen, haha!). 's Avonds op de 27e dag. Ben ik ook heel blij mee! Meis, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben.

Liefs, ikke

Goeiemorgen allemaal!

Nou, mijn humeur is weer eens zomaar omslagen! Voel me helemaal geweldig! Ben een uur eerder mijn bed uit, loop vanalles in het huishouden te doen, ontbijtje gemaakt en ben klaar om naar mijn werk te gaan. Ben oppervrolijk, voel mijn buik nog wel maar niet meer vervelend, doet geen zeer meer. Het voelt alsof mijn ongi is doorgebroken (lichamelijk opgelucht gevoel zeg maar) maar dat is helemaal niet zo, dat duurt nog wel meer dan een week (of niet, hoop hoop hoop).

Hopje, wat is het toch spannend... Hoop het voor je... Wens je heel veel sterkte vandaag!
Als het belachelijk stil is op mijn werk dan meld ik me later nog ff, ben benieuwd hopje!

liefs Esther

Hey meiden, goedemorgen!

Lief dat jullie allemaal zo met mij meeleven. Dat doet mij erg goed!
Ik heb gisteravond weer een test gedaan, maar helaas ook deze was negatief.
Ga nu ook niet meer testen, maar afwachten tot ik eindelijk ongi ga worden....

@MissX: de testen worden discreet verpakt. Ik had er 3 besteld op www.sensitest.nl en die pasten door de brievenbus en zaten in een witte envelop met alleen mijn adresgegevens erop. Dus no panic, de postbode ziet er niks van! Haha.

@Janien, goh balen van die 2 negatieve testen. Maar wel weer fijn dat je zo'n mooie cyclus hebt. Ik zit nu op dag 34 en nog steeds niet ongi. Heb je een leuke verjaardag gehad? En een leuke vakantie?

@Sabien: ben jij al ongi geworden inmiddels? Hoop het zo voor je!

Fije dag allemaal!

X hopje

Goedemorgen,

spannende dag voor ons: de nacontrole en neem aan een echo als ik evrtel dat ik zwanger ben. Ben benieuwd! Waarschijnlijk alleen een zwart stipje te zien maar goed, beter iets dan niets! Denk zelf 5 weken te zijn maar de gyn zal er vast meer over kunnen vertellen, en anders afwachten tot ik verder ben.

Hopje: spannend meid, hoe ging je test? Mocht je je cyclus niet snappen kun je altijd nog aan de ovulatietesten, dan weet je - als je 2 streepjes hebt en dus n naderende eisprong - dat je ongi over 2 weken ongeveer komt. Maar misschien is dat iets voor in n later stadium als het nog niet gelukt is. Sterkte dame!

Lot: spannend ook voor jou!!! Ik had dinsdag 22 jli dus nog een negatieve test en zaterdag 26 juli een positieve test, terwijl ik al sinds 17 juli zwangerschapskwaaltjes had. Bij mn vorige zwangerschap zat daar 2 weken tussen. Ik wist het al die tijd zo goed als zeker maar ik testte elke keer netagief. Hopelijk voor jou straks een positieve test! Wanneer is je NOD ook alweer? Maw: ben je al overtijd?

Gisteravond laat nog een test gedaan: superzwanger! Streepje kwam meteen, nog voor het controlestreepje zo ongeveer! haha! Das het fijne van mijn testen,. resultaat zie je binnen 10 seconden. Ik heb 12 testen voor 15 euro besteld bij www.sensitest.nl
Kan ze zeker aanraden! Had ook de extra gevoelige maar die hoef je niet te nemen want zaterdag gaven beide testen positief aan, dus t scheelt niet veel denk ik.

Janien: jammer zeg!!! Maar wel erg fijn dat je cyclus zo regelmatig is.

MssX: spannend van je schoonzusje.... Hopelijk blijf de baby zo lang mogelijk zitten en heeft ze na de geboorte wel een fijne kraamtijd. Al zal het wel een couveusekindje worden of niet? Als het maar gezond is!

Essie: hoe is het met de hormonen?

Desiree en Dinah: hebben jullie al een voorgevoel voor jongen / meisje? Ik dacht vorige keer een meisje, nu weet ik bijna zeker een jongen. Volgens de Chinese geslachtskalender wordt het bij mij ook een jongen, zie www.mamaenzo.nl
Best grappig, wie weet komt het uit!
Hebben jullie trouwens al een vk gebeld?

Groetjes Jannie
5 weken - 3 dagen (denk ik)

PS: heb het schema even aangepast, denk dat ik 7 juli mn eisprong had dus dan uitgerekend op 30 maart. Tegelijk met Desiree! Maar kan nog veranderen.
PS: ik heb wel een Mariska gezien op het zwanger-forum van maart-moeders; misschien is dat de Mariska die eerst hier meekletste? Maar dan weet ik niet....
PS: bij 700 berichtjes is een topic vol, dus misschien nu alvast nadenken over naam van volgend forum? ;-)

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, donderdag 31 juli, 1e echo!

Terug
Bovenaan