Gestopt met de pil maart 2017.

Ik zelf ben 22.  Mijn vriend wordt 25. De meeste zullen me wel te jong vinden. Maar mijn moeder is gastouder dus altijd al jonge kinderen over de vloer gehad en ik vind het prachtig en ben er ook echt klaar voor en mijn moeder was zelf ook jong moeder van mij.  We wonen samen in een koophuis en werken allebeide



ik hoop dat je cyclus wel gelijk op orde is. Des te eerder je kunt beginnen
 
Hi,



Haha nuchtere manneia overal een beetje hetzelfde. Mijn vriend is ook zo,n toevallig dat hij in het weekend vroeg wanneer we konden testen haha. Ikzelf ben 27 en me vriend is 30, mooie leeftijd vind ik.

<span style="line-height: 1.5;">Eveh mijn ongesteldheid zou ook 26 april moeten starten, leuk dat we zelfde periode hebben! </span>

Wat betreft het niet eerder testen heb ik ook moeite.  Zou liefste zaterdag al de Earl test willen doen maar goed heeft toch geen zin...

Sinds vanmorgen naast opgeblazen buik en af en toe pijn in onderrug ook hevige hoofdpijn gekregen.  Geen idee of dit van werk is of een symptoom, we zullen het zien. Hier al dames die volgende week nod hebben en al iets voelen?
 
Zo herkenbaar allemaal! Ik heb ook nog niets tegen mijn omgeving gezegd, dus mijn vriend is eigenlijk de enige persoon met wie ik dit kan bespreken. En naast een negatieve test ben ik ook bang dat m'n cyclus helemaal niet gelijk op gang komt.. Ik hou me een beetje vast aan het idee dat ik voor de pil super regelmatig was, maargoed dat hoeft natuurlijk niets te betekenen.

Ik ben gister 28 geworden! Mijn vriend is een jaar ouder en dit wordt idd ons eerste kindje.

Volgens mij hoef je geen leeftijd aan een kinderwens te plakken, vind het mooi om te horen dat jullie er samen zo klaar voor zijn!
 
Mijn nod is as zaterdag en ik voel echt van alles! Maar voor hetzelfde geld komt dat door het stoppen met de pil.. Vooral last van misselijkheid en krampen.
 
@jip95

Welnee, wanneer jullie er beide klaar voor zijn en de situatie het toelaat wie zijn anderen dan om te oordelen? Jullie weten het nog altijd zelf het beste.

@Sharon K

Wat leuk! Is het voor jou ook je eerste keer na stoppen met de pil en onttrekkingsbloeding of ben je al een keer ongesteld geweest? Ik voel sinds gisteravond een beetje zeurende pijn die je een beetje kan vergelijken met menstruatiepijn.. maar dat is dus wel erg vroeg al voor menstruatiepijn. Ook heb ik het idee dat mijn borsten af en toe erg gevoelig zijn. Kan allemaal door het ontpillen zijn natuurlijk, maar vind het toch wel spannend dat het hèèl misschien ook wel anders is!

Andere dames hier ook aan de vitamines?  Ikzelf slik de mama plus capsules van davitamon.
 
@EveH ik heb een spiraal gehad. Die heb ik er 22 maart laten uithalen. In principe ben je dan direct vruchtbaar en hoef je niet te ontpillen of iets dergelijks omdat die spiraal zorgt dat de spermacellen worden afgebroken. Ik ben overigens 25 maart ongesteld geworden en ovulatie was 13 april. Ik heb nu dus een cyclus van 32 dagen.

Ik slik de foliumzuur met vitamine D van kruidvat. Zodra ik zwanger ben zal ik op multivitaminen gaan overstappen

@Laural nog gefeliciteerd met je verjaardag
 
Fijn dat jullie het niet te jong vinden.

@ laura nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Sharon dan heb je ook geen last van ontpillingsymptomen ideaal.



Ik slof foliumzuur van evasin. En gebruik testen van sensitest
 
Terug
Bovenaan