Hey dames!!
Helemaal geweldig al die herkenbaarheid en dat we hier lekker tegen elkaar aan kunnen zeuren!! Omdat we allemaal gewoon hetzelfde meemaken, schept een band, helemaal goed
Welkom meiden die 'nieuw' zijn!
@ Plat; das ook behoorlijk lang vanaf maart, hoe ging dat bij jullie eerste kindje? dat zal wel niets zeggen hoor, maar gewoon benieuwd naar.
@ Hopje; begrijp het helemaal, al die verhalen wordt soms inderdaad een beetje moeilijk en dat is zeker niet egoïstisch of iets, of jaloezie want ik weet dat jij het die meiden ook echt wel gunt!!
Met die tests komt het vast goed, die dikke streep komt vast wel een dezer dagen, ik heb besloten deze maand ook te testen, ik heb er nog een aantal liggen en weet nu ongeveer wanneer ik hem kan verwachten, maar niet exact, dus wellicht een mooie check. Vooral omdat het temperaturen pas achteraf aangeeft dat je eisprong is geweest en niet aangeeft of hij eraan zit te komen. Maar blijven volhouden met testen! Bij mij kwam en ging die piek heel snel en zou jammer zijn als je hem dan net mist. Maar die dikke streep bij de piek is duidelijk hoor !! Tenminste de eerste maand was dit heel duidelijk bij mij, de tweede maand dus niet.
@ Han; kop op meid... !! Wel moed blijven houden hoor!!
Hoewel ik je ook goed kan begrijpen! Hier in mijn omgeving heb ik ook de ene zwangere na de andere lijkt het wel, m'n beste vriendin, mijn net bevallen buurvrouw alweer, andere buurvrouw ook en maar blij doen hoewel het eigenlijk heel zuur voelt... en ook hier geldt weer dat je het ze uiteraard onwijs gunt, maar toch... en vooral als mensen dan heel makkelijk erover doen (valt in mijn directe omgeving héél erg mee gelukkig!!), maar dat hou je toch!! erger je niet, verwonder je slechts!! En natuurlijk heel veel succes, ik duim heel hard voor ons allemaal!! En hoop dat het goed gaat met de krediet-toestanden. Merk er zelf gelukkig niet veel van... doen gewoon ons ding. Maar met een zaak ofzo ligt het wel anders, geloof ik graag. Succes!
@ Bonbon, morgen naar de gyn, Succes meid! laat je nog even horen het is gegaan?
Hier is het eigenlijk al weer rustig, Rd-tjes waren er zaterdag pas en zijn nu ook al weer verdwenen. Zondag en maandagochtend heel hevig, en ook flinke krampen, vooral 's nachts, maar nu dus alweer weg, vorige keer was ook al zo kort. Was altijd echt wel 5 dagen en nu dus 3 eigenlijk maar.
Hoe is het met de andere meiden??
Liefs Luxx