Gestopt in November. Wie nog meer?

Ojaaa dat was ook zo l-xx! Worden je symptomen al sterker? Nou het weekend gaat altijd snel voorbij voor je het weeet is het donderdag

linneke wij lopen gelijk ik moet nl 20 dec als ik uitga van 26 dagen! De laatste x was het 24 maar de keren ervoor 25,27 en 30. Nog n beetje onregelmatig na me miskraam dus tussen 18 en 20 dec ga ik maar vanuit.

jij bent dus ook druk bezig de aankomende dagen
 
Hi meiden,



Lilly90 wat spannend fingers crossed voor jou, gelukkig is het weekend al voor de helft voorbij ;)

MamaMandy hoe is het bij jou.?

mijn NOD is 13 december, al een paar dagen misselijk maar zou ook heel goed kunnen komen door iets verkeerds te hebben gegeten al hoop je dat toch niet haha. Ga er zelf maad niet te veel op hopen. Ik ben wel de dagen al aan het aftellen voor die NOD  haha.

Ook ik gebruik de 'mijn kalender' app erg handig en ziet er nog gezellig uit ook.
 
Hier helaas op naar ronde twee! Wel jammer, maar we zijn ook pas net begonnen dus daarmee houden we gewoon de hoop erin!

Lilly ik ben benieuwd morgen.. en dan heeft er om de zoveel tijd wel iemand zijn NOD, spannend hoor!
 
Ik heb eind november m'n spiraaltje verwijderd en na 5 dagen gelijk flink ongesteld. Het is vandaag eindelijk over. Ik weet mijn cyclus nog niet dus ga gewoon vanaf 9 dec beginnen met de ovulatietesten en dan maar om de dag klussen en hopen dat de eerste rondje gelijk voor succes mag zorgen.
 
Jammer mandy mama.

Hopelijk is het gauw raak.

Zelf zit ik ook in ronde 1 maar ik denk dat we ook naar ronde 2 gaan. Heb helemaal geen symptomen of voel me totaal niet anders.

En omdat ik een spiraal heb gehad weet ik ook niet precies mijn cyclus.
 
Oh jammer Mandy! Maar is idd ook zo, nog maar net begonnen. Maar je hoopt natuurlijk in een keer raak te schieten. Nu heb je miss wel meer duidelijk wanneer je vruchtbare dagen zijn.

Oh toevallig CM! Mijne was tijdens m'n spiraaltje bijna altijd regelmatig. Na t verwijderen ook volgens "schema" ongesteld geworden.. 2 weekjes nog!

Ilona nog 5 daagjes dus, spannend! Ook eerste ronde dan toch.

Welkom bij de club Amanda!
 
<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ah balen Mama mandy... Maar vol goede moed weer door toch. Wat zou je vlgnd nod weer zijn?</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Leuk Amanda dat je meeschrijft! Er is nu elke week wel iemand aan de beurt die kans maakt :D</span>

<span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">en Linneke dat is echt super fijn en vooral nu dat je zo regelmatig bent! </span>

hebben jullie dat ook, dat je super gefocusd bent op babys en alles wat er mee te maken heeft? In elke kinderwagen wel een glimp werpt, Of dat je toevallig uit het raam kiikt en er dan net een vrachtwagen van prenatal voorbij rijdt
 
Terug
Bovenaan