Gestopt in juni met anticonceptie en nog niet zwanger, Wie ook????

Hoi ik heb even een vraagje,

Ik heb de laatste keer een kuur provera gehad om mijn ongi op te wekken. Dat is dan ook gelukt. Als ik nu van uit ga dat ik een cyclus heb van 28 dagen dan zou vandaag mijn NOD zijn. Maar tot op heden is er nog niks te bekennen. Maar heb wel veel last van witte afscheiding. Is dat normaal? Wie kan mij er iets over vertellen. (en kan ik nu zwanger zijn)

heb wel een eisprong gehad volgens mij. En heb disndag mijn bloeduitslag gekregen en daar uit kwam dat alles goed was.

Wie o wie wil en kan mij helpen..

Liefs Hoopvol

hoi hoopvol

nou spannend zeg. ik ben zelf nog niet zwanger geweest maar ik weet van beide schoonzussen dat zij erg veel witte afscheiding hadden bij hun zwangerschap dus er is een kans...!!!   jeetje spannend he? ikzelf ben ook actief op dit forum maar ik stel me even voor ik ben 28 en zit nu in ronde 12 van 1 kindje. hebben vanaf dec al een aantal onderzoeken gehad bij de gyn en tot nu toe is alles oke. morgen even bloedprikken of ik een goede ei sprong heb gehad vorige week. ik heb nu sinds mijn ei sprong een lichte ongi gevoel en een beetje zwaar gevoel. ik word er erg onzeker van want je gaat van alles voelen en zien aan jezelf. 11 febr mijn nod. ik wens je veel succes en laat even weten als jij meer weet.

liefs kim

Hey dames!!

over die ovu testen; het kan dus ook maar zo dat je minder dan die gemiddelde 14 dagen tussen je eisprong en NOD/Rd-tjes hebt zitten, dan zal je piek dus ook iets later zijn,  wellicht dat dit jullie iets gerust stelt?? hoop het!

@ HM, welkom!! Wat onwijs rot (heel zacht uitgedrukt) dat het niet komt... ik zou ook echt een mening van een andere arts vragen!! wat heeft het voor zin om elke keer die temperatuur te gaan meten als er wellicht toch geen ei komt!! Ben natuurlijk geen dokter, maar lijkt mij echt onzin.. !

@ Plat, was gewoon puur nieuwsgierigheid hoor... en het is allemaal ook zeker niet te plannen. Kan me voorstellen dat je er graag minder leeftijd tussen had willen hebben. Zo mijn voorkeur ook wel hebben. Van de andere kant is het maar goed dat de natuur beslist natuurlijk

@ hoopvol; kan natuurlijk altijd! heb ook wel eens gehoord dat dat bij zwangerschap zo is. maar voor een menstruatie kan dit ook zo zijn. Ik hoop voor je dat het een voortekentje is van een zwangerschap uiteraard, succes!! Als je NOD is geweest, zou je er natuurlijk een test tegenaan kunnen gooien!

@ bonbon; spannend inderdaad... succes!! bedankt voor de tip over de ovu testen. ik was in de veronderstelling dat je die het beste 's avonds kon gebruiken????? zo zie je maar. Hoe het door de gyn wordt omschreven is helaas niet echt ideaal... dan zou ik op m'n werk moeten gaan testen..  

Hoe gaan jullie andere dames hiermee om?? ben ik dan wel even beniewd naar!

Fijne avond allemaal!

Liefs Luxx

Hallo allemaal

Wat een herkenbare dingen lees ik hier...
Ik ben zelf in juli gestopt met de pil en ook nog niet zwanger....
Ik hoor ook steeds meer mensen in mijn omgeving die zwanger zijn.
Ik heb dit weekend mijn NOD dus ik ben benieuwd...
Ben wel van plan dat wanneer het nu weer niet gelukt is om maar eens ovulatie testen te gaan kopen.
Mijn cyclus is erg onregelmatig dus ik kan er geen pijl op trekken....

Wel fijn om te lezen dat je niet de enige bent waarbij het niet lukt (terwijl ik het iedereen gun hoor...)

ha lieve meiden!!
ben echt blij dat ik jullie heb leren kennen!! Dat ik niet de enigste ben. Heb een emotineel heftige week gehad. veel vrienden die met ons mee leven, maar veel daarvan hebben kinderen of zijn zwanger. Maar hier op t forum zitten we toch in t zelfde schuitje. Ben het zo zat dat mensen/collega's vragen wanneer er bij ons nu een kindje komt. Ze moesten eens weten, maar ik hang het liever niet aan de grote klok! Maar wil echt dat mensen voorzichtig moeten worden met er naar vragen, van de week ook weer: he, zijn er veel zwanger hier (op het werk) wanneer jij?? Ja daar sta ik dan...... Ik kan me er wel uit praten. Maar het is echt niet leuk. Of dat mensen vragen hou het met je gaat en intussen naar je buik kijken!! Heel frustrerend!!
We moeten er zo veel doen en laten, ja straks weer ovu. testen inderdaad op het werk, en sperma om 8 uur s'morgen wegbrengen naar t zh.  terwijl sommige na 1 ronde al zwanger zijn...... Maar heb het er allemaal voor over!!!! Zo, weer even gelucht, lekkerrr, Iedereen fijn weekend met klussen, en in spanning wachten. gr b

Hey   meiden,

Hoe is het met jullie???

