Gestopt met de pil in mei 2017

Wauw Maris! Gefeliciteerd! en dat terwijl je zelf echt dacht dat het niet gelukt was deze maand :p  een hele fijne zwangerschap toegewenst en ben het eens met Iris ik zou nu vast een afspraak maken met de VK dan ben je misschien niet al te lang na je vakantie aan de beurt. 
 
Bedankt dames! Ik bedoelde ook vandaag afspraak maken, en die afspraak plannen na onze vakantie haha. Ben benieuwd wanneer ik eerste echo krijg. 
 
Hey
Zijn er meer meiden die ondertussen figuurlijk gezien een houten kont hebben gekregen van het wachten op het wachtbankje?? Ik zit ondertussen op dag 31. Heb met mezelf afgesproken dat ik pas 15 augustus zal gaan testen als er dan nog niks is dus ik moet nog even wachten pfff. Hopelijk volgen er snel meer positieve berichten
 
Super leuk Maris! Gefeliciteerd! :D
Het houten kont gevoel van het wachten heb ik ook Kim.. Ben nu nog steeds niet ongesteld geworden. Ben 15 mei gestopt met de pil en nog steeds niks.. pff erg frustrerend! 
Als ik na de zomer nog niet ongesteld ben ga ik meer eens bij de huisarts informeren.. ook al lees ik overal ook wel dat het wel een half jaar tot een jaar kan duren voordat je lichaam al die hormonen van de pil kwijt is, maar je begint toch te denken dat er iets mis is als het zo lang duurt.. 
Nou ja probeer er maar niet te veel mee bezig te zijn en gewoon geduld te hebben.. voor alle meiden op het wachtbankje succes! Hopenlijk snel meer goed nieuws van iemand anders deze ronde :)
 
SUPER MARIS! wat zul jij lekker op vakantie gaan was toch ronde 3?

Hoi allemaal! Poosje niet gekeken maar als het goed is dit weekend mijn  ovulatie volgens een app dan. En dan weer afwachten....

Spannend Kim benieuwd of je je zo lang kan inhouden. Snap je wel vorige x natuurlijk ook erg lange cyclus. Die symptomen maken je ook helemaal gek. Duim voor je!

 

Succes allemaal hopelijk snel nog meer positief nieuws bij meer van jullie!
 
Wooh kimmie dat lijkt me helemaal frustrerend idd. Dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Ik doe net mijn bh uit en zie ineens echt een hele zichtbare ader. Ik mijn vriend roepen want voor hetzelfde geld verbeeld ik het me maar hij zegt ook zo die knalt er bijna uit. Zal het dan toch??

 

 
 
Avb89 Nee was voor mij ronde 2, ofja, de ronde nadat ik na verwijderen van spiraal mijn 'eerste' menstruatie heb gehad. Snap je hem nog? Haha
 
Gefeliciteerd Maris! Dat is lekker op vakantie gaan :)
Wij vertrekken dinsdag naar onze vakantiebestemming en zou zondag ongeveer ongesteld moeten worden. Hopelijk komen wij dus thuis met goed nieuws! 
 
Terug
Bovenaan