Goedemorgen,
spannende dag voor ons: de nacontrole en neem aan een echo als ik evrtel dat ik zwanger ben. Ben benieuwd! Waarschijnlijk alleen een zwart stipje te zien maar goed, beter iets dan niets! Denk zelf 5 weken te zijn maar de gyn zal er vast meer over kunnen vertellen, en anders afwachten tot ik verder ben.
Hopje: spannend meid, hoe ging je test? Mocht je je cyclus niet snappen kun je altijd nog aan de ovulatietesten, dan weet je - als je 2 streepjes hebt en dus n naderende eisprong - dat je ongi over 2 weken ongeveer komt. Maar misschien is dat iets voor in n later stadium als het nog niet gelukt is. Sterkte dame!
Lot: spannend ook voor jou!!! Ik had dinsdag 22 jli dus nog een negatieve test en zaterdag 26 juli een positieve test, terwijl ik al sinds 17 juli zwangerschapskwaaltjes had. Bij mn vorige zwangerschap zat daar 2 weken tussen. Ik wist het al die tijd zo goed als zeker maar ik testte elke keer netagief. Hopelijk voor jou straks een positieve test! Wanneer is je NOD ook alweer? Maw: ben je al overtijd?
Gisteravond laat nog een test gedaan: superzwanger! Streepje kwam meteen, nog voor het controlestreepje zo ongeveer! haha! Das het fijne van mijn testen,. resultaat zie je binnen 10 seconden. Ik heb 12 testen voor 15 euro besteld bij www.sensitest.nl
Kan ze zeker aanraden! Had ook de extra gevoelige maar die hoef je niet te nemen want zaterdag gaven beide testen positief aan, dus t scheelt niet veel denk ik.
Janien: jammer zeg!!! Maar wel erg fijn dat je cyclus zo regelmatig is.
MssX: spannend van je schoonzusje.... Hopelijk blijf de baby zo lang mogelijk zitten en heeft ze na de geboorte wel een fijne kraamtijd. Al zal het wel een couveusekindje worden of niet? Als het maar gezond is!
Essie: hoe is het met de hormonen?
Desiree en Dinah: hebben jullie al een voorgevoel voor jongen / meisje? Ik dacht vorige keer een meisje, nu weet ik bijna zeker een jongen. Volgens de Chinese geslachtskalender wordt het bij mij ook een jongen, zie www.mamaenzo.nl
Best grappig, wie weet komt het uit!
Hebben jullie trouwens al een vk gebeld?
Groetjes Jannie
5 weken - 3 dagen (denk ik)
PS: heb het schema even aangepast, denk dat ik 7 juli mn eisprong had dus dan uitgerekend op 30 maart. Tegelijk met Desiree! Maar kan nog veranderen.
PS: ik heb wel een Mariska gezien op het zwanger-forum van maart-moeders; misschien is dat de Mariska die eerst hier meekletste? Maar dan weet ik niet....
PS: bij 700 berichtjes is een topic vol, dus misschien nu alvast nadenken over naam van volgend forum? ;-)
NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op ..... eind maart/begin april 2009
Echo's:
Jannie, donderdag 31 juli, 1e echo!