Gestopt in November. Wie nog meer?

Nasira! Wat goed dat je wacht. Ja je kan veel geld er door heen jassen door al die testen. Ik hoop voor je goed nieuws!
 
Linneke- afwisselend euforisch .. denk pas NOD dat ik het helemaal toe laat.. natuurlijk kan er nog van alles gebeuren. Maar vanaf NOD 1 day at a time.. nu al zo moeilijk te bevatten
 
Ik ga denk maar gewoon wachten tot m'n NOD want volgens mij ben ik niet zwanger. Geen enkel symptoom alleen met vlagen misselijk maar dat is alleen als ik er aan denk misschien zwanger te zijn.  Mag volgende week dinsdag ook bellen naar de HA of de uitslag van m'n uitstrijkje al bekend is. Ik woon in waardenburg dat ligt net voor Zaltbommel
 
<p style="text-align: left;">Oh wat fijn Lineke! Duidelijkheid, wat een opluchting!</p>
<p style="text-align: left;">Goed om af te wachten amanda. Wanneer is je nod? Heel herkenbaar wat je schrijft. Als je aan dingen denkt dat je misschien wel zwanger bent dan voel je je ook zo. Tenminste dat heb ik ook! Toch lastig om te wachten hé?</p>
 
Mijn nod is de 26ste dus nog erg in twijfel of ik vandaag toch ga testen ofniet en dan met de vroege test van sensitest. Het zal namelijk toch wel negatief zijn denk ik.
 
Terug
Bovenaan