Gestopt in November. Wie nog meer?

Bij mij nog geen enkel spoor van ddn menstruatie.

Zat er aan te denken om te gaan testen, maar ik hou het nog even vol. Bij de vorige zwangerschap heb ik zoveel testen verslonden. Nu kan ik mezelf meer in bedwang houden.

Ik hoop voor de dames die negatief testen, dat jullie snel een positieve test in handen hebben.

 
op de valreep nog goedemorgen dames, kon gister echt niet slapen! De spanning was veel te hoog.

A1987 ik werk als docent psychologie op een hogeschool

Amanda - wat je zegt lijkt mij ook echt wel apart, eerst je collega's vertellen dat je zwanger bent al voor je familie op de hoogte is. Aan de andere kant, veiligheid voor alles :)

Linneke - vervelend dat je testen steeds negatief uitslaan, ik heb ook de sensie testen naar KV misschien een idee + ze zijn spotgoedkoop! Ik hoop dat je gauw wat duidelijkheid krijgt, de onzekerheid lijkt me vreselijk om niet te weten wat er in je lichaam aan de hand is. Ik weet ook niet hoe je lichaam behoort te reageren na het verwijderen van een spiraal. Bij twijfel HA??

Sharon - Jammer, maar inderdaad op naar de volgende ronde, af en toe vergeten we allen een beetje dat we echt nog maar NET bezig zijn. Natuurlijk willen we het NU maar het is ook goed dat we niet alles zo voor het zeggen hebben. Des te blijer ben je als het ineens wel zo is!

Nassiraa - De testen gaan lopen inderdaad op als je "denkt" dat je zwanger bent. Goed dat je nu de kracht hebt gevonden om het rustig af te wachten. ik ben nog niet zo sterk..

En dan.. ik heb vanochtend (net 20 minuten geleden) getest en ik werd er niet echt vrolijk van. En dat terwijl de test al POSITIEf is!

Ik las de test en de euforie sloeg vrijwel direct over in onzekerheid..
 
Jeeeeeeej gefeliciteerd. Snap je onzekerheid wel, maar ik denk dat bijna iedere mama die wel heeft gehad. Heb je al contact gehad met de HA?
 
Linneke - ik wacht het even rustig af tot na de kerst (NOD) ben niet echt het HA type.. Liefst zo min mogelijk eigenlijk. Ik merk wel dat ik veel google over "je bent zwanger, en nu" haha
 
WoW gefeliciteerd plu was dit ook jou eerste ronde? Na pil of spiraal?



Nou afwachten of het goed mag blijven gaan ik hoop het echt voor je! Je bent nu de eerste zwangere in ons forum super leuk nogmaals!!
 
Hai Amanda, inderdaad gestopt met de pil, eerste ronde. Bedankt voor jullie enthousiaste berichtjes! Misschien de eerste, maar weet zeker niet de enige & zeer zeker niet de laatste, jullie tijd komt er ook snel aan!! :D

Linneke - als ik nu de HA ga "lastigvallen" kan ik vanmiddag bloedprikken en hoor ik na de kerstdagen ergens pas mijn uitslag.. Denk voor mn eigen gemoedstoestand dat ik alsnog wacht tot mn NOD die komt dan tegelijk met een bloeduitslag.

 
Oja tuurlijk tis donderdag vandaag. Ben de dagen beetje kwijt haha. Scheelt dat je nu met t eten iig beetje rekening kan houden en als t goed is dit weekend sneller voorbij vliegt dan andere ;)
 
Terug
Bovenaan