Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hoi Petra,

Welkom op dit forum....
Wat lijkt het me heel erg vervelend om een onregelmatige cyclus te hebben.......
De kansen zijn al zo weinig en dan helemaal!!!
Hopelijk weet je snel waar je aan toe bent...nog geen advies aan een arts gevraagd???

Hey Bonbon jij al RD's???

Ik nog niet, voel wel mijn onderbuik, en mijn borsten, verder alleen maar ongiklachten....ik wacht nog effe af, zit nu op dag 27, dus kan nog komen......

Gr Han

ha meiden! ERGGG wordt gek van onzekerheid.... de RDtjes zijn erg nog niet.. wel de vaste kwaaltjes.. Dacht echt dat ik zwanger was en heb na t werk een clearblue test gedaan....maar negatief. Wel een duidelijke test.. dus wachten nu maar af tot ze komen.

Hoi petra welkom, veel succes met alles. en fijn dat je je verhaal komt delen met ons.

gr b

JAAAAAAAAAAAAAA ben ZWANGER!!!!!!!!
Vanmorgen weer een test gedaan, want was nog steeds niet ongi.. en voelde het ook niet komen. en de test was nu POSITIEF, kan het nog steeds niet geloven!! en nu nu is het zo ver, eindelijk!!

En jij han... hoop het ook voor jou...
xxxxxxxxx b

GGrr.
Nog steeds niet ongesteld. Vanmorgen weer een test gedaan en weer negatief.
Ik heb alleen twee keer wat last gehad van bruin slijm, maar meer niet. Lijkt mij tochgeen menstruatie.
Ik hoop nu maar dat ik snel wel ongesteld wordt. Dan kunnen we weer verder voor de volgende ronde.
hopp 1980 gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet ervan.

hoi allemaal..
ikweet niet wat het is maar ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven.
de laatste tijd voel ik me anders ik kan niet echt beschrijven wat het is maar je lichaam voelt gewoon anders als normaal.mijn borsten zijn ineens een cupmaat groter geworen(je merkt t echt,zelfs me vriend merkte het eerder op dan mij)
vaak misselijk en lekkere trek.
zou ik al zwanger kunnen zijn?ik kan pas over 1 week en 2 dagen testen :(
als ik nu al zou testen denken jullie dat je resultaat echt is...?

Hey Bonbon,

GEFELICITEERD, gelukkig nog iemand die leuk nieuws heeft!!!

Ik had woensdag met een cyclus van 26 dagen mijn NOD, en er kwam inderdaad niets....Had hele goede hoop, maar durfde nog niet te gaan testen......Donderdag aan de eind van de dag hele lichte weinige afscheiding, hhhmm, wist ook niet....begon me niet echt lekker te voelen en had mega honger......
Vanochtend na het douchen werd mijn rug en buikpijn nog erger en toen ook de RD;s  ............

Balen weer een maand en ronde verder.....

Sta iedere maand weer te kijken hoe beroerd je je kan voelen voor een menstruatie, hebben jullie dat ook????
@ stephanie iedereen voelt zich anders en kan me heel beroerd, misselijk en honger voelen een week voor mijn NOD en heb dus al 11 rondes de verkeerde hoop gehad.....

Gr Han

Terug
Bovenaan