Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hey Kim,

Wat erg weer een miskraam, zal zeker zwaar voor je zijn......ik moet er nog niet aan denken om twee keer te zien dat het niet goed gaat.......
Shit en balen voor je. Maar nu dus onderzoeken in het zkh, ik hoop dat er wat positiefs uit komt of dat ze er iets mee kunnen, want maar toe moeten kijken en afwachten lijkt me ook niks.....

Zeker weer erg spannend bij een evt volgende zwangerschap, want een bevruchting lukt al wel bij juliie......

Leef met je mee,

Gr Han

Hoi Kim, Wat erg!! Veel sterkte met alles!! Echt Balen, en schrikken dat je geen hartslag zag.... wanneer mag je nu naar t zk?

Hoi han, ik voel ook nog niks, word wel spannend voor ons deze week!! Mijn vriend denkt het wel, omdat ik zo emotineel overal op reageer, Hormonen!!?, En ik heb het echt heel vaak koud, terwijl ik dat nooit heb. Maarja ben er zo wel weer druk mee bezig, moet ik eigelijk niet doen... nu lekker weekend.. probeer er van te genieten!! en zien we van de week wel wat komen gaat. (zeg ik nu heel stoer, maar ondertussen)
gr b  

Hey Bonbon,

Afwachten is echt erg ja, dinsdag is mijn 26e dag dus dat zou woensdag de rd betekenen....
Ik heb geen idee, alleen ik realiseer me vandaag wel dat ik eigenlijk niet echt PMS klachten heb, zoals andere maanden, vreselijke misselijke honger, maar wel een rare onderbuik, wat ik nog niet zo goed kan plaatsen....hhmmmm word ik weer voor de gek gehouden????

Afwachten voel jij iets???

Gr Han

Zou wel heel maf zijn, zelfde dag, ronde 10, eerste kindje, en dan misschien wel zwanger???? Hihihih, eerst het weekend door, vanavond naar Jesus Christ superstar musical en morgen hele dag werken....

Gr Han

Hey dames!

@ Kim, jeetje wat erg zeg.... hoop ook dat het snel beter met je gaat, maar neem er de tijd voor hoor!! Twee keer achter elkaar lijkt mij heel heftig!! Sterkte!!

@ Han en Bonbon; inderdaad twee dezelfde regels in   het overzichtje haha wie weet brengt dat voor jullie allebei geluk, ik hoop het van harte!! het is jullie gegund!! Hou ons op de hoogte!

Iedereen fijn weekend!!

Liefs Luxx

Hey Dames,

Dit is echt de meest vervelende week van de maand vind ik.....
Die onzekerheid over wel/niet zwanger zijn is echt onverdraagbaar....
Nu denk ik weer dat ik gewoon ongesteld ga worden hoor.....

Graag dus deze week overslaan met die onzekerheid en teleurstelling waarschijnlijk....

Maar dat gaat niet zomaar....

Tot gauw
Han

Goedemorgen meiden,

@Kim: oh meid, wat erg! Veel sterkte!

@Bonbon en Han: bijna jullie NOD! Spannend hoor! Ik duim voor jullie!

Wij zijn weer aan de klus. Gezien mijn lange cyclussen beginnen dit weekend pas de vruchtbare dagen. Zaterdag begin ik weer met de ovu testen.

Fijne dag meiden.

X hopje

even ons lijstje een beetje aangepast.

X hopje

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Han

28