Bonbon, ik word ook helemaal gek van iedereen die wel zwanger wordt en is....Niet te geloven afgelopen week;  4 kennissen/vrienden, die melden dat ze zwanger zijn!!!!

Ieder voor zich houdt het geheim of niet; de meeste vrienden van ons weten wel dat we bezig zijn, toevallig gister aan een vriend verteld (vroeg zich ook af, huis af en kids???)
Dus wel gewoon verteld, alleen onze familie weet het niet (die zie je ook te vaak, gaan ze zich elke keer afvragen hoe het is)...Doen de vrienden al genoeg!!

Maar het maakt het steeds spannender, Nog 1 week afwachten op nod....
Ik voel geen zwangerschapskwaaltjes, dus ga uit van niet....

Tot gauw,

Gr Han

hallo

Mijn naam is Miranda en ik ben hier nieuw.
Ik heb jullie verhalen gelezen en dacht reageer even..omdat mijn vriend en ik graag een kindje willen en mijzelf wel wat herken in de verhalen..
Je word er idd erg emotioneel van!!!
Zelf ben ik vorig jaar april al gestopt met de pil en ben nu nog niet zwanger! Moet wel zeggen dat we vandaag ff gaan testen.....
Ben vorig jaar al een paar keer naar de dokter geweest omdat ik last had van zwangerschapsverschijnselen, maar bleek elke keer loos alarm. Hij heeft mijn bloed laten testen maar alles was goed. Nu ben ik zo'n 3 maand verder en weer last van  veel zwangerschapsverschijnselen. Kan ik ook gewoon een afspraak maken bij een gynacoloog? Word niet veel wijzer van mijn arts.

groetjes Miranda

Hallo allemaal,

Ik was op zoek naar een nieuw forum. En toen ik met jullie meelas voelde ik me meteen op mijn plek. Hopelijk mag ik 'meedoen'.

Ik kom van het ;zwanger worden na een miskraam' forum, maar daar is, net als bij sommige van jullie, ook bijna iedereen weer zwanger, en gaat het alleen nog daar over. En niet dat ik het hen niet gun, integendeel, ik gun het iedereen. Maar mezelf ook, en dat is nu net het probleem. Mijn verhaal:

In juni vorig jaar werd mijn zoontje 1 jaar, en op advies van artsen, hebben we een jaar gewacht voordat we weer zwanger probeerde te raken. (dit in verband met ernstige bekkeninstabiliteit). We bleken weer zwanger te zijn...zonder al te veel moeite. (Zo ging het ook bij mijn zoontje.) Helaas liep mijn tweede zwangerschap niet goed af, het eindigde in een miskraam. We wilde meteen weer door en proberen dus nog steeds vanaf juni op een goede, gezonde zwangerschap.

Ik vind het best eng worden, omdat het nu twee keer heel snel is gegaan, en nu zitten we (alweer) in ronde 7....Ik heb al ovulatietesten gebruikt nadat het de eerste keer na de miskraam niet meteen raak was. Ik was er helemaal op gefixeerd. Na drie maanden met ovulatietesten toen besloten daar weer mee te stoppen en het even wat rustiger/normaler aan te doen en ook weer andere dingen in het leven te zoeken die je vrolijk maken. Een paar maanden gelukt, mar nu ik afgelopen weken te horen heb gekregen dat twee van mijn beste vriendinnen zwanger zijn, dan wil ik ook weer zo graag.
Een andere hele goede vriendin liep gelijk met mijn zwangerschap die mis is gegaan. Zij is nu al met zwangerschapsverlof. En dan denk ik ook vaak, dat had ik ook kunnen zijn..... En we hadden zo leuk samen zwanger kunnen zijn.... En dan nu ook weer met mijn andere vriendinnen.... Ik wil zo graag, misschien wel veel te!

Lijkt het jullie wat om een schema bij te houden van iedereen? Dan kun je in een oogopslag 'de stand van zaken' zien van iedereen. Als het jullie wat lijkt, vul dan onderstaand schema in. En als jullie er andere onderwerpen bij willen zetten, doen dan!

Naam

Ei

NOD

Poging

Kind nr.

Leeftijd

afspraak arts

Komt uit

Kim

1-2-09

15-2-09

7e