Gestopt met de pil maart 2017.

Iemand een idee? Proberen sinds deze maand zwanger te worden.Nu 4 dagen over tijd en gister helaas een negatieve test, normaal heb ik altijd een regelmatige cycles. Ben al jaren niet meer aan de pil! Wel heel apart dit.. Denk t beste van t weekend nog eens te testen?? En anders maar langs de huisarts pfff heb het 5 jaar geleden eens gehad dat menustruatie kwam na 50 dagen! Hoop dat dit nu of snel n positiefe test gaat zijn of dat we verder kunnen naar ronde 2…
 
@iris kip  dat had ik ook ergens gelezen idd.   En op de dag van de ovulatie is belangrijk toch?   Vind het lastig.

Hmm vreemd waarom slik je al jaren geen pil meer? Hopelijk weekend wel positieve test
 
@jip ik had ineens iets tegen al die hormonen en voelde me er niet meer goed bij, was destijds rond 16e aan pil gegaan ivm veel ongesteldheidklachten.



ja hoop het ook vind het allemaal wel apart dat het juist de 1e maand dat we proberen zo wazig is!
 
Zijn ook rare hormonen die je binnen krijgt merk ik nu pas sinds ik er mee gestopt ben. Ik ben in positieve zin veranderd.  Vrolijker niet zo snel meer boos enz.



Ja vreemd want het komt niet door het stoppen van de pil bij jou.

Merkte jij ook dat je vruchtbaar was?

 
<p style="text-align: left;">Nou ik gebruik altijd een app om cycles bij te houden die geeft vruchtbare dagen aan, uiteraard hebben we toen geklust haha! Verder merk ik het altijd wel aan meer afscheiding etc</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: right;">Jy dan?</p>
 
Ik gebruik de app ook. En die geeft ook aan hoe je je voelt elke dag.en legt alles uit Wel grappig!
 
Hoi dames,

Allereerst balen zeg sharon.. maar toch ook een beetje fijn om te weten dat je lichaam t allemaal nog goed doet toch. Vervelend voor je dat je nu zolang moet wachten nog tot juni om t weer te proberen, maar geniet toch lekker van je tripje nu!



Iris jeetje wat vervelend zeg! Ben je altijd zo regelmatig en dan nu ineens niet.. misschien over een paar dagen idd nog eens testen met een gevoelige test? En anders even ha bellen om hcg te laten prikken? Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

Liessert apart.. ik zou zeggen test morgen of overmorgen nog eens als je nog altijd niet ongesteld gewordn bent? Ik heb zelf nog nooit gehad dat er een witte streep te zien was en ook niet op het lab waar ik werkte. Daar deed ik dagelijks zwangerschapstesten.

Jip spannend dus flink aan de slag ;) Ik heb begrepen dat om de dag idd het beste is en de 1-2 dagen voor je ovulatie zou meer kans bieden op bevruchting dan de dag zelf! Dit komt omdat de spermacellen een behoorlijke weg moeten afleggen en het beste moment voor bevruchting direct na het vrijkomen van de eicel is. Wanneer je dus voor je ovulatie klust liggen de spermacellen in feite op de loer tot de eicel vrijkomt. Wanneer ze er eerst nog heen moeten zwemmen kan het al te laat zijn om de eicel nog te bevruchten.  Het sperma kan in goede conditie tot 3dagen in leven blijven.

Ik heb vandaag mijn NOD en er heeft zich ook nog niks gemeld.. de menstruatie-achtige krampen die ik al dik een week had zijn ook gestopt.. wel voel ik me nog misselijk en lichte pijn in mijn onderrug. Ben benieuwd verwacht zelf eigenlijk wel gewoon ongesteld te worden maar we wachten af..



Welke apps gebruiken jullie dames?
 
Ik gebruik de p tracker ik had rond de tijd dat k ongesteld zou moeten worden ook steekjes in onderbuik @eveh dat is nu ook weer voorbij...  K gebruik de kv test 2voor 5,-  prima testje toch?
 
Terug
Bovenaan