Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Hoi Zonnebloem, welkom!

Ik ben 35 jaar. Aanstaande maandag zou ik ongesteld moeten worden volgens de app die ik gebruik. Geen idee of ik een eisprong gehad heb. Dat is zo lastig om echt zeker te weten. Ik heb ook nog een ovulatietesten gehaald. Dus afwachten maar.

Succes allemaal!
 
Hier helaas nog geen positieve testen, Zonnebloem90.
Heb vanochtend getest want ik kon niet meer wachten. Ging er ook wel een beetje vanuit dat de symptomen meer van het ontpillen waren, maar stiekem hoop je er toch een beetje op.

Volgens de app wordt ik morgen ongesteld, als ik mijn cyclus van de pil aanhoudt pas woensdag. Mocht ik volgende week zaterdag nog steeds niet ongesteld zijn doe ik nog een testje. We zullen zien...

@ Jess Pronk: spannend is dat wachten altijd he? Ik zal voor je duimen!
 
Hoi dames, met net op deze website aangemeld. Sinds januari 2016 ben ik gestopt met de pil en zijn we aan het proberen zwanger te worden. Het zal ons eerste kindje zijn. In mei een miskraam gehad na 6 weken zwangerschap.  Sindsdien is het elke maand een teleurstelling geweest. Vorige week besefte ik pas dat ik waarschijnlijk mijn eisprong voelde ( en nu herken ik dat gevoel ineens, maar nooit het besef gehad). Dus nu maar hopen dat het gelukt is. Aankomende dinsdag ga ik het merken. Ik hoop dat jullie wens ook spoedig uit mag komen. Liefs.
 

@ JessPronk Ook nog even spannend dus! Ik vind het ook lastig de eisprong en ovulatie testen. Heb ze voor deze ronde wel in huis gehaald. Fingerss cross voor jou nog!



@ Jesseke Ik duim!! Spannende dagen. Ik was echt aan het ontpillen. Vanaf woensdag had ik al vermoeden dat dit meer als ongesteldheid voelde dan zwanger. En ik ben keurig volgens schema ongesteld geworden. Toch wel blij dat mijn lichaam zelf weer alles oppakt en alles weer "schoon" zonder al die hormonen.

@ wish Welkom! En spijtig van je miskraam. Hoop het zelf nooit mee te maken maar het komt zo vaak voor helaas :( Ik duim ook voor jou dinsdag!

spannende dagen dus voor sommige.
 
Hey allemaal,

Ik sluit hier even bij aan. Ook gestopt met de pil en 2 weken geleden ongesteld geweest. De week erop constante buikkrampen. (Nu nog steeds). Dit zal wel een typische ontpilklacht zijn. Nu 2 weken na menstruatie enorm misselijk, duizelig, bruine afscheiding gehad, lichte hoofdpijn en enorme stemmingswisselingen. Wat stoppen met de pil niet met je lichaam kan doen he!



Groetjes
 
Ik sluit me ook graag bij dit forum aan. Helaas begin van de maand gecurreteerd. Nu is het weer afwachten tot mijn cyclus op gang komt. Vorige week wel een negatieve test gehad (hoe blij je daarmee bent na een miskraam) en we gaan er weer voor.

Iedereen veel succes en hopen dat we snel en goed zwanger mogen worden!
 
Welkom!!

Lilly - Ik dacht ook valt wel mee dat ontpillen maar na de eisprong erg last van gehad. Hoe lang nog tot de 1e verwachte ongesteldheid?

Sanne - ik ben denk nog niet helemaal in de wereld. Wat is gecurreteerd?
 
Terug
Bovenaan