gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hey Essie,

Sinds vanmiddag is het weer gaan rommelen in mijn buik. Voelt verder niet als ongi pijn. Maar ik voel mij ook niet zwanger of zo. Ga morgenvroeg nog een laatste keer testen.

En hoe gaat het met jou? Heb je je eisprong al gehad? Ben even kwijt wanneer jouw NOD ook al weer was.

X hopje

Voor degene die al zwangerschapstesten thuis hebben liggen:
welke merken hebben jullie?

X hopje

Hoi Hopje,

Heb als het goed is vorige week mijn eisprong gehad, voelde steken aan 1 kant, duurde 1 dag. Goed geklust en sinds zondagavond buikpijn, een drukkend gevoel niet alsof ik ongi ga  worden maar anders, raar. Verder  extreem moe, sinds maandag pijnlijke tepels, vlagen van misselijk zijn maar niet overgeven. Maar vorige maand had ik ook vreemde rara klachten en was er ook niets, dus denk dat mijn lichaam wel beetje een loopje met me neemt. Maar, mede doordat mijn man denkt of het gevoel heeft dat het raak is ben ik wel erg nerveus aan het worden. Mijn NOD is pas 9 augustus schat ik! Is eigenlijk geen pijl op te trekken aangezien ik mijn eigen cyclus niet eens ken na al die jaren pil en nuvaring.

Testen heb ik klaar liggen, in tweevoud hihi, van Clearblue.

Nou Hopje, sterkte, ben echt heeeel benieuwd! Die onduidelijkheid is ook maar niks he.....

xx Esther

Hoi Hopje,

Vanaf het moment dat ik stopte meteen vast zwangerschapstest in huis gehaald (misschien beetje voorbarig... maar toch), het is een digitale van clearblue (leek me wel handig daar komt gewoon op te staan zwanger of niet zwanger)...

Succes!!

Groetjes Lien.

Hooooi,

Vorige week heb ik  2 testjes gedaan, van kruidvat. 2 stuks voor 4,99. Moet je wel 5 minuten op de uitslag wachten. En ik heb ook nog liggen 1 van de kruidvat. Die zegt als het goed is zwanger of niet zwanger. Duidelijk. En anders heb je die testen van sensitest. Die zijn extra gevoelig. Misschien is dat wat voor je Hopje.
Succes in ieder geval!!!

Liefs
Rietjeh

hoi hoi

gezellig dat jullie vandaag weer hebben gekletst!!!
Sorry houd het even kort zit namelijk op mijn werk....
heb wel even snel alles meegelezen
Ik heb zelf 2 testen van de kruidvat in huis....

Morgen heb ik waarschijnlijk de hele dag geen internet
dus ben er vrijdag weer!!!!

Ik hoop dat ik vanavond nog even tijd heb om hier even te komen buurten vanaf mijn werk

en anders tot vrijdag!!!

X

Haai Dames,

Ik was even kwijt waar ik nou allemaal mee aan het kletsen was met al die verschillende forum stukjes hier! ;-)

Ik heb dus vandaag mijn NOD, gister en vandaag twee testen gedaan met ochtendurine (niet dat dat nodig is maar toch) en allemaal negatief..

Heb al twee weken zwangerschapsverschijnselen en ben niet ongi, ook niet het gevoel dat ik het ga worden, meestal voel ik het goed aankomen maar heb nu nergens last van.. Misschien ben ik dus te vroeg met testen of mijn lichaam houdt me voor de gek.. De kosten van de testen reizen de pan uit haha, dus ik heb er nu nog eentje die ik van het weekend doe.. Daarna wacht ik gewoon tot ik ongi word en zo niet dan test ik over een week wel weer..

Wat is het heet he buiten, pfff, die kleine van mij heeft het er ook maar zwaar mee, helemaal klef steeds en hangerig.. Hopelijk wordt het snel weer een beetje beter uit te houden.. Zon is heerlijk hoor, maar kan het niet gewoon een keertje normaal zijn, inplaats van het uiterste, of mega regen, of veel te warm! ;-)

Hoe voelen jullie je dames? Zijn er al weer nieuwe zwangerschapsfeestjes aan de gang sinds jullie NOD in juli? Ben benieuwd!

Hoe voelt iedereen zich?

Ik zal hier weer een beetje meer mee kletsen!

Liefs Lot

Ow ennuh Hopje, ik heb drie verschillende testen, de aporthekerstest van de apotheek, waarin staat dat het de zelfde test is als die ze bij de dokter doen. De digitale test van clear blue en de senitest.

Bij mijn dochtertje had ik 3 weken en 4 testen nodig toen er eentje positief werd (was toen al 7 weken zwanger) alleen de apothekerstest was positief.. Was bij een vriendin ook zo dus die vertrouw ik zelf het meeste..

Liefs Lot

Terug
Bovenaan