Gestopt met de pil maart 2017.

Hoi Sharon K,

ik ben inmiddels 2 dagen over m'n NOD heen, en nog steeds geen teken van mijn menstruatie. Ik zou dan rond 31 dec/1 jan uitgerekend zijn. Ik heb zoiets zo is het ons gegeven en zo had het dan moeten zijn. Mooi nieuwjaars cadeautje is het dan hihi.

verder nog steeds last van me tepels en rommelende buik. Vanmorgen erg misselijk en overgegeven. Zou het dan toch raak zijn?



 
Balen Laura.. maar idd ook heel fijn om te weten dat in ieder geval alles werkt! Nu op naar ronde 2 en dat proberen is zo vervelend nog niet ;)

Sharon jeetje dat is dan idd wel lang wachten.. hoop echt voor je dat t raak is! Ik merk dat ik steeds wat meer last van mijn onderrug krijg.. maarja dat kan ook vanwege een aankomende menstruatie zijn dus ik ga nu gewoon even afwachten. Had gister toch nog een test gedaan en die was negatief dus nu heb ik echt zoiets van ik zie t wel even aan tot t weekend ofzo.. als ik dan nog niet ongesteld ben dan ga ik testen. Wat betreft de uitgerekende datum ja hartstikke leuk toch een kerstkindje/nieuwjaarskindje! Mijn broer is op 1januari geboren dus word rond zijn verjaardag dan ook haha!



Liessert zo spannend zeg! Houd je t nog vol om niet te testen dan? Merk je ook nog niks aan verandering in afscheiding? Dat het meer wordt of anders van structuur is ofzo. Ik duim voor je dat het raak is! Houd ons maar op de hoogte :)
 
Hoi EveH,

ja me afscheiding word wel steeds iets meer, word niks dikker dat niet. Wil vanmiddad/vanavond denk wel even een testje wagen. Heb ze net gekocht bij de action. Vind het zo spannend. Wanneer is jou NOD?



 
Hoi EveH

vamiddag om half 2 een test gedaan van de action. Die was helaas negatief, zag wel een wit tuurstreepje maar zonder kleurtje. Dus wat dat betekend geen idee. Heeft iemand dit al eens mee gemaakt? Normaal zijn ze bij mij altijd omo wit.
 
Bij mij vandaag de ongesteldheid vroeger gekomen dan verwacht. Was er toch wel even emotioneel omdat je het natuurlijk liever niet ziet. Waarschijnlijk nu dan een cyclus van 31 dagen ipv 32.

We zullen zien wat de volgende keer brengt!



Succes voor de dames met NOD deze week!
 
Jammer  Laura en Sharon k. Op naar de volgende ronde.

spannend liessert en eveh.

ik vind het best wel moeilijk.  Deze week vruchtbaar en zondag m'n ovulatie dag.  Ik kan het moeilijk loslaten allemaal. M'n vriend was afgelopen nacht niet thuis, door Koningsdag morgen is hij de rest van de week wel thuis, dus tijd om te klussen gelukkig. Sinds zondag wel steeds vreemd gevoel rechts onder in de buik. Kat komt ook wat vaker bij mij liggen. Gister wel nat ondergoed maar niet echt dat je zegt slijm.  Wil graag symptomen van vruchtbaarheid voelen En dat het raak is deze maand. Maar het duurt allemaal zo lang :(. Als je elke dag klust zou je toch zeggen dat het dan raak moet zijn?

 
@jip ik heb gelezen dat iedere dag klussen niet bevorderlijk is! beter om de dag ivm kwaliteit sperma...
 
Terug
Bovenaan