Gestopt met de pil begin april, wie nog meer?

Anoniem

New member
Ik ben begin april gestopt met de pil en ben wel benieuwd wie nog meer. Aanstaande zaterdag moet mijn menstruatie komen, ben heel benieuwd.

Sinds ik gestopt ben heb ik erg last van opgeblazen en vol gevoel in de buik, veel hoofdpijn, duizelig. Ook heb ik de ziekte van hashimoto, trage schildklier, weet niet of dit allemaal met elkaar te maken heeft.

lees graag reacties van anderen, is fijn om dit met mensen te delen. Mijn man heeft er ook niet altijd zin in en die begrijpt het niet altijd
 
Hè!

Lijkt me leuk om hierover te kletsen. Ik ben sinds maart/april echt helemaal van de pil af en zijn we ook aan het proberen om zwanger te raken. Ik ben in januari al een keer eerder gestopt met de pil en had toen direct mijn normale cyclus weer te pakken. In maart heb ik nog een paar pillen geslikt omdat ik liever niet ongesteld wilde zijn tijdens de vakantie.

Ik zou aankomende zondag ongesteld moeten worden. Hoop het niet natuurlijk ;-)

zo spannend om te moeten wachten...
 
Kan me goed voorstellen dat je in je vakantie niet ongesteld wilt zijn, altijd zo'n gedoe..

wat leuk, dan zijn we allebei zo rond dezelfde tijd. Vind het wel erg fijn om er met iemand over te kletsen.

wat heb jij voor klachten of heb je nog negens last van?

hoe oud ben je? En is dit jullie eerste kindje?(mocht alles lukken natuurlijk, is allemaal niet zo vanzelfsprekend...)

ik vind het ook best wel spannend dat wachten, Hihi. Had niet gedacht dat ik er zo mee bezig zou zijn.
 
Ja vind het zelf ook leuk om er over te kletsen :) je bent er toch wel veel mee bezig hè? Als je eenmaal die keuze hebt gemaakt.

Ik ben zelf 22, jij dan?

Ik moet zeggen dat ik nog niet veel symptomen heb, behalve zere borsten en een opgeblazen onderbuik.

Wanneer ga jij testen? Wil je al een vroege test doen of wacht je tot je NOD?
 
Klopt, ben er meer mee bezig dan ik had gedacht.

ik ben 25, vorig jaar wilde ik eigenlijk al stoppen met de pil maar toen was het met mijn schildklier allemaal niet zo goed en dan is het niet verstandig zwanger te raken. Nu gaat het goed dus we zijn er klaar voor, nu we eenmaal de stap hebben gezet kan ik niet meer wachten ☺️ zo leuk en spannend!!
<p style="text-align: left;">wat leuk, altijd al jong moeder willen worden? Vind het een mooie leeftijd!</p>
<p style="text-align: left;">ik ga proberen te wachten tot na mijn NOD. Al denk ik dat het lastig gaat worden als je iets over tijd bent.. we zullen het zien.. en jij?</p>
 
Wat fijn dat het allemaal goed gaat dan met je schildklier, lijkt me erg vervelend om door je lichaam gestopt te worden met iets waar je voor wil gaan..

Ik heb inderdaad altijd al wel graag jong moeder willen worden. We zijn er nu ook samen echt klaar voor. En je hoort om je heen natuurlijk ook steeds meer mensen die zwanger raken en dan begint het toch ook wel heel erg te kriebelen!

Hoelang zijn jullie al samen?

Ik wil eigenlijk ook graag wachten tot zondag met testen, maar ik vind het nu al lastig haha!

Heb zelf toch het gevoel dat het niet raak is, omdat ik verder weinig symptomen heb. Als je hier de forums leest zijn er toch meestal wel veel symptomen voor er positief getest wordt.

Heb jij het gevoel dat het direct raak kan zijn?
 
Klopt, dat is zeker niet leuk.. maar het is niet verstandig zwanger te worden wanneer je schildklier niet goed is, dan kan de ontwikkeling van de kindje minder gaan of schade brengen.

Dat is zeker zo, helemaal op deze leeftijd.. wij zullen de eerste zijn in de vriendengroep, aangezien ik dik een jaar ouder ben dan de andere meiden. Ook bij de beide families zijn we de eerste. Is wel heel leuk lijkt mij
 
Werk jij trouwens via de app of website? Bij mij onthoudt hij steeds mijn lange teksten niet, kan ik alles opnieuw typen
 
Terug
Bovenaan