gezin compleet,wie nog meer?

hey

kan me enorm goed voorstellen dat je je zorgen blijft maken! logisch!!
ik heb tijdens mijn 3e en 4e zwangerschap ook tussen door spontante bloedingen gehad! wat een naar gevoel, vooral na mijn miskraam was dat ff slikken.
gelukkig is het niets geweest!!

hoop dat ze de volgende keer op de echo alles goed kunnen zien!!! weet je het geslacht ook? en hou je het geheim?

hier gaat alles weer redelijk, lopen met onze jongste (bijna 6 maanden) bij de kinderarts.. ze vermoeden een koemelkallergie! dus nu op andere voeding aan het overstappen! bah bah bah....
maar goed we zullen zien!

hier ook druk gesopt in en om het huis! ook de tuinset is weer mooi schoon en alles weer ff opgeklaard buiten... heerlijk

ik werk trouwens niet meer sinds onze 2e! werkte op de kinderopvang en vond dat enorm dubbel!!

liefs

Xiano* is ons 4e kindje. Het was mijn 8e zwangerschap. Ik weet dat ik Xiano* niet kan vervangen toch willen mijn man en ik het heel graag nog een keertje proberen.

Mijn dochtertje Yentl zei laatst tegen mij:"mama.... als jij weer een baby in je buik hebt hoef je niet meer zo verdrietig te zijn."
Lief hè? Ze is in november net 4 jaar geworden.

Liefs Petra

dat is inderdaad erg lief!!!
mijn oudste is bijna 4 en wil nog heeeeel graag een baby!!
het liefste een jongentje want we hebben al 3 meisjes zegt ze dan!

kinderen zijn zo lekker puur nog!!!

hoe gaat het verder hier?
wij zijn er achter dat onze jongste meid (nu net 6 mnd) vermoedelijk een Koemelkallergie heeft! dus een hele grote puzzel hier!
ze heeft nu andere voeding enz. ze mag er nog niets bij hebben en dat terwijl ze zooo dol is op warm eten!
erg zielig als dat mondje open gaat als wij eten! voel me gewoon schuldig!
ook is de middelste weer aan het herstellen van eeen flinke griep!
tja dat heb je wel natuurlijk, meer kindjes, meer zorgen! hihi
als er bij jullie 1 ziek is, worden ze dan vaak allemaal ziek?

hier wel!!!

liefs

Hoi,

Ik las je stukje over het ziek zijn.
Dat is dus, vind ik, wat me het zwaarst valt/meest tegenvalt: als er 1 ziek is volgen ze (wij regelmatig ook) meestal allemaal.
Is de 1 net weer opgeknapt dan komt de 2e.
En hoe meer kinderen je hebt, des te langer we ziek zijn.
En des te vaker ze ziek lijken te zijn.
Nu was onze 3e vorige week 1 dag flink ziek, nu klagen de oudste 2 en mijn man over buikpijn....oooooooooo daar kan ik dus heel slecht tegen he.
Hoe gaan jullie daarmee om?
Ik probeer maar zo te denken: ach, we zien wel, ziek is ziek, het kan altijd erger.
Maar nu ik er weer midden in zit valt het weer zooo tegen.

Liefs Manda

Hey Manda!
inderdaad dat is dus ook iets waar ik tegen aan hik! en dat met nog maar 3 kindjes! hihi.. ik pik ook alle virussen op! echt irritant hoor!
maar goed het hoort erbij!!!

liefs

hey

ben erg benieuwd hoe het met jullie gaat? erg druk denk ik!
ben hier zelf ook niet zoveel meer te vinden...
maar toch leuk om te horen hoe het gaat

liefs Jenny

Hoi allemaal,
Ik wil even reageren omdat ik ook dingen herken.....
Ik ben zelf 23 en heb nu 3 kindjes.
1 jongen van 2 jaar en 2 meiden (tweeling) van 5 maanden.
Toen de 2 meiden net geboren waren kwamen er veel reacties van;
nu zal je er wel klaar mee zijn? Zeker omdat we nu 1 jongen hebben en 2 meiden denkt iedereen dat het nu wel compleet is.
ook de reactie kwam van; je gaat er zeker nu een "knoopje" inleggen?!
dat vind ik echt niet normaal eigenlijk... waar bemoeien mensen zich mee....
Ik ben er nu even klaar mee met de zwangerschap enzo maar ik ben nog jong en stel dat ik straks nog een kindje erbij wil dan zie ik dat dan wel weer. Ga zeker nu niet alle deuren dichtgooien....
Ik zou er spijt van hebben als ik op mijn 30ste erachter kom dat ik er misschien toch nog 1 wil en dat het dan niet meer kan......
dan is er ook nog de kans dat we weer een tweeling krijgen dus dan denken mensen zeker; oh die zal er nu wel klaar mee zijn......
Ik zie wel hoe de toekomst verder gaat......
Ik ga in ieder geval eerst genieten van mijn kindjes nu!
Groetjes Loes

Hallo,

Inderdaad waar bemoeien mensen zich mee?!We moeten toch zelf weten hoe we ons leven in delen?

Hier gaat alles prima,Ylana heeft gister haar 3de inenting gehad,bij de 2de prik moest ze toch wel huilen,bij de eerste was ze erg flink,maar de ander deed haar toch wel erg zeer.
Ze heeft gister de laatste fles gehad om 2100uur en vanochtend was ze pas om 9 uur wakker,ze heeft dus de klok rond geslapen,heerlijk!
Ze weegt nu 6500gr en is 62 cm lang.
Mijn andere dochter Lindsey had gister haar eerste zwemles voor A,ze had er heel veel zin in maar toen het eenmaal zover was moest ze toch wel even huilen,even de spanning eraf en daarna ging het weer goed,wat worden ze toch alweer groot zeg!

groetjes Carolien

Terug
Bovenaan