Gestopt in November. Wie nog meer?

Oei, ook al 2 miskramen gehad, erg vervelend om te horen! Hopelijk gaat t doormiddel van hulp de eerste keer gelijk goed!

Ik heb volgende week donderdag m'n eerste afspraak staan. Spannend!
 
Spannend voor jullie beide!

Ik heb net het ziekenhuis gebeld, want moest gister bloedprikken om te kijken of ik een eisprong had gehad en ze kon me vertellen dat mijn progesteron nu 43 was, dus ik heb een eisprong gehad. Aan mijn temperatuur kon ik het dit keer niet zien, had niet echt een daling en sinds 6 dagen is mijn temperatuur ineens hoger, dus wel fijn dat ze kon bevestigen dat ik er een heb gehad. Nu neem ik plaats op het wachtbankje.
 
Na 1 juni mag ik testen, dus nog iets meer dan een weekje. Heb er deze maand niet veel vertrouwen in. Was wel tijdens mijn eisprong op vakantie, dus we hebben niet stilgezeten ;) maar ergens heb ik het gevoel dat het deze maand niet raak is, mijn lichaam voelt anders dan de vorige keren dat het wel even bevrucht was.
 
Wat gaaf Mali en Lievelotje, gefeliciteerd en leuk dat jullie gelijk lopen. Echt veel zwangeren deze maand...!

R1988 wat een rotnieuws. Snap dat je verdrietig bent :-(. Zo balen als je al zo lang bezig bent, ik hoop dat er snel onderzoek gedaan kan worden voor jullie en ze misschien kunnen vinden waar het misgaat.

Welkom nieuwe dames.

Ik zit zelf ook op wachtbankje. Heb denk ik deze maand vroege eisprong gehad (ergens tussen dag 10-12 cyclus, normaal tussen dag 18-20). Heb vanaf dag 12 pas ovulatietestjes gedaan omdat ik ze niet meer in huis had en had toen duidelijk zichtbare streep, maar denk dat ik net te laat was voor mn echte piek.

Dagen erna lichtere streepjes ovulatietest, maar nog steeds erg duidelijk zichtbaar. Zit nu op dag 16 cyclus. en heb dus al zo'n 6 dagen trekkend/spierpijn/kramp gevoel laag in onderbuik en tepels worden steeds gevoeliger.

Ik blijf nog wel doorgaan met ovulatietestjes, omdat ik zeker wil weten dat ovulatie écht geweest is omdat cyclus normaal langer is en ze al 5 dagen lichte maar duidelijke streepjes geven.

Hebben jullie ervaringen met een vroege eisprong ??? Word gek van dat wachten...
 
Mali, wie weet, maar durf er niet vanuit te gaan anders is de teleurstelling alleen maar groter.

sparkle, ik heb dit keer voor mij doen ook een vroege eisprong gehad. Normaal heb ik hem tussen dag 16 - 18 en dit keer al op dag 14. Kon ook geen duidelijke daling in mijn temperatuur zien. Wat ik wel erg prettig vind is temperaturen en wanneer er enigzins een daling is gebruik ik ovulatietesten.

Als ik het zo hoor heb je je eisprong inderdaad voor dag 12 gehad en omdat je nog een donkere test had kan het zijn dat als je die dag nog wat hebt gedaan je nog op tijd was ;)
 
Snap ik helemaal Svlok! Ik duim voor je!

Ook voor jou Sparkleee!! Ik heb eigenlijk altijd een veel latere eisprong gehad, heb het allemaal goed bijgehouden en de keer dat ik zwanger ben geraakt had ik 3 dagen voor de eisprong geklust met m'n vriend, dus echt een wonder dat we raakgeschoten hebben haha
 
Terug
Bovenaan