Gestopt met de pil maart 2017.

Hoi meiden,

Mag ik me bij jullie aansluiten? Niet gestopt in maart, maar begin april.... Kan geen recenter topic vinden....

Tot nu toe merk ik er nog weinig van dat ik de pil niet meer slik, ik lijk me alleen een stuk 'vrijer/meer opgelucht te voelen'....

Ik heb nog geen flauw idee hoe lang mijn cyclus duurt en dus ook wat betreft vruchtbare dagen en eisprong.... Super spannend, maar ook moeilijk om het er met niemand over te hebben (naast gewoon mijn vriend natuurlijk). We gaan zien hoe het loopt!
 
<p style="text-align: left;">Eve-h  spannend, ik hoop dat je positieve test krijgt.</p>
bedankt voor je uitleg , dan morgen en zaterdag maar klussen. Zondag is m'n ovulatie.

Ik gebruik de app Maya



Welkom bij de club s-v  natuurlijk ben je welkom. Ik hoop dat je snel ongesteld wordt. Dan weet je waar je aan toe bent.  Of gelijk een positieve test. Zou mooier zijn.  Fijn dat je geen symptomen hebt.

En het is inderdaad erg lastig om er niet over te praten. Behalve de vriend dan.  Soms zou ik het liefst na iemand rijden km te vragen hoe en wat. En je weet gewoon niet wanneer het gebeurd dat is ook zo lastig en de nieuwe ronde duurt dan weer zo lang.  Maar goed we doen het voor iets moois
 
Gelijk een positieve test zou natuurlijk helemaal super zijn, maar daar gaan we niet van uit. Het mag van ons zo gauw mogelijk komen, we gaan zien hoe het loopt!

Leuk dat we elkaar zo op de hoogte kunnen houden, waarbij iedereen in het zelfde schuitje zit. Dan kunnen we het toch een beetje delen!
 
Welkom S-V,  altijd spannend hoelang je eerste cyclus zit. Ik zit in ronde 2, en inmiddels 4 dagen overtijd. 2dagen geleden een test gedaan maar die was negatief.

EveH, ik gebruik de maya app, heel handig! Vrijdag ga ik opnieuw testen als ik nog steeds niet ongesteld ben.



 
Hoi lieve meiden, zit al even mee te lezen.. ben ook in maart gestopt met de pil.. cyclus is gelukkig hetzelfde gebleven!

vorig jaar bij 5/6 weken vroege miskraam gehad
 
Had heel verhaal getypt maar tekst is verdwenen?

Maar ons kinderwens is heel groot en deze maand om de dag klust.

eergisteren 1 keer , aardig wat witte slijmerig afscheiding? Hele week veel steekjes in mijn onderbuik en gevoel dat ie wat harder is of opgezwollen? 1 nacht heel misselijk wakker geworden voor de rest niks.. elke dag apart gevoel in onderbuik.. ik weet niet wat het allemaal inhoud?!

dinsdag is mijn nod dag, wat wij niet hopen overigens haha

liefs Maris
 
Dag lieve dames,

Ook ik ben nieuw hier.

Ik ben anderhalf jaar geleden gestopt met de pil. Daarna hebben mijn vriend en ik het veilig gedaan met een condoom. Sinds januari zijn we nu 'bezig' met zwanger worden.

Helaas al wat negatieve testjes gehad.. Deze maand had ik op 18 april de eisprong. Voor en na deze datum hebben we het 1x in de twee dagen gedaan. Afgelopen zondag kreeg ik vervelende steken in mijn borsten, ik heb constant het gevoel ongesteld te worden, terwijl ik dat pas 2 mei worden moet.. Gisteren moest ik ook ineens huilen om niets.. slaat nergens op haha.

Nog even wachten tot 2 mei dus.. dan ga ik testen:)

Pff spannend! Ik deel jullie gevoel van 'het wachtbankje'
 
Terug
Bovenaan