Gestopt in November. Wie nog meer?

Toch net getest en zoals toch wel beetje verwacht negatief nu nog maar wachten op m'n NOD en als er paar dagen na de kerst nog geen NOD is ga ik nog wel een keer testen. Toch best jammer ookal voelde ik al wel dat het niet zo was. Kan ik vannacht tenminste wel een keer lekker slapen zonder spanning van zou het wel of zou het niet.
 
Amanda - Pff zo balen he! Je rekent er niet op maar onbewust ben je toch een beetje teleurgesteld als het zo is. Maar misschien heb je te vroeg getest dat zou natuurlijk kunnen. Dus ik zou nog heel even afwachten.

Linneke -Ow fijn dat je toch ongesteld bent geworden. Kan je snel weer door naar de volgende ronde. Hoop dat je toch een beetje positief kunt blijven.

Hier inmiddels 3 dagen primolut geslikt. Merk er eigelijk helemaa niks van dus hoop dat dat zo blijft en dat ik dan snel ongesteld word!
 
Hoi! Ik sluit me ook aan op dit forum. :)

Ik ben eind november gestopt na 13 jaar de pil geslikt te hebben. Meteen begonnen met proberen zwanger te worden van ons eerste kindje. Ik heb geen idee hoe mijn cyclus duurt, ben al zo lang niet meer normaal ongesteld geworden, dus ik ben uitgegaan van 28 dagen. Om de dag het gedaan en zou (als ik die 28 dagen aanhoud) 1 januari weer ongesteld moeten worden. Handig die apps die je cyclus bijhouden! ;p

Ik zit nu op de bank met buikpijn. Echt al de hele dag. Maar ben niet ongesteld ofzo. Geen idee wat er in mn lichaam gebeurt en dit maakt me zo gek haha. Het is natuurlijk nog veel te vroeg om te testen. En hier nu met iemand over praten kan nog niet, dus hoop dit in dit forum kwijt te kunnen. :)
 
Hello ladies!

-linneke wat jammer dat het deze ronde niet gelukt is. Op naar de volgende ronde.

-Amanda misschien heb je te vroeg getest. Zou een paar dagen wachten voordat je weer opnieuw gaat testen.

- zonnetje90 Fijn dat je niks merkt van die pillen. Lijkt me zo verschrikkelijk om dat er dan ook nog eens bij te krijgen. Hoop dat je menstruatie gauw op gang komt.

Ik ga morgenochtend testen. Ik verwacht er niet te veel van, zie wel hoe het gaat.

 
Balen Amanda en Nassira. Achteraf gezien test ik de volgende maand iig wel later. N week miss wel zelfs haha. Want god t maakt jezelf alleen maar gekker heb ik gemerkt. Geen positieve test, teleurgesteld maar ergens ook nog hoop..
 
Terug
Bovenaan