gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hoi,

Aan de hand van berekening op babybrabbel.org kan ik een datum in vullen aan de hand van 42 daagse cyclus. Komt ie:

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 2e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, ...., 2e ronde, 2e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ....., 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  2e ronde, 1e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Luxx, 27  jaar, 4 augustus,  2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:

Hi ladies,

Ryanne; lange cyclus had je inderdad maar volgens mij niet gek als je net gestopt bent met de pil oid. Kans is volgens mij groot dat je cyclus nu steeds korter wordt, zou wel heel fijn zijn voor je!

Desiree en Dinah: hebben jullie al een vk gebeld en / of een echo ingepland? De eerste keer mag je meestal bij de 10-11 weken voor n echo komen. Spannend!

m'n  echo was van t lijstje afgevallen.... Heb het weer even aangepast. Sabien zit vlg mij nog steeds in de 1e ronde. Hoop dat je snel ongesteld wordt Sabien! Misschien een idee om even langs de huisarts te gaan?

Hopje: ja is idd apart maar die steken kunnen natuurlijk ook iets anders zijn, er zijn nl ook genoeg vrouwen die niks van hun eisprong voelen.

Groetjes Jannie

NOD :
Sabien, 27 jaar, 7 juli, 1e ronde, 1e kindje
Lien, 28 jaar, 7 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Esther, 26 jaar, 9 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Janien, 22 jaar, 20 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Hopje, 27 jaar,  11 september, 2e ronde, 1e kindje,
MissX, 24 jaar, 22 september, 1e ronde, 1e kindje
Ryanne, 25 jaar, 16 september, 2e ronde, 1e kindje
Puk, .. jaar, ...., 2e ronde, 1e kindje
Lot, .. jaar, ...., 2e ronde, 2e kindje
Eilatan, 24 jaar, .. jaar, ....., 1e ronde, 1e kindje

Op het wachtbankje :
Sabien, 27 jaar, 7 juli,  1e ronde, 1e kindje
Lis, 23 jaar, 4 augustus, 2e ronde, 1e kindje
Luxx, 27  jaar, 4 augustus,  2e ronde, 1e kindje

Zwanger:
Desiree, 23 jaar, 1e ronde, 1e kindje, uitgeteld op 30 maart 2009
Jannie, 1e ronde na miskraam, 1e kindje, uitgeteld begin april 2009
Dinah, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje, uitgeteld op .....  eind maart/begin april 2009

Echo's:
Jannie, 29 jaar, 1e ronde na mk, 2e echo: donderdag 7 augustus 16uur

Hey meiden,

Was er ook weer even!!
Hoe is het met jullie??

Ik had evt ook nog een paar ideetjes voor de nieuwe forum naam:

# meiden die gestopt zijn in juni(deel 2 )
# juni forum
# meiden club van juni!

Heeft er iemand anders nog ideeen? wanneer moet je trouwens een nieuw forum aanmaken??

Vind het echt gezellig hier met jullie!,je gaat steeds meer over elkaar weten
en we kennen mekaars verhaal.
Wie weet zit er ooit nog een meeting in van ons clubje

LuxX,zijn ze bij jou al doorgebroken???
hier nog niet.........

X

hoi! Ik heb  een paar weken terug  even gebeld met mijn dokter. We hebben afgesproken dat ik bij haar langskom als ik na drie maanden nog niet ongesteld ben. Ik heb even met mijn man overlegd. Hij is ervan overtuigd dat het wel goed komt, maar dat mijn lijf gewoon even tijd nodig heeft. Ik wacht dus toch nog maar even. Ik slik trouwens wel al twee weken teunisbloemolie. Ik las op een ander forum dat dat soms helpt. En ik had vandaag wel buikpijn....  Dus wie weet.

Liss en Luxx wat spannend!! Een negatieve test zegt niet altijd iets. Ik heb al heel vaak gelezen dat het soms pas na een paar dagen zichtbaar is!

Ess Thanks

xSabien

Hi ladies!!

Hoe is het met iedereen?? Hier alles oke, vanmorgen en vanavond gewerkt. Nog geen nieuws over m'n schoonzus. Gelukkig is alles nog rustig, maar ze maken zich nog wel steeds zorgen. Ze laten het kindje sowieso niet langer zitten dan tot 37 weken. Nog even geduld dus...

@Liss en Luxx, nog geen rd'tjes ?? Ik duim nog steeds!

@Luxx, ik kan je helaas geen advies geven over die testen, heb er nog helemaal geen verstand van! Hopelijk wordt dat gauw anders...

@Esther, kan me voorstellen dat je al wilt testen! Moeilijk is dat he, geduld hebben als je op zoiets leuks wacht!

@Ryanne, toch ongi geworden . Op naar de volgende ronde meis, nieuwe ronde nieuwe kansen! Wel een lange cyclus, maar wie weet is de volgende korter! Zou fijn zijn als je je eisprong voelt, dan weet je een beetje waar je aan toe bent he. Zo raar van die ovulatietest! Ook daar heb ik helaas (nog) geen verstand van... Idd, als mensen leuke boekentips hebben!? Lijkt me best leuk om me een beetje in te lezen!

@Liss, leuk die namen! Ik ben niet zo'n crea bea, haha! Misschien de
"Vanaf juni 2008 ers"? Hihi, weet het ook niet hoor. Vanaf 700 berichten sluit het topic dus dan moeten we een nieuwe aanmaken. We hebben nog een paar dagen denk ik!

@Sabien, goed dat je met je arts gebeld hebt. Op een gegeven moment is het ook mooi geweest he. Hoop echt dat je buikpijn betekent dat je ongi gaat worden! Hoe gaat het verder met je? Zijn jullie nog druk aan het klussen?

Nou, ik ga even een aflevering van Desprerate Housewives terugkijken.

Doeii!!!

hoi hoi

nog steeds geen rd-tjes te zien hier!! ben benieuwd hoe het jullie allemaal gaat!
hou het kort, net thuis en ga lekker slapen!!

Liefs Luxx

Goedemorgen!!

Het is rustig hier zeg! Heb eigenlijk ook niet zoveel te melden, haha! Ben benieuwd hoe het met iedereen is!

Kus, ikke

hoi hoi,

het is idd rustig hier.....
Ik ga zo even lekker naar de plassen
verder ook weinig te melden

nog geen rdtjes in aantocht

X

Terug
Bovenaan