Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hey dames!

ZWANGER!!!!

Echt niet te geloven!! haha     Half uurtje geleden een   test gedaan en we hadden een plusje! Echt niet te geloven! Kan het gewoon nog niet bevatten,  staan springen in de badkamer!  
Temperatuur was al goed,  37,1 om kwart over 7, en toen  samen met m'n man een test gedaan. Eerst  heel lang alleen een '-' tekentje, maar heel lichtjes op een gegeven  moment ook een streepje  verticaal en dus een '+'  teken!! Mijn man moest dit even bij daglicht bekijken want die zag hem  al niet, maar hij stond er echt!! Nog heel lichtjes dus maar streep is streep!!  Wel even een traantje weggepinkt... wat geweldig!!!  
Nou ga het even laten bezinken haha en moet nu gewoon heen werken, bah!! haha

Een hele fijne dag gewenst, liefs van  een  héle gelukkige Luxx!!  

Hoi dames,

Ik volg jullie via het forum nog wel, lees het regelmatig.
Ik ben nu 10 weken zwanger en   heel erg beroerd, maar ik zal niet klagen weet dat het er bij hoord en ik ben erg blij met de zwangerschap. Weet dat het niet makkelijk is en   ook niet van zelf sprekend  om zwanger te worden.

@bonbon en @luxx: Allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

en alle anderen hou hoop, ik lees en leef met jullie mee.

Groetjes Plat

Hey Luxx,

GEFELICITEERD,   natuurlijk, wat fijn om een positieve test in handen te hebben!!!!!
Ik  hoop voor je dat alles goed mag gaan, de komende tijd en dat je niet al teveel klachten gaat krijgen, onthoud wel dat het voor een goed doel is.....

Hey Plat, voor jou geldt ook dat het voor een goed doel is en dat je binnen 9 mnd een mooi wondertje in je armen mag hebben....

Tja, ik ben natuurlijk stik jaloers op jullie, maar goed, moet natuurlijk ook positief blijven en mag nu weer 2 weken uitzitten met wachten....
Weet wel dat ik dit de meest vervelende weken vindt omdat ik vanalles denk en voel, terwijl al 10x is gebleken dat het niks was....Dus....

Fijn weekend,
Hoop jullie nog een keer te schrijven,

Gr Han

Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen augustus getrouwd en sindsdien flink aan het klussen geslagen.
Ik ben vandaag weer ongi geworden en ben daar echt heel verdrietig over..
Al mijn vriendinnen zijn zwanger en ook heel snel geworden.
Voor augustus was ik ook al 3 maanden gestopt met de pil en expres niks gedaan om alles weer "schoon"te krijgen, vastbesloten om snel zwanger te geraken..
Nu is het maart en nog steeds niet..
Ik zou graag meedoen met het schema maar weet niet hoe ik dat moet doen..
Kan iemand mij helpen?

Ik ben blij dat ik hier lotgenootjes vind want t.o.v. vriendinnen zeg ik dat we nog niet begonnen zijn omdat ik het eigenlijk nog stil wil houden maar ondertussen vreet het me wel op...

Hey Han!

Ik ben ook in juni gestopt met de pil en klets net als Luxx, Hopje en Janien mee op het juni 2008 forum. Daar zijn inmiddels ook al een heleboel zwangeren dus vind het erg leuk om ook hier af en toe mee te kletsen.
Ik moet zeggen dat ik niet altijd even regelmatig schrijf, nou ja, misschien wel regelmatig (elk weekend) maar niet zo vaak dus. Zit voor   m'n werk ook de hele dag achter de computer en dan heb ik niet altijd de puf om m thuis ook weer op te starten.

Mijn man en ik zijn afgelopen dinsdag voor het eerst na de gyn geweest omdat mijn cyclus zo onregelmatig is (60-60-40-40-50 dagen). Waarschijnlijk heb ik geen eisprong en dat wordt nu bekeken in het ziekenhuis. Ik krijg nu eerst 10 dagen provera om de menstruatie op te wekken en de volgende cyclus houdt de gyn bij.
Ben benieuwd hoe het gaat.

Maar goed, meer mensen dus die in hetzelfde schuitje zitten!

Groetjes Shanna

Hey Shanna en wannabemum,

Wat fijn dat je jullie het wel en wee van niet zwanger worden met me willen delen, want ondertussen wordt de een na de ander zwanger en blijven wij achter zonder het met anderen te kunnen delen......

Spannend Shanna voor je de eerste stappen in het ziekenhuis, kan me voorstellen dat je wil weten waarom je zo'n lange cyclussen hebt want dat lijkt me  ook niet normaal.
Ik hoop dat ze je snel kunnen helpen...

En wannabemum, erg he dat het totaal niet te plannen valt, ik dacht dat ook, half jaar, ofzo, nou niet dus.......terwijl in mijn omgeving ook de een na de ander zwanger wordt, echt een babyboom in mijn omgeving, ik ben dus ook stikjaloers op de mensen die meldden dat ze zwanger zijn........
ZIt inmiddels in ons nieuwbouwhuis, dus tja, nu al in ronde 11...en nog geen ene tekenen van zwanger zijn gehad, weet inmiddels wel dat de week voor de menstruatie geen pretje is met misselijk makende honger en rommelende darmen, niet normaal de laatste keer....

En bij ons weten de  meeste vrienden het wel dat we bezig zijn, maar onze familie helemaal niet, maar ik denk wel dat ze denken dat we bezig zijn, gezien dat het huis klaar is.....maar wil er met hun dus ook nog niet over praten....

Wel begin ik ook langzaam af te vragen waarom het niet lukt, omdat ik wel duidelijk mijn vruchtbare dagen herken en voel.......maar we vinden het nog wel te vroeg om al naar het ziekenhuis te gaan......

Ik zal zometeen een lijstje maken, als jullie de aanvullingen in willen vullen of schrijven.....je kan het lijstje kopieeren en dan aanpassen.....

Fijn weekend,

Han

NOD     :

Naam:                              
Leeftijd:
Datum:
Ronde:    
Kindje:            

Hopje
28
6  april
8
1

Han
28
10 arpil
11
1

Stefanie

Shanna

wannabemum

Wachtbankje:

Naam:
Leeftijd:
Reden:                                                          
Ronde:
Kindje:

Petra
30
NOD 15 februari
8
2

Zwanger:

Naam:
Leeftijd:
Ronde:
Kindje:                  
Uitgerekend:    

Plat
28
11
2
23 okt. 09

Bonbon
28
10
1
18 nov. 09

Luxx
27                
10
1

hallo dames,

hoop dat ik mag meeschrijven, ondanks dat ik geen junistopper ben, maar augustus!
Ik herken jullie verhalen heel erg! steeds meer mensen gaan nu vragen of het al zover is. Er komt een tijd dat ik uit m'n slof schiet en zeg: als ik ze ergens kon bestellen , dan zou ik het zo doen....kijken hoe de reactie dan is!! Kan ook niet begrijpen dat er mensen werkelijk denken dat ze dit kunnen plannen! met alle respect, maar zo van zomerbaby, winterbaby...t zou me werkelijk niets kunnen schelen welke maand, we zijn allang blij als we het mogen krijgen!!

maandag aanstaande mag ik naar de gyneacoloog! m'n cylcussen zijn sinds augustus 24-14...hele tijd niet ongie- twee pilstrips gebruikt om op te wekken- 31 en nu 40 dagen. Dus over afwisseling niets te klagen... geintje

ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren!

meiden fijn weekend..

xx

Terug
Bovenaan