Gestopt in November. Wie nog meer?

Klopt CM, dus dat is wel fijn! En wat spannend Lilly 90!

Ik gebruik inderdaad ook een app, super handig. Die ik heb heet "mijn kalender".. Maar geen idee of het een aanrader is. Hij is vooral heel roze en berekend wanneer de vruchtbare dagen zijn & wanneer je ongesteld moet worden. In mijn geval rond 15 december! Of niet.. haha!

In de eerste maand had ik ook allemaal dat soort klachten Linneke, maar ik was gestopt met de pil. Ik was echt continue misselijk, hoofdpijn, buikkrampen. Echt even wennen aan het afkicken van de hormonen geloof ik.
 
Linda ook voor jou super spannend.. ik heb verder helemaal geen symptomen alleen sinds gisteren en onrustige buik, maar goed dat zou ook door wat anders kunnen komen natuurlijk.. maar jij bent echt misselijk.... zou het dan toch?... of komt het ook door het afkicken van de hormonen?

Lilly90 dat zou idd echt wat zijn.. ;) ga er niet vanuit, maarrrr je weet maar nooit ;) En duim ook voor jou. ;)
 
Nou heb er eerder helemaal geen last van gehad. Ik had wel de eerste dagen dat ik super weinig kon hebben en heel erg humeurig was. Verder merk ik er niks meer van.

Maar aangezien de griep heerst kan het dat natuurlijk ook zijn haha. We zien t wel... zo stom dat je niet al een test kan doen dan weetje tenminste waar je aan toe bent haha.

Wat jij zegt met mijn kalender doet die app die "wij" gebruiken ook.. komt dan wss op het zelfde neer.
 
@linneke91 ik wist niet eens dat het kon haha! Vandaag de huisarts gebeld en de assistente gaf inderdaad ook aan dat er dan waarschijnlijk een bloedtest gedaan zal moeten worden. Ik wordt morgen teruggebeld door de Huisarts om verder te overleggen. Hier blijft het dus nog even spannend!

En ja je kan jezelf inderdaad helemaal gek maken.. ik herken het zo!

Wel leuk om hier gewoon even je gedachten en gevoelens te kunnen delen! Vind het soms best lastig om tegen iedereen m'n mond te houden haha
 
@lilly90 hopelijk weet je morgen snel meer!!

Ja zeg dat wel, heb t er het liefste met iedereen over haha. Maar wil ze juist ook kunnen verassen.
 
Jeetje, was spannend dames! Ik denk of voel ook van alles.. maar aangezien het de eerste ronde is ben ik vooral bang dat het tussen mijn oren zit.

Vol spanning nu wachten op mijn nod aanstaande zaterdag.
 
@mama mandy, ja ik herken t. Ik denk ook steeds nee dat kan niet. Maar je hoopt wel stiekem natuurlijk...

Ja hou je ons op de hoogte?
 
Terug
Bovenaan