Gestopt met de pil begin april, wie nog meer?

Mijn tekst is weer niet onthouden...

maar ik ben nog niet ongesteld geworden, ga zo een test doen. Heb wel sinds gisteren ongesteldheid buikpijn maar er komt niks.  Ben best een beetje zenuwachtig, zelf Mn man, zo schattig ☺️ hou jullie op de hoogte!!

@Miekie87 gefeliciteerd, wat fijn!! Wel super spannend deze periode.. hopen dat alles goed gaat...
 
@ Anouk vdz: ik had vrijdag en zaterdag ook giga menstruatiepijn, maar er kwam maar niks, vandaar de test.

Hopelijk voor jou ook zulk resultaat!

Gisteravond voor mijn man nog een test gedaan, de 4e, met weer een duidelijker streepje. hij gelooft het telkens meer, de schat :)

ik heb 6 juni 1e afspraak bij de verloskundige, dat duurt nog lang maar ja dan zal ik pas 8/9 wkn zijn denk ik...
 
@Miekie87 wat fijn voor jullie, heel leuk.. voel je je verder goed?

ik heb maandag een test gedaan maar ben niet zwanger. Ben alleen nog steeds niet ongesteld, duurt nu wel heel erg lang.

heb nog steeds buikpijn dus hoop dat het met gemak doorzet en dan op naar de volgende maand
 
Hoe gaat het nu met jullie?

Aankomende week is voor mij alweer de vruchtbare periode, dus duimen dat het dit keer wel goed gaat.

Anoniem, ben je inmiddels al ongesteld geworden?

Lfs
 
@anoniem

ik voel me aardig goed. Merk dat ik op lege maag weeïg wordt daar moet ik goed op letten. Ook heb ik al aardig dikkere buik, heel stom haha.



Verder ben ik benieuwd hoe het loopt en gaat met de rest! Ik blijf t volgen
 
Terug
Bovenaan