Gestopt per 1 Augustus 2016, wie schrijft er mee?

Meintje, ik heb 2 echo's gehad en maak me nu weer zorgen om de derde, want stel dat..... je kan jezelf soms zo gek maken. Hopelijk heb jij na de 1e echo wel rust. Heb je de verloskundige al gebeld voor een afspraak?

Zonnebloem, jij bent net iets verder. Morgen ben ik precies 12 weken en maandag heb ik de combinatietest. Hoop zo dat die goed is. Vandaag de verloskundige nog gebeld omdat er 2 weken terug al bloed is geprikt in de hoop dat ik maandag ook gelijk de uitslag zou krijgen, maar helaas wordt de uitslag van de echo opgestuurd en de combinatie leeftijd, bloed, echo vormt de kansberekening die per post wordt opgestuurd naar de verloskundige. In welke tijd leven we? Per post... moet toch sneller kunnen (ben verder helemaal niet ongeduldig).

Wanneer heb jij de test? En hoe voel je je?

Nanda, jij schiet al lekker op? Heb jij de combinatietest nog gedaan?

Stefke en Alicia, ik weet dat het nu makkelijk praten is voor mij, maar wel de moed erin proberen te houden hè? Als jullie in augustus gestopt zijn, dan is dat nog geen half jaar. Jullie tijd komt echt nog wel en natuurlijk hoop ik voor jullie dat dat zo snel mogelijk is. Heel veel succes en ik duim voor jullie!

 
Bij een onregelmatige cyclus is het inderdaad wel moeilijk te bepalen wanneer je kunt testen. Helaas is het dan gewoon nog een paar dagen wachten en dan of testen of de rode vlag hangt uit..

Zo ver ik weet is het niet raar als het zo een jaar kan duren voordat het raak is en hoef je je in die tijd nog geen zorgen te maken! Misschien makkelijk praten met een positieve test, maar ik heb mezelf altijd voorgehouden dat een jaar normaal is en hierdoor minder druk en dus stress gevoeld.

Contact gezocht met de verloskundige door een online aanmelding, maar nog geen datum voor een eerste afspraak. Ga maandag bellen als ik nog geen mail heb. Had al m'n onzekerheden uitgestort bij de man en nu heb ik een Google verbod, want zocht ALLES op en werd daardoor alleen maar meer onzeker. Dat werkt tot nu toe wel :)
 
Na de eerste ronde clomid ben ik gisteren ongesteld geworden. Enerzijds beetje balen en anderzijds blij dat alles nu wel een beetje werkt.

Morgen weer ziekenhuis bellen voor echo afspraak en mijn gynaecoloog wil graag een HSG bij mij laten doen. Ben daar ook wel erg benieuwd naar.
 
Dag dames, ik had zelf toen we begonnen met "proberen" zwanger te raken al echt een gevoel dat het een hele lange weg kon gaan worden aangezien mijn zus er 3 jaar over heeft gedaan.. Dus denk dat daardoor de druk en stress er ook minder achter zat.. En misschien is het daarom zo snel gegaan.. Maar dit is een gevoel wat je hebt.. Dat kan je niet zo uitschakelen..  Geloof er wel in hoe minder je er mee bezig bent hoe sneller het kan gaan.. Hoe moeilijk dat ook is..

Sanne, wij wilden geen combinatie test! :D

Hier schiet het al mooi op richting de helft..  zit nu in m'n 18e week heb morgen weer een controle bij de vk en een echo bij de gynaecoloog! Spannend hoor dan komt de 20 weken echo steeds dichterbij! 31 jan heb ik die :D ben wel enorm nerveus! Of alles wel goed is en of hij/zij wel goed groeit..

Zonnebloem we willen niet weten wat het word dus alles neutraal lijkt me wel zo mooi om het pas na de bevalling te horen

Dames die nog druk aan het oefenen zijn! Komop 2017 word jullie jaar! Daar gaan we voor!!!
 
Sanne, ik ben vanaf juni gestopt met de pil. Maar dan nog is het nog niet "extreem" lang.

Maar als je iets graag wilt, is iedere maand er 1 teveel ;-)
 
Alica, ik begrijp je. Zodra je de beslissing hebt genomen om te stoppen, dan hoop je de volgende maand al zwanger te zijn. Iedere maand is dan weer een teleurstelling als je weer ongesteld bent geworden.

Je geeft aan dat je wel je eisprong voelt. Temperatuur je ook al? Mocht je ooit naar het ziekenhuis gaan, dan zullen ze dat waarschijnlijk ook vragen en dan kan je al wat tonen. Zelf heb ik dat een maand of 3 gedaan en toen ik naar de acupuncturist ging, had hij wel al een idee hoe mijn cyclus was. En rond je eisprong om de dag gemeenschap hebben en mij werd geadviseerd om in de week van de innesteling niet te sporten.

Geen idee wat er van bovenstaande wel of niet geholpen heeft, maar ik was gelukkig na 3 1/2 maand weer zwanger en morgen alweer 13 weken.

Succes meiden, ik hoop dat jullie snel zwanger zijn!
 
Sanne: nee, ik temp (nog) niet. Eigenlijk nog niet over nagedacht, maar ik ga het eens overwegen.

Ik test wel met ovuluatie testen, en de afgelopen 5 maanden een positieve test gehad.

Sporten doe ik sowieso niet, daar heb ik geen tijd voor ha ha!
 
Terug
Bovenaan