Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hallo allemaal,
Ik ben Linda en ben ook sinds juni bezig om zwanger te worden. Ik heb een zoontje van 3,5 waarvan ik na een jaar zwanger werd. Ik had gehoopt dat het deze keer iets sneller zou gaan (dat hoor je best vaak dat een tweede dan zo raak is) maar dat blijkt niet zo te zijn. Mijn lichaam heeft mij ook al een aantal keer flink in de maling genomen, dus al een aantal tests voor niets gedaan. Het is dus maar gewoon afwachten en iedere maand hopen dat het misschien gelukt is. Gelukkig lees in hier dat veel meiden toch na vele maanden zwanger zijn dus dat geeft weer hoop. Voor diegene gefeliciteerd!!

Hey meiden,

Waar zijn jullie? En hoe gaat het met jullie?

Ik voel mij voor het eerst sinds juni echt anders dan anders. Kan het moeilijk omschrijven. Voel soms steekjes in mijn buik en zij. En heb al de hele week een ongi gevoel. Vind het best spannend, maar denk dat mijn lichaam mij voor de gek houdt.
We zullen zien!

X hopje

Hallo allemaal,

Lang over nagedacht maar me toch aangemeld. Mijn vriend en ik zijn sinds juni vorig jaar bezig om zwanger te worden alleen helaas is het nog niet gelukt. Ik had altijd het gevoel dat het snel raak zou zijn maar bleek toch even anders. Ben sinds maart 2008 gestopt met de pil en eigenlijk pas een maand of 4 regelmatig ongesteld. Eerste maanden was ik er totaal niet mee bezig alleen sinds november krijg ik het niet uit mijn hoofd. Teleurstelling wordt steeds groter en daarmee de angst dat het misschien niet zal lukken. Nergens op gebaseerd maar wel moeilijk.

Ben benieuwd wat anderen doen om hiermee om te gaan,ben duidelijk niet de enige. Ik hoop dat ik mee mag praten en ervaringen delen.

Hey Ezzz,

Welkom op het forum...
Frustrerend he, dat het niet lukt.....

Ik snap het helemaal, maar we kunnen er weinig aan doen....

Ik ben effe wat minder op het forum, omdat ik elke maand me zwanger voel en het uiteindelijk blijkt dit niet zo te zijn.....behoorlijk frustrerend en wat ik ook voel, dus ik hoop dat ik  deze maand me beter voel en ik ben niet zwanger voordat ik overtijd ben......
Dus ik probeer het zwanger worden wat van me af te zetten, ook mede doordat we met de krediet cisis te maken hebben hier thuis.
Mijn vriend heeft een eigen kantoor wat op dit moment geen omzet draait en dus op de reserves aan het teren is, en dat terwijl we net 2 maanden in een nieuw huis zitten.....
Behoorlijk spannend hoe het dit jaar gaat lopen....

Ei is volgende week dus we zien het wel,   door de stress is ie ook niet echt in de mood voor klussen...

Tot gauw,
Lees wel mee, hoor
Maar reageer wat minder waarschijnlijk,

Gr Han

Hey meiden!!!

Plat en Kim, Wow!! GEFELICITEERD meiden!!! geweldig nieuws!!!! Ben heel blij dat het voor jullie dan eindelijk gelukt is!!! Geniet er van meiden!!

@ Hopje, spannend spannend....!!!! Ik duim dus heel hard voor je!! (als ik nou voor beide forums hier duim voor je, dan duim ik gewoon voor twee, wie weet werkt het!!

@ Han.... wat ontzettend balen!!! Vooral als je er zelf zoveel vertrouwen hebt...BAH!!! Heel veel succes voor je nieuwe rond, inmiddels al weer een weekje verder, dus nieuwe eisprong komt er aan, kan je tenminste weer iets doen! behalve dat afwachten...!! Ik weet niet hoe anderen hier dat ervaren, maar ik vind die eerste week een drama en vanaf de tweede week ben ik weer blij en enthousiast. Die hele menstruatie is al niet fijn en nu helemaal onwelkom!!! en in de tweede week kan je in ieder geval weer aan de slag, met testen, en natuurlijk klussen.

@ Rosalien; hoe is het met jouw nod afgelopen?? ben wel benieuwd!!!

@ Bonbon, heb jij al nieuws!! Hou ons op de hoogte!!

Aan de nieuwe dames, welkom!!! Gezellig dat jullie hier mee willen kletsen!!
Misschien dat het dan ietsje drukker wordt hier, vind het wel leuk om toch ook de verhalen van anderen te horen en ervaringen te delen!!
Ik heb a.s. donderdag mijn NOD, volgens de tests en temperatuur. Maar dat zou een cyclus geven van maar 26 dagen... en dat verbaast me dan weer heel erg.... We zullen zien!!

Allen fijn weekend!! en tot later!!

Liefs Luxx

Ha, ben ik weer!! weer een teleurstelling meer!! werd woensdag 11 feb. al ong. terwijl ik aan t werk was met een zwangere collega. zag het echt even niet meer zitten.... weer ovu testen gehaald en weer aan t testen, Heb wel veel Carnaval gevierd ( rustig aan met de wijn) Had ik echt even nodig...even iets anders..
kim en plat super gefeliciteerd met jullie zwangerschap.. mooi jullie verhalen! NU wij allemaaal nog. Kom op meiden we gaan er weer voor!! Maandag naar de gyna. spannend hoop dat de uitslagen goed zijn. gr B

Goedemorgen meiden,

Nou, bij mij zijn de RD'tjes gister doorgebroken. Balen, balen, balen. Op naar ronde 8. Mijn nieuwe NOD is 2 april ongeveer.

Weet iemand hoe we zo'n lijstje kunnen maken?

X hopje

Terug
Bovenaan