gezin compleet,wie nog meer?

Hey Manda..

ik zal aan je denken! spannend zeg,
hoop morgen direct positief nieuws te horen!

hier gaat alles goed, vanavond wel een drukke avond gehad met de 2 jongste dames! niet willen slapen en dat terwijl we onze financieel adviseur op bezoek hadden i.v.m de koop van ons huis.
maar goed ze zijn nu net rustig! 21.20 uur.
de meiden hebben genoten vandaag want Papa was vrij, dus volop aandacht.
ik had een fotoshoot bij kennissen thuis dus heb vandaag 3 kindjes gefotografeerd.
had de jongste bij me dus die heeft ook weer genoeg aandacht gehad.
verder heb ik niet zoveel te melden, dus wens jou heel veel succes!

liefs Jenny en een fijne avond allemaal.

Hey Manda,

Heel veel succes morgen,hoop dat je toch een beetje kunt slapen vannacht.
Hoop dat alles goed is en dat je weer kunt genieten van je zwangerschap.
Succes!

liefs caro

Hey

Bedankt voor de lieve berichtjes!

Nou! Ik mocht mee naar huis hoor.
Gelukkig maar.
Ik ben ruim een uur in het zkh geweest.

Eerst standaard controles, wegen, bloeddruk.
Was allemaal goed.
Daarna eerst inwendig en uitwendig onderzoek plus inwendige en uitwendige echo's.

....Ze was maar aan het zoeken en ' in zich zelf aan het mompelen '.
Toen zei ze ineens: ik ga ff mijn baas (gynacoloog) erbij halen. En weg was ze.
Toen ze terug kwam vroeg ik wat ze had gezien en waarom ze een
second opinion wilde.
Ze kon niet inschatten waar de ' uitgang'  was en hoe lang de baarmoedermond was.
De gynacoloog was heel aardig en jofiaal. Praatje maken tijdens de echo enzo.
Kweekje afgenomen. Daar krijg ik pas over enkele weken de uitslag van.
Verder was  alles oke.

Over 2 weken opnieuw komen, is er eerder iets dan de verloskamers bellen en  
niet de vk.
Nou, die bel ik dan dus gewoon ook. De vk en de verloskamers dus.
Als over 2 weken alles nog steeds oke is mag ik in principe weer terug naar de vk.
Het beebje spartelde in elk geval mooi door het beeld.

Dus: toch wat gerust gesteld. Ik voel mijn buik nu wel enorm, maar dat kan komen doordat ze er zo mee bezig zijn geweest, aldus de gynacoloog.

Wordt vervolgd!

Liefs Manda

Gefeliciteerd!!
ben erg blij voor je dat alles er goed uit zag!
kan me voorstellen dat je last van je buik hebt door dit alles! had ik ook bij de 2e na extra onderzoeken.
liefs Jenny

Hallo allemaal.

Wij zijn afgelopen oktober trotse ouders geworden van ons 4e kindje.
Tijdens de zwangerschap werd er vaak gevraagd: "is dit je 1e of 2e kindje?"
Als ik dan zei dat het ons 4e kindje werd dan was het snel stil.
We hebben 2 meisjes en 2 jongens (en ook nog eens om en om)
Elise van 10, Corné van 8, Arianne van 3 en Geert van 5 maanden.
Als we met z'n allen weggaan rijden we in 2 auto's.
Dit was voor ons de goedkoopste oplossing, want we gaan toch bijna nooit met z'n alleen ergens naar toe. En die 7 persoons auto's zijn vrij duur.
Voor mijn gevoel is ons gezin nu echt compleet. Ik ben 35 en mijn man is 41.
Ik zou het wel heerlijk vinden als alle kinderen naar school gaan en ik dus eindelijk eens een ochtendje alleen naar de stad kan gaan. (moet ik nog 3,5 jaar wachten)
Maar ondanks alle drukte genieten wij volop van onze kinderen!

Groetjes,
Els

Hey Els

leuk je ook hier tegen te komen! ipv op het oktober forum!

geniet iedereen zo van het weer?
hier wel, heerlijk buiten gespeeld.. nu regent het dat het giet! bah.
vanmiddag gaan we sportschoentjes voor de meiden kopen, en voor de kleinste wat nieuwe kleren.
op zich makkelijk dat je 3 meiden hebt want je kan kleren doorgeven, maar Senna is van oktober en de andere 2 van Juli!
dus nu komt Senna in steeds dikkere kleding te zitten terwijl we mooier weer krijgen!
ook de oudste moest weer nieuwe kleren hebben want zodra het warmer word heeft ze niks meer in de kast.
dus ik heb maar eens een mega order bij de hennes en maurits geplaatst.
hoe doen jullie dat? ik vind het namelijk best veel om voor 3 kids steeds bij te houden wat er in de kast ligt en wat ze nieuw moeten hebben..
Schoenen vind ik de grootste ramp want ze groeien er zooo snel uit en die geef ik dan ook niet door.
vooral bij de middelste niet want die loopt ietwat scheef en daarvoor lopen we al bij de orthopeed.
dat is dus een dure met schoenen want ze moet goeie stevige schoenen hebben, ook Nike sportschoentjes waren goed zei hij, dus die ga ik ook maar halen voor dr, want een nieuwe winterschoen lijkt me wat overdreven..

liefs en fijne dag!!!

Hoi,

Kleren?
Hoe meer kinderen, hoe meer kleding.
Tenminste hier wel!
De jongens droegen tot hun 3e/4e jaar wel veel van elkaar (hoewel de oudste veel steviger/grover van bouw is dan de jongste zoon), maar de meisjes zitten qua leeftijd/lengte/gewicht en jaargetijde niet gunstig ten opzichte van elkaar.
Dus hebben we voor Yende, de jongste best veel nieuwe dingen gekocht.
Schoenen worden hier ook maar door 1 kind gedragen.
Volgende week heb ik mijn 20-weken-echo....wie weet kom ik er achter of het een jongen of een meisje is....
Dat is uit praktisch oogpunt wel erg handig nu vind ik (ik ben natuurlijk he-le-maaaaal niet nieuwsgierig...)
Verder gaat het hier oke. Weinig bloedverlies gelukkig.
De 31e ga ik weer voor controle...wordt vervolgd.

Bij jullie alles goed?

Groetjes Manda

Wij hebben 4 kinderen en ze zijn allevier van oktober/november. Het doorschuiven van kleren is wat dat betreft wel heel makkelijk.
Tussen de 2 meiden zit 7 jaar en tussen de 2 jongens zit 8 jaar. Het voordeel hiervan is dus dat ik niet jarenlang tegen dezelfde kleren aan zit te kijken, want na zoveel jaar is het voor mij ook weer nieuw.
Ik bewaar de mooiste spullen en de rest verkoop ik op marktplaats, waar ik overigens ook een heleboel koop. Scheelt een hoop in de kosten, vooral voor merkkleding.
Schoenen koop ik wel nieuw en meestal ook wel van een goed merk, want als ik ergens een hekel aan heb is het wel dat ik halverwege het seizoen nieuwe schoenen moet kopen omdat ze kapot zijn (wat met goedkope schoenen vaak gebeurt)
Voor het nieuwe seizoen begint heb ik een week lang "pas-avonden" en dan moeten de kinderen om de beurt kleren passen. De meiden vinden dit super leuk, maar Corné klaagt altijd steen en been. Ach, het is maar 2x per jaar....

Groetjes,
Els

Terug
Bovenaan