Gestopt met de pil begin april, wie nog meer?

Wij zijn 4 jaar samen waarvan 3 samenwonend waarvan sinds juni in  ons eigen koophuis!

Ik had vanaf het moment  dat ik 2dagen bruinslijm verloor het idee van zwanger zijn! ik zij tegen mijn vriend let op het is raak! Dit is denk ik een innestelingsbloeding

vandaar dat ik ook de vroege action testen had gekocht  om te testen. wil vandaag  toch  ondanks dit 4e dag over tijd wordt een cleane blue  test doen.

Sinds vannacht ook buikkrampen en na de wc rennen dan ook even misselijk dus misschien  zijn dit nu al kwaaltjes
 
Hey allemaal,

wij zijn in maart gestopt met de pil. heb gigi last gehad van het ontpillen, maar gelukkig wel al ongesteld geworden, dat was cyclus van 29 dagen.

ik had gedacht dat ik gisteren 4-5 ongi moest worden, maar is tot op heden nog niet gebeurd.

als het zondag nog niet is gebeurd ga ik testen heb ik mijzelf voorgenomen, samen met mijn man natuurlijk.

ik ben trouwens 30, en bijna 1 jaar getrouwd
 
@anouk vdz

Wij zijn 7 jaar samen waarvan 2 jaar samenwonend.

Ja ik moet zondag ongesteld worden... hoop voor je dat het goed gaat allemaal.

@miekie87

wat vervelend dat je zoveel last hebt gehad van het ontpillen.

Spannende tijd hè? Hoop voor je dat je ongesteldheid uitblijft en je een positieve test ziet zondag. Houd je ons op de hoogte?
 
@ LiefSchaapje: ja dat ontpillen was me wat. dacht dat ik al zwanger was. buikpijn, hoofdpijn, ontzettend pijnlijke en stekende borsten. Poe, zo zie je maar dat al die hormonen van de pil niet heel goed voor je zijn ;-)

Ja ik hou jullie op de hoogte.
 
Hoop dat jullie ook snel een Positieve test hebben en de menstruatie uit blijft!

Wij stonden er inderdaad ook echt van te kijken zo snel al!

Naar vanmorgen een clear blue test te hebben gedaan en daar uit komt 2-3 weken wil ik het zo graag aan mijn ouders vertellen kan niet wachten  tot Moederdag ook omdat ik mijn moede iedere dag zie is het zo raaar om hier niet over te zeggen<b></b><i></i><u></u>
 
@ss21

lijkt me ook vreselijk moeilijk om het stil te moeten houden. Ga je het op een speciale manier vertellen?



ik heb sinds vanmiddag na het plassen elke keer een beetje bruin slijm aan het wc-papier zitten. Wat denken jullie? Innesteling of voorbode van ongesteldheid?

Ik las net op internet dat de innesteling tussen de 9 en 12 dagen na de ovulatie gebeurd. Vandaag zou de 12e dag zijn bij mij. Ik vind het zo spannend! Zou het liefst nu een test doen. Maar ben bang dat er nu nog niks te zien is omdat je lichaam pas hcg begint aan te maken tijdens de innesteling. Ik probeer gewoon te wachten tot zondag met testen denk ik....
 
Ja wij willen het op een leuke manier vertellen en proberen het nu tot moederdag Stil te houden.

Heb gedichtjes  gemaakt, 1 voor mm ouders 1 voor opa en oma en ben schoonbroertje en mijn eigen zusje.

Voor mijn ouders en opa en oma kopen we een grote beer met de vraag of ze willen oppassen tot de kleine er is haha

 
Terug
Bovenaan