Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik zou ook graag in de app willen. Heb alleen een buitenlands nr. Is niet zo erg toch?

00436642449477

R1988 toch proberen positief te blijven. Jou tijd komt zeker! Dat heb ik me ook al die maanden voorgenomen.
 
R1988 lieverd toch! Hoelang zijn jullie nu bezig dan?

Mali mali ik ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger

Ik ga jullie toevoegen dames en lieve lotje ik heb geen idee als dat kan heb je geen Nederlands nummer?
 
Dan hopen dat het lukt hihi. Zou leuk zijn om met meerdere zwangere te kunnen kletsen en alles uit te wisselen.

Woon namelijk sinds 2 jaar in Oostenrijk en heb dus geen Nederlands nummer meer.

Hier m'n vriendinnen zijn ook veel zwanger of hebben kinderen, maar voelt toch anders in het Nederlands er over te kunnen hebben haha.
 
Goedemorgen, graag wil ik me ook bij jullie aansluiten. Ik ben eigenlijk een maand eerder gestopt met de pil, maar in dat groepje is iedereen momenteel zwanger.

Ik ben 27 en mijn vriend is 28. We zijn nu voor ons eerste kindje bezig. Wegens een verhoogd prolactinegehalte (gezwel op mijn hypofyse) zijn we gister bij de gynaecoloog geweest die hopelijk meer duidelijkheid kan geven over onze vruchtbaarheid en als het nodig is gaan we een traject in. Al twee keer eerder heb ik een bevrucht eitje gehad, maar bij de innesteling ging het mis en werd ik uiteindelijk extreem ongesteld (vroege miskraam). Dus hopelijk kunnen ze daar in het ziekenhuis wat aandoen.

ik zal proberen wat terug te lezen, omdat ik het ook vind jullie verhalen te kennen, maar dat gaat even duren ;)

ik zit nu op dag 6 na mijn eisprong en dag 20 in mijn cyclus. Merk nog niet veel aan mijn lichaam behalve af en toe steken in mijn borsten.
 
Lievelotje en Mali van harte gefeliciteerd en super leuk dat jullie tegelijk zwanger zijn! Nu op naar de eerste echo, hebben jullie al een afspraak gemaakt?

R1988 wat naar, je weet dat ik met je mee leef en ik gun het je van harte dat het alsnog snel lukt!
 
<p style="text-align: left;">Spannend Svlok..</p>
<p style="text-align: left;">wat naar dat je al 2x een vroege miskraam hebt gehad! Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen in het ziekenhuis!</p>
<p style="text-align: left;">ik heb 16 juni mijn eerste echo.. kan nou al niet wachten!!</p>
 
Terug
Bovenaan