Gestopt in November. Wie nog meer?

Jammer Mandy, op naar ronde 2 goed ons best doen allemaal.  Bij ons is het ons eerste kindje.

het is vooral vervelend als mensen het van je verwachten, ja jullie wonen samen zijn al heel lang bij elkaar wordt wel tijd toch!! Pfff
 
Hoi iedereen, ook ik ben gestopt met de pil in november en inmiddels behoorlijk in de war gebracht door m'n eigen lichaam. Paar dagen na het stoppen ongesteld geworden. Zou vanaf 29 nov aan m'n vruchtbare periode beginnen als mijn cyclus 28 dagen is (heb nog geen idee hoe lang deze is omdat ik net ben gestopt na 12 jaar de pil geslikt te hebben). Op 29 en 30 nov helderrood bloedverlies gehad met flinke ongesteldheidsachtige krampen. Dacht dat het wel een ongesteldheid zou zijn omdat m'n lichaam nog ontregeld is. Gister had ik ineens wat bruinig bloedverlies/afscheiding, waardoor ik toch aan het twijfelen gebracht ben.. volgens de app die ik gebruik is mijn nod 17 dec als het bloedverlies geen ongesteldheid was. Ben benieuwd..
 
Voor ons is het ons eerste kindje als het allemaal mag gaan lukken. Ben zelf net 28 en m'n vriend is 30 maar inderdaad verwacht de hele omgeving bij ons onderhand een kleine.  We hebben ondertussen al 3 kleintjes in de vriendengroep en dat zijn allemaal van vrienden die jonger zijn als ons.
 
Al die kinderen, zwangeren enz. vallen voor ons allemaal nu vast en zeker ook veel meer op. Kun je nagaan hoe erg we er mee bezig zijn..

Gelukkig zitten we allemaal nog wel in het begin stadium, want mij lijkt het dat als je een paar rondes verder bent en je maar niet aantelt echt gaat twijfelen of het wel gaat lukken. En dat lijkt me zo ontzettend zwaar!

Dat we maar veel steun aan elkaar mogen hebben zodat we toch kunnen praten/overleggen over ons 'grote geheim'
 
Jaaa dat is idd fijn. Dat we op deze manier toch ons hart kunnen luchten.

Maar heb constant het idee dat ik "betrapt" wordt. Had vanmiddag sinterklaas bij mijn familie, ik zei dat ik misselijk was en dat ik hoofdpijn had. Alle reacties meteen of ik zwanger was, volgens mij zag je me een soort stroomschok krijgen, heb ook geen idee meer wat ik gereageerd heb haha.
 
Terug
Bovenaan