Gewoon een spelletje tussendoor..........

Meerdere namen!

Ons zoontje heeft er twee, een stoere korte naam en zijn tweede naam is een vernoeming naar zijn opa, die helaas een aantal jaren geleden is overleden.
Voor de tweede die onderweg is hebben we ook twee namen.
Overigens is ons zoontje zelf heel trots op zijn tweede naam!

volgende: ( leuk spel trouwens!)

Huilende baby, gewoon even laten huilen of oppakken en troosten?

Huilende baby, gewoon even laten huilen of oppakken en troosten?

OPPAKKEN EN TROOSTEN!

Ik ben ervan overtuigd dat een baby alleen huilt als er iets is (dan heb ik het wel over een pasgeboren baby tot een maand of 6). Ik denk niet dat ze op die leeftijd al misbruik daarvan kunnen maken.
Ik heb zelf gelukkig helemaal geen huilend kind gehad. Die momenten waren op 1 hand te tellen toen ze nog zo klein was.

Volgende stelling:
WEL of GEEN voorkeur voor geslacht?

geen voorkeur geslacht.

toen ik nog niet zwanger geweest was dacht ik een meisje...
toen het een miskraam werd wist ik...
het maakt me niet meer uit, als er maar een gezond babytje komt!

oppas aan huis of creche

deze keer GEEN voorkeur voor het geslacht.

Waarom deze keer niet..mijn oudste is een jongen..Dus was ik daarna erggg nieuwschierig hoe een meisje er dan uit zou zien en wilde ik dus "liever" een meisje, en de 2de  werd ook een meisje..En nu ik dus zwanger ben van de derde word het me erg vaak gevraagt..wil je liever een jongen of een meisje..
Tja het eerste wat ik dan zeg maakt me niet uit als het maar gezond en compleet is.Maaaarrrrrr...Mijn oudste heeft een andere papa dan mijn 2de..dus die lijken helemaal niet op elkaar...Dus nu ik van mijn huidige man een meid heb ben ik benieuwd hoe een jongen er van ons 2 uit ziet..Dus moet ik echt echt echt kiezen dan kies ik voor een jongen!! nou lang verhaal hoop dat het duidelijk is!!

Groetjes vanessa
En ai dan ook nog een nieuwe stelling natuurlijk...

Beetje vroeg: Maar WEL of GEEN kraamfeest?

geen kraamfeest.

Persoonlijk kan ik niet tegen drukte van feesten, ik hou meer van 1 op 1 contact.
Kan ik beter met iedereen cotact hebben en de kleine showen :)

wel of geen wipstoeltje?

wel een wipstoeltje

lekker om bv onder de douche te kunnen en je kindje toch in de buurt te hebben

groetjes suzan

box pakjes // los shirtje&broekje

Boxpakje!

Blijft goed zitten, kruipt niet op en het liefst met voetjes, want die sokjes blijven nooit goed zitten!

Zal de "vraag'   van Elisabeth1 er weer ingooien:

Cresh of oppas aan huis?

Creche in de zin  van peuterspeelzaal JA
Oppas aan huis voor als je samen weg moet of wil ook JA

Wij vinden dat het gezond is dat je kind met andere kinderen leert spelen. Zoals op de peuterspeelzaal. Luuk is er erg assertief geworden, misschien soms een beetje te.
Verder vinden wij een oppas aan huis gewoon erg makkelijk. Voor de kinderen helemaal, ze hebben een vertrouwd gezicht en andersom weet je wat je eraan hebt. En de oppas aan jullie.

Volgend onderwerp wordt wel steeds moeilijker
Even denken:

Kraamzorg: WEL/GEEN stagiare

Groetjes Miranda

Terug
Bovenaan