Gestopt in November. Wie nog meer?

Hoi hoi,

Ik ben 26 :).

Met oud en nieuw zitten we altijd met vrienden die in het zelfde dorp wonen en altijd op de fiets gaan.. en ik ben vaak altijd de gene die wel in is voor een goeie borrel. Naja dat zien we tegen die tijd wel weer ;)

Foliumzuur heb ik wel in huis, maar eerlijk gezegd nog niet geslikt. Ga het per vandaag direct mee beginnen ;)
 
@linneke; ow dat is wel fijn zeg dat je die toezegging al hebt, en idd als je het op een inkomen red is ook een geruststellende gedachte want als je zwanger bent moet je daar niet over in hoeven zitten.

ik ben nog niet begonnen met foliumzuur de vorige keer was ik aldoor zo misselijk en ik had het idee dat die pilletjes daar aan bij draagden.

maar heb besloten dat ik het ook per vandaag weer ga slikken! Alles voor het goede doel

 
Jaa dat is ook zo Ilona.

Vriendin van mij was vorig jaar zwanger  met nieuwjaar, iedereen nam toen z'n eigen drank mee. Toen had zij Jillz 0,0% en daar andere etiketten opgeplakt. Had echt niks in de gaten. Terwijl ze wel opmerkingen maakte waarvan ik dacht Hmm.. maar niet bij stil gestaan. Ze heeft t ons die avond verteld, met het toetje (wat zij zou maken).
 
Hoi!!

Ik ben vandaag begonnen met foliumzuur :)

Leuk dat jullie al "smoesjes" weten, had er zelf nog niet over nagedacht.

Met de feestdagen zijn wij ook altijd bij familie.

Dat word ook maar een wiekse rosé 0,0% halen voor de feestdagen ;-)
 
Ik ben halverwege oktober gestopt met de pil! We gaan voor ons eerste kindje en 2 weken daarvoor al begonnen met foliumzuur. Ondertussen al een keer ongesteld geworden, dus nu in ronde 2! Ik lees/schrijf gezellig met jullie mee. Spannend hé?
 
Hallo,



Ik ben in Oktober gestopt met de pil na 12jaar. Heb de "1e ronde" gewacht op mijn "echte" menstruatie die netjes net als de met de pil kwam  dus wij zijn nu eigenlijk pas echt in ronde 1. Ik slik wel al compleet mama plus met foliumzuur en visolie sinds 2 weken voor het stoppen met de pil.

ik ben 26 en mijn vriend 27,
 
Dat van die andere etiketten plakken is ook echt een goede, ik ga mn jilz flesjes nu alvast bewaren haha

wat gezellig zo meiden! Het clubje wordt steeds groter :D

en idd spannend!

en Lisan en Mael dat is wel top dan weet je iig dat je cyclus normaal is en kan je een beetje rekenen

En meiden gebruiken jullie apps voor je eisprong enzo?

 
Gezellig en welkom :)

Ik gebruik de period calendar. Maar ik weet mijn cyclus ook niet helemaal. Omdat ik naar het verwijderen van mijn spiraal direct ongesteld ben geworden. En nu nog geen 2e keer weer ;) hoop natuurlijk dat die ook weg blijft. Maar even afwachten
 
Terug
Bovenaan