hey meis,
joh als je maar doet waar je jezelf het gelukkigst bij voelt, dat is volgens mij het belangrijkste, zowel voor jou, je partner als je kruimel.
ik blijf zelf 4 dgn werken en mijn man ook, kleine gaat 3 dgn naar de creche en wij voelen ons daar prima bij. ik zie het ook niet als de opvoeding door een ander laten doen, dat doen we nog steeds zelf.
de rest van de tijd is voor de kleine, ons 3 en af en toe ook voor ons 2.
volg maar lekker je gevoel, als je thuis wilt blijven moet je dat doen, als je wilt werken en je kindje wordt thuis opgevangen door je man, als je wilt werken in combi met creche, als iedereen maar gelukkig is!
ik heb zelf vroeger op de creche gezeten, terwijl mijn moeder niet werkte, maar ik had de triggers nodig vonden mijn ouders, dat besloten ze toen ze zagen dat ik niet helemaal lekker ging, toen ik op de creche kwam bloeide ik op, dus dat was ook goed.
leef maar lekker volgens jouw hart en handel naar de baby en niet naar DE regels zeg ik altijd maar!
en altijd respect voor anderen houden, niet te snel denken dat een ander het minder doet omdat ie het anders doet (opmerking in het algemeen hoor, niet naar iemand persoonlijk)
iedereen lekker zijn eigen keuze, dat is het gave aan Nederland, en blijkbaar is voor alles wat te zeggen want alle mogelijkheden zijn er nog steeds dus als iets van de opties stom/dom/niet slim zou zijn dan zou die optie wel uitsterven!
veel geluk met de kleine en geniet er maar lekker van!