Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

quote: han28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-02-2009 19:50:41'));

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje          
28
2 april
8
1

Han

28

12 maart

10

1

BonBon

28        

12 maart

10

1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Luxx

27

NOD, kijken wat het wordt deze ronde...

9

1

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Kim
31

8

2

19 oktober 09

Plat

28

11

2

23 oktober 09

Hallo!!
ik ben ff in de war met m'n NOD. Mijn cyclus zegt 10 maart en als ik uitga van mijn eisprong is t 12 maart (14 dagen na eisprong). We zullen zien, maandag naar de Gyna. kan ik t ook vragen, wel spannend om de uitslagen te horen, ik krijg dan ook een klein onderzoek!! brrr spannend!! ik hou jullie op de hoogte.   x b

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje          
28
2 april
8
1

Han

28

12 maart

10

1

BonBon

28        

12 maart

10

1

Luxx
27
27 maart
10
1

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Kim
31

8

2

19 oktober 09

Plat

28

11

2

23 oktober 09
Hey meiden,

Vrijdag zijn helaas toch de RD-tjes doorgebroken... nieuwe nod 27 maart...

Bonbon succes morgen bij de gyn!!
Tot later, ga nu ff bankhangen, zijn net thuis en heel het weekend al de hort op geweest!

Liefs Luxx

Hey meiden,

Luxx wat vervelend he, weer ongesteld te zijn!!!
Ben je zo weer een maand verder......

Bonbon veel succes bij  de gync ben benieuwd wat ze gaan doen en of je iets te horen krijgt.

Wij hebben net de open dag van ons nieuwe huis gehad, was erg druk en gezellie....
Nu afwachten tot volgende week woensdag/donderdag.....

Gr Han

Hallo,
we hebben goed nieuws gehad, bij ons beiden was alles goed!!! En ook een inwendig ( zeer vervelend) onderzoek gehad, en dat zag er ook allemaal goed uit!! echt een geruststelling, was zo onzeker geworden, maar toch blijkt alles goed te zijn. Maar nu....waarom wilt het dan niet lukken???   dat krijgen we over 2 weken te horen. Hebben nieuwe afspraak met gyna. die zet alle uitslagen op een rijtje en krijgen we te horen wat er dan gaat gebeuren. Maar het kan ook nog zo zijn dat ik al zwanger ben... wie weet. Vorige week een goeie eisprong gehad. we zullen zien volgende week, voel tot nu toe nog niks. Zo ga ik even sporten, voel me echt goed nu!! gr b

Hey

Bonbon, wat fijn dat het allemaal goed lijkt te zijn tot nu toe.....
Ik hoop dat je nu zwanger bent inmiddels...
En anders krijg je nog meer onderzoeken???

Ik hoop het ook van mezelf maar heb er weer een hard hoofd in...Ik doe echt mijn best om er minder mee bezig te zijn, maar zo die laatste week hoop je toch weer heel erg...
Heb totaal nog geen klachten en moet nu nog een week wachten.....

Dus...

Alle anderen hoe is het met jullie??

Gr Han

Dag dames,

Ik kom me weer aansluiten bij jullie. Vandaag nml bij de echo geen hartactiviteit te ontdekken...helaas...
Gisteren waren er al twijfels gekomen omdat ik was gaan vloeien, maar het was heel weinig en zette niet echt door. Maar vandaag in de namiddag is het wel an het doorzetten. We gaan er dus uit dat we weer een miskraam hebben gekregen. Nu gaan we door naar de gyn. omdat het de tweede achter elkaar is, en dan mag dat schijnbaar. Er komt dan erfelijkheidsonderzoek vertelde de vk.

Ik vind de tweede miskraam weer zwaarder dan de eerste, alle twijfels die erbij komen of het ergens anders aan ligt dan gewoon dikke pech...

Tja ik denk dat dit een weekend op de bank liggen wordt en mezelf zielig vinden...hopelijk gaat het volgende week dan weer beter.

Bonbon, fijn dat je goede uitslagen hebt gehad, en nu maar hopen dat je snel zwanger bent!

Kim

Terug
Bovenaan