Gestopt met de pil maart 2017.

Hoi allemaal,

Lees al een tijdje mee op dit forum, nu toch maar een account aangemaakt omdat ik mezelf helemaal gek maak :) Ik voel vanalles gebeuren met mijn lichaam, maar heb constant de twijfel of dit komt door het 'ontpillen' of dat het vroege zwangerschapskwaaltjes zijn. Of dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houdt omdat ik er zoveel mee bezig ben..

ik ben in maart gestopt met de pil, ik zou (ook liever niet) aankomende zaterdag 22 april ongesteld moeten worden. Rond de tijd dat ik een ovulatie zou moeten hebben gehad (uitgaande van normale cyclus) heb ik wel wat krampen gevoeld onderin mijn buik. 4 dagen daarna wat roze afscheiding. De dagen daarna enorme vermoeidheid, krampen, rommelende darmen, lucht en een lichte misselijkheid. Daarna een paar dagen niets, sinds gister weer vooral misselijkheid en vermoeidheid.

Ik heb gister, veel te vroeg, een test gedaan en deze was negatief. Ik twijfel of ik voor zaterdag nog moet testen..

Ik hoop voor iedereen snel een positieve test!
 
Ik wil gezellig mee kletsen. Ik ben nu een half jaartje van de pil af, maar mijn vriend en ik zijn sinds maart serieus ermee bezig. We hebben 1 maart de sleutel gekregen van ons huis en die zijn we nu nog wel aan het opknappen, maar er is 1 kamertje waar ik niet mee kan wachten om die op te knappen ;-). Ik dacht vorige week ook dat ik wel eens zwanger kon zijn. Borsten die pijnlijk waren, misselijk in de ochtend en paar dagen ervoor ook licht roze afscheiding, maar helaas is de menstruatie toch afgelopen zaterdag doorgekomen, dus op naar de volgende maand.
 
Spannend Laura,  dan verschillen we een week.  Ik zou niet eerder testen denk ik. Zonde van het geld. Al snap ik wel dat je eerder gaat testen. Want je wilt het zsm weten en idd met die symptomen.  Al moet ik zeggen ik had ook veel symptomen die er op leken maar toch van het ontpillen zijn.<
jammer janna.  Deze maand maar weer fanatiek bezig en dan hopelijk is het snel mei. Kunnen we weer testen.
 
Hallo allemaal,



Ik ben 24 maart gestopt met de pil en 29 maart de onttrekkingsbloeding gehad. Ik voel hier en daar wat en heb ook wel een soort ongesteldheidspijn gevoeld, maar denk eerder dat het van het ontpillen is. Spannend allemaal en ik kan niet wachten :)

Leuk om hier met meerdere mensen over te kunnen kletsen!
 
Ja vind het ook erg spannend! Had van te voren eigenlijk niet verwacht dat ik er zó erg mee bezig zou zijn. Vind het fijn om er hier een beetje over te kunnen kletsen, mijn vriend is erg nuchter en "ziet het allemaal wel".

Denk dat ik je advies ga opvolgen en niet eerder ga testen ;)

Wel fijn dat je gelijk je cyclus terug hebt Jip, dat is natuurlijk ook maar afwachten..
 
En van je afzetten is erg lastig :(

komt mij bekend voor, mijn vriend is ook nuchter hierin, en met hem er over praten zoals ik dat met mijn moeder zou kletsen lukt niet met mijn vriend hij weet niet wat hij moet antwoorden en snapt het gevoel niet.  Maar ik wil mijn moeder nog niet vertellen dat we er mee bezig zijn. Ik wil als we zwanger zijn  het pas vertellen.

Ik ben benieuwd of je dat gaat volhouden. Ik heb zelf ook 3 testen verknoeid vorige week. Ik wist niet of m'n cyclus klopte en last van symptomen dus 2x getest en negatief. En afgelopen zondag ochtend op nod die was ook negatief en toen voelde ik me best wel slecht omdat ik bang was dat mijn ongesteldheid dan uit blijft zoals ik wel meer las dat het wel maanden kan duren.  Maar smiddags werd ik ongesteld. Zo blij dat ik het huilend mijn vriend vertelde haha.  Maar zonde van de 3testen ik hoop natuurlijk dat mijn cyclus nu ook zo blijft.

Wordt dit jullie eerste kindje?  En mag ik vragen hoe oud je bent?
 
Ik ben ook wel benieuwd naar de verschillende leeftijden. Ikzelf ben 26.

Het 'nuchtere mannen' is herkenbaar, het praat toch heel anders en hij lijkt toch minder enthousiast en veel minder ermee bezig te zijn. Terwijl het bij mij af en toe voelt alsof ik nu nergens anders aan kan denken haha!

Als ik meteen een normale cyclus zou hebben, wat natuurlijk een hele kleine kans is, zou ik 26 april ongesteld moeten worden. En heb mezelf ook voorgenomen gewoon te wachten en niet na een paar dagen al gelijk te testen, gezien het waarschijnlijk gewoon langer duurt voor ik ongesteld wordt nu de eerste keer. Maar dat zal wel moeilijk worden mezelf kennende haha.
 
Terug
Bovenaan