Gestopt in November. Wie nog meer?

Ik wil het nog niet geloven dus doe dan de test van clear blue, als daar zwanger op staat, dan weet ik het zeker haha!
 
<p style="text-align: left;">Toch morgen vroeg nog maar die test doen ;). Dan weet je het 100% zeker. Maar ik ben er 98% van overtuigd dat je zwanger bent!</p>
<p style="text-align: left;">Gefeliciteerd nog maals :).</p>
<p style="text-align: left;">Ik ga er van uit dat ik m'n menstruatie ga krijgen. Helemaal geen symptomen, alleen m'n borst die zon pijn doet (lijkt echt op spierpijn, vreemd) en die duizeligheid van vanmiddag. Af en toe voel ik steekjes van onder, maar dat heb ik wel vaker. Ook bij m'n eisprong.</p>
<p style="text-align: left;">Dus ik geef de hoop op haha. Helaas dus niet tegelijkertijd zwanger. Mijn tijd komt nog wel :).</p>
<p style="text-align: left;"></p>
 
Zolang de menstruatie nog uitblijft is er hoop! Ik heb voor de rest eigenlijk nergens last van, geen gevoelige borsten of iets. Alleen die buikpijn ..



dankje.. voelt nog niet echt, morgen weet ik het pas echt zeker
 
Toch blijf ik erbij dat ik ongesteld wordt haha. Mijn hoop is op :p.

Laat je het morgen even weten? Ben echt zeer benieuwd, ookal weet ik het voor 98% al zeker bij jou!
 
Euhm, ook even van mij een update:

ik kon het weer niet laten en heb nu net getest. Ook een lichte 2e streep. Kan het zijn dat ik gek word?

 
Terug
Bovenaan