gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Lien, 28 jaar en vanaf 8 juni gestopt met de pil. Ik ben al jaren helemaal dol op baby's, maar  bij mijn vriend kriebelde het nog niet zo. Maar nu gelukkig dus wel en zijn we flink aan het 'klussen'. Nadat ik gestopt ben werd ik 11 juni 'ongesteld' (maar dat is dan nog geen echte menstruatie, maar bloeding net als in stopweek van de pil), de weken die daarop volgde had ik zeer veel last van 'ontpillingsverschijnselen' althans dat denk ik... had zeeer pijnlijke borsten (vriend hoefde er maar naar te wijzen en het deed al zeer haha), emotioneel erg labiel en op een gegeven moment hele erge buikkrampen (dat ik echt helemaal in elkaar kroop van de pijn), even later op de w.c. een bloeding (9 juli) (dus dacht dat ik ongesteld was geworden, maar dit was maar 1x, de dagen erna niks meer). Was wel meteen van alle klachten (zere borsten etc.) af... Ik weet nu dus niet goed of dat nu wel / niet mijn 1e menstruatie is geweest (een vriendin die weet dat ik gestopt ben en nu 8,5 maand zwanger is gaf aan dat het ook een miskraam kon zijn geweest, dit blijkt veel voor te komen dat je het niet eens in de gaten hebt omdat je denkt dat het ongesteldheid is.... tjee schrok ik wel even van!). Maar goed ga er maar even vanuit dat het menstruatie was, dit zou inhouden dat 7 augustus mijn NOD is (en vorige week als het goed is mijn eisprong is geweest... ben benieuwd!). Ik vind het erg leuk om al jullie verhalen ook te lezen, ben vanaf nu regelmatig hier te vinden hoor!

Succes allemaal en tot snel!

Groetjes Lien.

hoi hoi

Volgens mij komt vandaag janien terug van vakantie,hoe was je vakantie meis????

@ hopje, jeetje meis,zou er zelf ook gek van worden...! heb je wel wat afleiding???

@ lien, Welkom hier gezellig dat je mee komt kletsen! zet je jezelf even in het nod lijstje en vakantie lijst?

Nou meiden ik ga zo werken
fijne dag allemaal!!

X

quote: Essie1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-07-2008 20:08:20'));

Hopje , ga niet met vakantie (ben al op honeymoon geweest)
Miss X, niet op vakantie, wel afwezig van 18 t/m 22 augustus
Sabien, 21 t/m 28  september
Janien, 21 juli t/m 30 juli.
Liss, vakantie van 1 sept. t/m 14 sept.
Lisa,
Desiree, vakantie van 3 aug. t/m 17 aug.
Lot, in mei op vakantie geweest verder niet meer weg, wel veel weekendjes weg.
Puk, 21 juli t/m 12 augustus
Jannie, weekje Spanje in september
Dinah, 19 juli t/m 26 juli
Esther, ik ga niet op vakantie, heb thuis honeymoon gehad!
Lien, vakantie 8-18 augustus

NOD :

Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar, 24 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:

Hallo allemaal,

Heb even een paar dagen rustig aan gedaan maar heb wel meegelezen.
Ten eerste wou ik alle nieuwe welkom heten, leuk dat jullie ook meepraten.

@hopje Zou je voor de zekerheid niet nog een testje doen? en anders even langs de huisarts gaan?
Of wacht je liever   nog even? ook geen klachten meer?

Ik ben gister goed ziek geweest, kreeg tot een uurtje of 12 echt niets binnen.
Was draaierig en misselijk maar kon niet overgeven.
Ach hoort er allemaal bij,zeggen ze!
We zijn aan het idee gewend en we hebben het goede vrienden van ons verteld.
Ontzettend leuke reactie kregen we.
Mijn ouders zijn op vakantie en dan ga ik, dus wacht wel tot na de vakantie, wil het namelijk niet via de telefoon vertellen, vind ik zo onpersoonlijk.

@Missx Is je hoofdpijn weer gezakt?

Veel liefs

Hoi Allemaal,

Ik heb mezelf er ook even bijgevoegd. Ik weet nog niet precies wanneer mijn NOD is, aangezien wij meteen zijn gaan klussen .   Mijn vakantie heb ik er helaas al op zitten, dus ik hoef niet onderaan dat lijstje.

Even nog een vraagje: Ik weet nu wat een NOD is, maar wat is een Rd-tje? En zijn er nog meer van zulke afkortingen?

Nou allemaal sterkte met het warme weer... morgen wordt het weer zo benauwd, bah.

Liefs

Ry

NOD :

Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 21 juli, 1e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, 26 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, 30 juli, 1e ronde, 2e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augusts, 2e ronde, 1e kindje
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Mona Lisa Smile,.. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ............, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Mariska, 15 juli, 1e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld op ..... april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:

Hey Rietjeh,
RD'tjes zijn de rode duiveltjes.  
Hiermee wordt ongesteldheid (ofwel ongi) bedoeld. Dus als je schrijft dat de RD'tjes zijn gekomen bedoel je te zeggen dat je ongi bent geworden.

Wanneer heb jij ook al weer je NOD? Die kun je eventueel uitrekenen op
www.predictor.nl. Heb jij je eisprong al gehad en gevoeld?

Succes!

X hopje

Hoi hoi!

Zo zeg, vandaag lekker vrij, werk 4 dagen per week en vandaag dus lekker rmijn vrije dag. Had mijn neefje van 8 te logeren, gisteravond gezellig rummicub gedaan, was echt zo leuk. Heerlijk zo'n kind in huis! Arme kind kwam vanmorgen alleen met hoofdpijn huilend zijn bedje uit en na paar keer overgeven heb ik hem toch maar naar huis gebracht, als je ziek bent kun je beter thuis zijn in je eigen omgeving. Wat me iedere keer weer verbaasd is dat je van te voren niet weet hoe je met bepaalde situaties moet omgaan en als het gebeurd handel je ineens  vanuit je intuitie  en gaat alles vanzelf. Grappig!

Wat een weer he, het is hier erg benauwd, bleh. Van mij mag het wel iets meer waaien!

Om even antwoord te geven op Rietjuh:
Rd-tjes zijn rode duiveltjes en staan dus  voor ongesteld zijn
Klussen is vrijen
NOD wist je al
Verder weet ik het ook niet zo goed nog, ben ook nog nieuw.

Hopje, hoe voel je je vandaag? Wordt je niet helemaal gestoord van dat wachten? Laat het je overigens niet aanpraten door ons hoor, wahaha. Maar ik zou het geduld niet hebben denk ik, ik ben nu al nerveus..... En ik moet nog wel ff tot mijn NOD....

Hoe is het met alle andere dames? Klachten? Rare gevoelens? Anders dan anders?

Liefs, Esther

Terug
Bovenaan