Gestopt met de pil begin april, wie nog meer?

Wat gaaf dat je dan de eerste bent :) wij zullen waarschijnlijk ook de eerste zijn aan een kant van de familie, aan de andere kant zijn al een paar kindjes.

Ik heb de app op mijn telefoon staan. Wat raar dat hij de teksten niet onthoud.

Weet jij al welke testen je gaat gebruiken? Ik heb nu de kruidvat (2 voor 5 euro) en de action testen in huis.

 
hoi hoi

ik ben 21 en heb 31 maart mijn laatste pil genomen 4 april mijn menstruatie  gehad en vandaag mijn 2e dag overtijd.

Zaterdag de eerste vroege action rest gedaan hier zag ik een licht streepje maandag weer getest en was iets duidelijker een streepje te zien. huisarts gebelt  en zij dat de test zegt echt zwanger dus doorverwezen  naar verloskundige  hier hebben we 2 juni onze eerste afspraak.

ik vind het heel spannend allemaal
 
Ss21

Wat gaaf! Van harte gefeliciteerd! :)

in de eerste ronde al raak, ik duim hier voor hetzelfde resultaat. Wordt dit je eerste kindje?

Had je verwacht dat het zo snel zou gaan?
 
<p style="text-align: right;">Nee wij hadden dit niet verwacht voor al om dat onze kennisen en vrienden allemaal 6 tot 12 maanden bezif zijn geweest dachten wij dat het ook iets langer  zou duren maar daardoor wel mega verrast en blij!  Dit wordt ons 1e kindje. zooo spannend allemaal nu! durf nog niet echt te genieten! dankjewel</p>
 
Sorry, ik zie dat mijn vorige verhaal niet goed is geplaatst.

Wij zijn nu bijna 6 jaar samen waarvan een halfjaar getrouwd en 3 jaar samenwonend. Hoe lang zijn jullie samen?

ik twijfel of het direct raak is, verwacht van niet. Morgen moet ik ongesteld worden dus ben benieuwd. Jij zondag hè? Ik gebruik de testen van testjezelfnu.nl. Die van de action zijn dus ook prima?

gefeliciteerd Ss21, wat spannend allemaal..
 
Terug
Bovenaan