Gestopt in November. Wie nog meer?

Mali Mali jij ook nogmaals gefeliciteerd! Haha kan het nog niet beseffen.

Christaa: ik had helemaal 0 symptomen. Het enige wat raar was bij mij, gister morgen wakker geworden met een soort spierpijn aan de zijkant van m'n borst, vanaf m'n oksel tot aan m'n tepel (heb ik nu nog) en duizelig geworden tijdens het eten koken in de middag. Voor de rest echt helemaal niets.

Ik dacht gister alleen, wie weet omdat ik juist helemaal niets voel is t misschien wel raak. Want normaal heb ik veel menstruatie klachten, zeker 1-3 grote onderhuidse puisten en zo een buikpijn om gek van te worden. En nu helemaal niets haha. En t heeft positief uitgepakt hihi
 
Christaa wie weet komt dag nog. Heb je zelf al ongi klachten of voel je nog niets?

Wie weet heb je t zelfde als ik! En voel je ook helemaal niets!

Zou mooi zijn toch. Misschien wel alle drie raak!
 
Ik had laatste dagen ook een soortvan spierpijn gevoel in allebei de borsten. Eergisteer tijdens het vegen een licht roze kleur, en gister een druppel bruin bloed/afscheiding. Borsten doen ook geen pijn meer en heb idd wel een menstruatie achtig gevoel, maar donderdag is pas mijn nod. Temperatuur vanochtend was 35.6 en de laatste 4 á 5 dagen boven de 36. (Mijn gemiddelde temperatuur is rond de 35.6)
 
<p style="text-align: left;">Zou niet weten of dat een innestelingsdip kan zijn, of veel eerder ongesteld worden :(</p>
 
Ik heb vanmorgen de eerste keer temperatuur gemeten en zat bij 36,9.

Normaal ben ik vrij koudbloedig en zonder enige ziekte of wat dan ook zit ik normaal bij 35,8. (Weet ik nog van vroeger) Dus net zo koudbloedig als jou dus.

Het zou heel goed kunnen dat dit een innestelingsdip is geweest en een innestelingsbloedig. Dat hoor je wel vaker toch?

Blijf positief en als t bloed weg blijft zou ik als ik jouw was komend weekend nog maals testen.

Positief blijven! :)
 
Jaa dat klopt.. maar mijn lichaam houd me nu al een tijdje voor de gek. Ik draag altijd inlegkruisjes en had daar bloed gezien ( ook tijdens plassen maar heel licht ). We zullen zien wat de dag brengt..
 
Terug
Bovenaan