Gestopt in November. Wie nog meer?

Degene die hun nod gister hadden, hebben jullie nog getest? Ben benieuwd hoor!

Hier inmiddel op dag 7 van de Primolut, begin nu wel wat vocht vast te houden bij m'n enkels. Wat wel vervelend is maar verder gaat het gelukkig wel.

Allemaal fijne feestdagen gehad?
 
Goedemorgen iedereen.

hoe waren jullie feestdagen?

plu hoe gaat het met je? Aan het idee gewend en ga je vandaag de dokter bellen?

Amanda heb je nog opnieuw getest of ben je toch ongesteld geworden?

hier is het wachten op mn volgende NOD die zou 6 januari moeten zijn dus fingers crossed
 
Oh kunnen je schoenen nog wel dicht zonnetje?

Amanda, herkenbaar. Mega zenuwachtig werd ik er van...

Spannend Mael! Afwachten..

Ben ook benieuwd hoe t met je gaat Plu!



Ik denk dat wij dit pas écht ronde 1 kunnen gaan noemen, ben nu deze keer echt for real goed ongesteld.. zonder buikkrampen! Zoals vruuuuuger vóór dat ik aan de pil ging en daarna spiraaltje had. Toen ik afgelopen maand m'n menstruatie had, was gelijk aan toen mijn spiraaltje er nog in zat. Super licht amper benoemswaardig, maar wel heavy buikkrampen. Lekker verhaaltje zo haha. Maar goed, nu weten we  dat m'n lichaam iig weer is gereset.
 
Hoi,



Ik ben hier nieuw en gestopt in november met de pil. Daarna ongesteld geworden door de pil nog zeg maar.  Heb de pil erg lang geslikt maar werd meteen de maand erna precies op tijd ongesteld,dus ik werk nog haha. (Eigen ongesteldheid)Ondanks we niet gewacht hebben met klussen. Gaan nu voor ronde 2 eerste kindje
 
Hoop dat jullie snel ongesteld worden en weer door kunnen naar de volgende ronde.

@Linneke - ik kan mijn schoenen nog wel aan maar hoop wel dat het snel weg gaat. Maar hoef het nog maar drie dagen te slikken en dan als het goed is menstruatie. Hoop wel dat deze meteen komt dan. Rond de jaarwisseling zou ik het moeten worden.
 
Terug
Bovenaan