Gestopt met de pil begin april, wie nog meer?

Nou, nog steeds niet ongesteld. Heb wel sinds vrijdagavond erge menstruatie achtige klachten, maar ben nog ongesteld geworden.

Via google en de zoektermen "menstruatiepijn maar niet ongesteld" kwam ik gelijk uit op pagina's over zwanger zijn. Dan kan je ook menstruatie achtige klachten en pijnen krijgen.

Vanmiddag, na ochtend met kruikje op de bank en op bed een test gedaan. (Kruidvat) precies op 5 minuten afleestijd kwam er een 2e streepje. Heel vaag. Wow.  Zal het dan toch??

Morgenochtend nog een test...
 
Oeh super spannend!

Zal duimen van Wel!

ben benieuwd  morgen vroeg ?? hou ons op de hoogte
 
Hè? Ik mis een gedeelte tekst wat ik getypt had...

@anouk vdz

ben heel benieuwd hoe het met jou is gegaan! Ongesteld geworden of al getest??

ik ben zelf gisteren helaas ongesteld geworden... :( op naar de volgende ronde...
 
Yes, weer 2 testen gedaan. 1 normale vd kruidvat en 1 early kruivat( had ik nog thuis liggen). Een duidelijker 2e vage streep en een vage plus. Wow!

Mijn man is nog niet helemaal overtuigd "ja maar die streep is hartstikke vaag" ik: een streep is een streep. Wow! Yes.

Spannend iig. Ik bel morgen de huisarts even. We hebben namelijk geen idee wat we nu moeten haha
 
De rest is verdwenen van mn tekst...

@liefschaapje. Jammer dat je ongi bent geworden. Volgende maand hopelijk beter
 
Miekie, de reactie van mijn  vriend was het zelfde.

Ja ma ik zie hem wel maar is niet duidelijk blabla. Ik had ook meteen huisarts gebeld en werd meteen doorverwezen naar de verloskundige  2 juni de 1e afspraak

in ieder geval gefeliciteerd  en proberen te genieten
 
@LiefSchaapje,  wat balen dat je toch ongesteld bent geworden.. zo spannend elke keer, je hoopt toch dat het uitblijft.. hopelijk de komende maand meer geluk! Goede hoop blijven houden
 
Terug
Bovenaan